[Modyfikacja pojazdu] Solaris Urbino PL - Mega Pack | |||
W pierwszym poście pobieralnii jest bardzo fajny napis i link, możesz tam zajrzeć i pobrać, a potem przeczytać taką fajną linijkę, też w tym poście
![]() ![]() ![]() Tak, chodzi mi o tą z czerwoną czcionką. Plus, za to że piszesz w odpowiednim dziale, minus za nieprzeczytanie pierwszego posta, ani żadnego z 15 takich samych pytań na ostatnich 5 stronach tego wątku ![]() / Moderatorzy, nie warnować za ten post, zmiany, o których mówię wprowadziłem po napisaniu postów wyżej / ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Niestety w żadnym linku nie ma tekstur/malowań od SPAK ani SPAD, nie chodziło mi o samo to ze nie mam czcionek, bo mam.
5.2 Niezgodna z Regulaminem sygnatura (za duża/za ciężka) / Kadziu /
Fakt. Nie przeczytałem twojego postu, jedynie odpowiedź i od razu pomyślałem o czcionkach.
Malowań nigdy nie było w paczce. Zatem to normalne, że nie masz ich po pobraniu aktualnej wersji i usunięciu starej. Dodatkowe tekstury znajdziesz w dziale Tekstury, chociażby tu link jest całkiem dopracowana propozycja tekstur z miasta, o które pytasz. ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Witam, mam problem z malowaniem wnętrza autobusu su 15e6. Edytuję GIMPem plik 03_E6.png odpowiedzialny za wnętrze (w cti malowania jako wew.png). Jednak gdy umieszczam teksturę naklejki w miejscu (oznaczonym na zdjęciu X) dodany fragment nie pojawia się w grze, mimo że reszta zmodyfikowanej treści pojawia się bez problemu. Plik wew.png jest umieszczony w folderze z repaintami oraz wpisany do cti.
Plik cti: Kod: *************************************** Zdjęcie: (02.02.2018, 23:09)kch2979 napisał(a): Zmień przypisanie tej tekstury na "repaint_haupttextur_NonE6". Powinno pomóc. W pliku model_Urbino 15MOKI_EURO6.cfg nie ma zmiennej repaint_haupttextur_NonE6. Jednak doszedłem do rozwiązania, aby na drzwiach coś się pojawiło trzeba stworzyć dwa pliki odpowiedzialne za malowanie wnętrza. Ten z oteksturowaniem drzwi zapisać w cti malowania ze zmienną repaint_haupttextur_NonE5, a plik odpowedzialny za malowanie reszty autobusu jako repaint_haupttextur.
03.02.2018, 18:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.02.2018, 19:32 przez MZK_Szczecin.)
A ja mam pytanie odnośnie sufitu w malowaniu dla tego modelu w wersji Euro 6 tzn np w malowaniu od Damiana SPPK 787, Sufit (SPPK 3055 dostępnym tutaj na forum) jest zielony i wszystko gra w wersji 1.6 bez największego problemu. Natomiast w momencie, kiedy wrzucam to malowanie do 1.7 to sufit mam innego koloru niż ten w wersji 1.6. Czy jest ktoś kto się orientuje co można zrobić, aby usuną tego typu problem i cieszyć się zielonym sufitem zamiast podstawowym? Problem występuje jedynie przy modelu z silnikiem euro 6.
Próbowałem nawet dodać wpis z pliku pojazdu i de facto nie wiele to dało. Ponieważ nie jestem pewien czy podobny wpis coś da, a wygląda on mniej więcej tak chyba, że trzeba coś poprawić to będę wdzięczny: Cytat:[item] No chyba, że trzeba coś dodać do folderu z teksturą jak w przypadku drzwi to wtedy chciałbym wiedzieć dokładnie co i jak to zapisać w pliku.cti; ponieważ podobny problem mam również z malowaniem SPPK #788 oraz #789, gdzie również nie jest koloru zielonego.
Do folderu z teksturą kopiujesz plik nowy_sufit.png znajdujący się w folderze Texture. Modyfikujesz właśnie ten plik, a pliku cti malowania:
Kod: [item] Jeżeli dobrze zrozumiałem to co napisałeś, powinno działać.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |