| Łączenie spline | |||
|
Cześć,
szukałem podobnego problemu w wyszukiwarce, ale nie znalazłem dokładnie tego samego problemu. Mam problem z jednym blokiem mapy (tylko jednym). Nie działa na nim kompletnie funkcja "complete to" oraz łączenie splinów z przytrzymanym CTRL. CTRL kompletnie nie łapie splinów postawionych na tym bloku mapy, a "complete to" nie wyświetla tych czerwonych "cylindrów" na tym bloku. Dla wizualizacji film: Proszę o pomoc
hejka
Myślę że to problem IDCode / złych parametrów.
Wykonaj skan za pomocą "Do with whole map" zaznaczając tylko: "Search for IDCode Double Entrys" i "Parameter Validation" Podaj log na forum w tagach [code]. Właściwie to powinieneś znać to w małym paluszku, bo jak znam to tworzysz dużą mapę a my nie chcemy drugiego zbugowanego FS ![]() Aha i mam nadzieję że te invis'y będą przerobione na kostki AI...
Zapewne masz splina o długości 0m na kaflu, a taki potrafi rozwalić całe OMSI, bo tak. W zakładce Tile na dole po prawej stronie masz przycisk "Find Zero-Splines". Jeżeli taki splin jest to powinno wyskoczyć okienko z informacją o usunięciu.
Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Cytat:Zapewne masz splina o długości 0m na kaflu, a taki potrafi rozwalić całe OMSI, bo tak. W zakładce Tile na dole po prawej stronie masz przycisk "Find Zero-Splines". Jeżeli taki splin jest to powinno wyskoczyć okienko z informacją o usunięciu. Usunąłem wszystkie, ale dalej nic ![]() Cytat:Myślę że to problem IDCode / złych parametrów.. Log nic nie wykazał Kod: Finished after 0:00:09Cytat:Aha i mam nadzieję że te invis'y będą przerobione na kostki AI...Kolego to podkład tylko pod kostkę Podsumowując niestety dalej jest lipa. Jako ciekawostkę dodam, że mogę łączyć spline używając CTRL jeśli przesunę się na 2 kafle dale, ale na complete_to to nie działa :/
hejka
Ale usunięcie wszystkich splinów ręcznie nic nie da, bo nie da się fizycznie usunąć splina o długości 0m, bo on nie istnieje XD Rozumiem, że kliknąłeś ten przycisk "Find Zero-Splines"? Logfile w ogóle coś mówi?
Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
(06.02.2021, 16:18)mmiki26 napisał(a): Podsumowując niestety dalej jest lipa. Jako ciekawostkę dodam, że mogę łączyć spline używając CTRL jeśli przesunę się na 2 kafle dale, ale na complete_to to nie działa :/ Wygląda na to że splin jest na innym kaflu niż obecny albo coś nie gra z splinem/obiektem skrzyżowania. (05.02.2021, 23:16)mmiki26 napisał(a): Cześć,Ja mam też podobny problem tyle że jakby na invis street mi działa complete to i wgl ale na innych splinach już nie i to na całej mapie a usuwanie 0m splinów czy skanowanie mapy chyba nic nie pomogło. Jeśli coś to jest to moja pierwsza mapka i nie mam wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o budowę map.
Robię projekt Łódź!
| |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |


![[Obrazek: Yj88rpM.png]](https://i.imgur.com/Yj88rpM.png)
