Łączenie spline | |||
Cześć,
szukałem podobnego problemu w wyszukiwarce, ale nie znalazłem dokładnie tego samego problemu. Mam problem z jednym blokiem mapy (tylko jednym). Nie działa na nim kompletnie funkcja "complete to" oraz łączenie splinów z przytrzymanym CTRL. CTRL kompletnie nie łapie splinów postawionych na tym bloku mapy, a "complete to" nie wyświetla tych czerwonych "cylindrów" na tym bloku. Dla wizualizacji film: Proszę o pomoc ![]()
hejka
![]()
Myślę że to problem IDCode / złych parametrów.
Wykonaj skan za pomocą "Do with whole map" zaznaczając tylko: "Search for IDCode Double Entrys" i "Parameter Validation" Podaj log na forum w tagach [code]. Właściwie to powinieneś znać to w małym paluszku, bo jak znam to tworzysz dużą mapę a my nie chcemy drugiego zbugowanego FS ![]() Aha i mam nadzieję że te invis'y będą przerobione na kostki AI...
Zapewne masz splina o długości 0m na kaflu, a taki potrafi rozwalić całe OMSI, bo tak. W zakładce Tile na dole po prawej stronie masz przycisk "Find Zero-Splines". Jeżeli taki splin jest to powinno wyskoczyć okienko z informacją o usunięciu.
Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Cytat:Zapewne masz splina o długości 0m na kaflu, a taki potrafi rozwalić całe OMSI, bo tak. W zakładce Tile na dole po prawej stronie masz przycisk "Find Zero-Splines". Jeżeli taki splin jest to powinno wyskoczyć okienko z informacją o usunięciu. Usunąłem wszystkie, ale dalej nic ![]() Cytat:Myślę że to problem IDCode / złych parametrów.. Log nic nie wykazał ![]() Kod: Finished after 0:00:09 Cytat:Aha i mam nadzieję że te invis'y będą przerobione na kostki AI...Kolego to podkład tylko pod kostkę ![]() Podsumowując niestety dalej jest lipa. Jako ciekawostkę dodam, że mogę łączyć spline używając CTRL jeśli przesunę się na 2 kafle dale, ale na complete_to to nie działa :/
hejka
![]()
Ale usunięcie wszystkich splinów ręcznie nic nie da, bo nie da się fizycznie usunąć splina o długości 0m, bo on nie istnieje XD Rozumiem, że kliknąłeś ten przycisk "Find Zero-Splines"? Logfile w ogóle coś mówi?
Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
(06.02.2021, 16:18)mmiki26 napisał(a): Podsumowując niestety dalej jest lipa. Jako ciekawostkę dodam, że mogę łączyć spline używając CTRL jeśli przesunę się na 2 kafle dale, ale na complete_to to nie działa :/ Wygląda na to że splin jest na innym kaflu niż obecny albo coś nie gra z splinem/obiektem skrzyżowania. (05.02.2021, 23:16)mmiki26 napisał(a): Cześć,Ja mam też podobny problem tyle że jakby na invis street mi działa complete to i wgl ale na innych splinach już nie i to na całej mapie a usuwanie 0m splinów czy skanowanie mapy chyba nic nie pomogło. Jeśli coś to jest to moja pierwsza mapka i nie mam wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o budowę map.
Robię projekt Łódź!
![]() | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |