Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[Modyfikacja pojazdu]  Solaris Urbino PL - Mega Pack

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.12.2015, 13:08 przez pause1.)

Nie dostosowales tekstury do nowego szablonu.
I nie rób tego co napisał użytkownik wyżej, bo tylko rozwalisz strukturę cti, która jest u ciebie poprawna:)
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.12.2015, 13:10 przez Allison.)

@kardaszjan: Dla jasności, spotkałem się nawet dzisiaj z tym problemem.:D
Wróżbitą nie jestem, ale czy nie korzystasz z tekstury siedzeń z Alterrowego Solarisa? :E
Jeśli tak, to Craher dodał nową teksturę właśnie "repaint_siedzenia" i wygląda ona tak (u mnie).
[Obrazek: body_wew_nw.png]
Jest to nowa tekstura zastępująca starą;)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.12.2015, 23:57 przez MZK_Szczecin.)

Czy za pomocą tego całego setvar w pliku cti można wpisać nr rejestracji do konkretnego malowania dla autobusu o nr bocznym 1100 z rejestracją ZS-1100W?

Wystarczy coś takiego:

Kod:
[setvar]
ZS-1100W_SPAK_1100


czy coś innego trzeba wpisać?
Odpowiedz


Nie da się wpisać rejestracji przez setvar.
Odpowiedz


Co ty za niestworzone rzeczy kombinujesz? rejestracje będzie można tylko malować na teksturach konkretnych od przyszłego patcha (bo obecnie to kuleje)
Odpowiedz


No właśnie ja mam problem bo na zwykłych działają a na Euro 6 tak średnio :/

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.12.2015, 18:16 przez jelcz95.)

Ja zauważyłem, że jak doda się któregoś Solarisa jako Ai to wieczorem w nich się nie świeci światło w przedziale pasażerskim tak np jak w Manach NL/NG czy Mercedesach Altera gdzie normalnie widać, że światło się świeci, podobnie jest ze światłami do jazdy dziennej Ai w ogóle ich nie włącza a one przecież włączają sie z zapłonem więc nie wiem dlaczego one się nie załączają.
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.12.2015, 20:34 przez MZK_Szczecin.)

Jak można "odmrozić" lusterka?

Aha po wgraniu nowej wersji 1.3 tego patcha na szczecińskich malowaniach od R.H. nadal nie mam nr rejestracyjnego:

[Obrazek: Brak_rejestracji.jpg]


Jeśli ktoś wie co z tym zrobić to będę wdzięczny (na poprawianiu tekstur się nie znam dlatego się pytam jak to zrobić).
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.12.2015, 21:44 przez PIERRE5.)

Ja też dołączam się z pytankiem ponieważ przy lusterkach normalnych nie widać jak się zamrażają lecz przy dużych już tak i to bardzo. Zdarza się że dopiero po 1s się odmrażają. Również rejestracje chodzą tylko w niektórych malowaniach.:S
Znalazłem także błąd przy autobusie MOKI Voith również w 4 oraz 6. Gdy wrzucasz bieg D wyskakują awarie i to 3 równocześnie. Po naciśnięciu naprawa i ponownego wrzuceniu biegu D znów to samo |(
Odpowiedz


Co do malowań to z czym do ludzi... W którym miejscu napisałem, że szczecińskie mają namalowane rejestracje? Nie mają i dlatego nie będą miały. To samo PIERRE5 jak jakieś malowanie ma ich wykonanych to chyba nie miejscie na taki problem. Żeby lusterko się "odmroziło" musi być w jakimś tam stopniu widoczne (prawie całe) - zrobiliśmy to żeby nie było płaczu, że lusterka działają jak są tylko w kącie monitora i "tnie mi, mam mało fpsów" a teraz mam płacz w drugą stronę, i bądź tu spokojny i miej chęci do robienia czegokolwiek dalej. A co do awarii to jakiś jednorazowy błąd matrixa, reinstal albo niech no ci wyczaruję odpowiedź bo jak zwyklę logfile to nie łaska. Wg mnie te 3 posty do wydzielenia.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
12 gości