Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Łączenie spline

#1
Sad 

Cześć,

szukałem podobnego problemu w wyszukiwarce, ale nie znalazłem dokładnie tego samego problemu.

Mam problem z jednym blokiem mapy (tylko jednym). Nie działa na nim kompletnie funkcja "complete to" oraz łączenie splinów z przytrzymanym CTRL. CTRL kompletnie nie łapie splinów postawionych na tym bloku mapy, a "complete to" nie wyświetla tych czerwonych "cylindrów" na tym bloku. Dla wizualizacji film:

Proszę o pomoc:(


hejka:)
Odpowiedz

#2

Myślę że to problem IDCode / złych parametrów.
Wykonaj skan za pomocą "Do with whole map" zaznaczając tylko: "Search for IDCode Double Entrys" i "Parameter Validation"
Podaj log na forum w tagach [code].

Właściwie to powinieneś znać to w małym paluszku, bo jak znam to tworzysz dużą mapę a my nie chcemy drugiego zbugowanego FS:wczolko:

Aha i mam nadzieję że te invis'y będą przerobione na kostki AI...
Odpowiedz

#3

Zapewne masz splina o długości 0m na kaflu, a taki potrafi rozwalić całe OMSI, bo tak. W zakładce Tile na dole po prawej stronie masz przycisk "Find Zero-Splines". Jeżeli taki splin jest to powinno wyskoczyć okienko z informacją o usunięciu.
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , Anonim17PL(+1)
Odpowiedz

#4

Cytat:Zapewne masz splina o długości 0m na kaflu, a taki potrafi rozwalić całe OMSI, bo tak. W zakładce Tile na dole po prawej stronie masz przycisk "Find Zero-Splines". Jeżeli taki splin jest to powinno wyskoczyć okienko z informacją o usunięciu.

Usunąłem wszystkie, ale dalej nic :E

Cytat:Myślę że to problem IDCode / złych parametrów.
Wykonaj skan za pomocą "Do with whole map" zaznaczając tylko: "Search for IDCode Double Entrys" i "Parameter Validation"
Podaj log na forum w tagach
.

Log nic nie wykazał :E

Kod:
Finished after 0:00:09
To wszystko


Cytat:Aha i mam nadzieję że te invis'y będą przerobione na kostki AI...
Kolego to podkład tylko pod kostkę :E

Podsumowując niestety dalej jest lipa. Jako ciekawostkę dodam, że mogę łączyć spline używając CTRL jeśli przesunę się na 2 kafle dale, ale na complete_to to nie działa :/
hejka:)
Odpowiedz

#5

Ale usunięcie wszystkich splinów ręcznie nic nie da, bo nie da się fizycznie usunąć splina o długości 0m, bo on nie istnieje XD Rozumiem, że kliknąłeś ten przycisk "Find Zero-Splines"? Logfile w ogóle coś mówi?
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

Odpowiedz

#6

(06.02.2021, 16:18)mmiki26 napisał(a): Podsumowując niestety dalej jest lipa. Jako ciekawostkę dodam, że mogę łączyć spline używając CTRL jeśli przesunę się na 2 kafle dale, ale na complete_to to nie działa :/

Wygląda na to że splin jest na innym kaflu niż obecny albo coś nie gra z splinem/obiektem skrzyżowania.
Odpowiedz

#7

(05.02.2021, 23:16)mmiki26 napisał(a): Cześć,

szukałem podobnego problemu w wyszukiwarce, ale nie znalazłem dokładnie tego samego problemu.

Mam problem z jednym blokiem mapy (tylko jednym). Nie działa na nim kompletnie funkcja "complete to" oraz łączenie splinów z przytrzymanym CTRL. CTRL kompletnie nie łapie splinów postawionych na tym bloku mapy, a "complete to" nie wyświetla tych czerwonych "cylindrów" na tym bloku. Dla wizualizacji film:

Proszę o pomoc:(

Ja mam też podobny problem tyle że jakby na invis street mi działa complete to i wgl ale na innych splinach już nie i to na całej mapie a usuwanie 0m splinów czy skanowanie mapy chyba nic nie pomogło. Jeśli coś to jest to moja pierwsza mapka i nie mam wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o budowę map.
Robię projekt Łódź!;)
Odpowiedz

#8

To może chociaż logfile? :<
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

Odpowiedz

#9

(11.02.2021, 17:33)mati555 napisał(a): To może chociaż logfile? :<

Chodzi ci o logfile z Do with whole map czy z folderu z gry?:E
Robię projekt Łódź!;)
Odpowiedz

#10

Folderu gry.
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości