[Modyfikacja pojazdu] Solaris Urbino PL - Mega Pack |
to jest ten sam problem jaki ja mam parę postów wyżej.
spróbuję pobrać tą modyfikacje co pisali i odpowiem czy działa Sprawdziłem mod i działa. Na wszelki wypadek zrób kopie zapasową folderów fonts i vehicles Nasiępnie skopiuj jedynie foldery fonts i vehicles i to cała filozofia mi zadziałało. link masz parę postów wyżej ( krueger) post #455 (09.11.2015, 11:49)kardaszjan napisał(a): Dla początkujących i dla tych, którzy potrzebują jeszcze dokładniejszego wyjaśnienia. Jak coś, wydzielić. Do rzeczy. Pobierzcie sobie przykładowo szczecińską teksturę SU, tekstury wgrajcie do folderu rep, który znajduje się w folderze z autobusem. Konkretnie w folderze Texture i tam jest rep. Dalej, wypakujcie tam malowania (w paczce jest spora ilość malowań z różnymi numerami taborowymi). Różnie to bywa. Jest tam plik .cti, otwórzcie go notatnikiem. Każde malowanie w notatniku oznaczone jest takimi gwiazdkami. Między gwiazdkami jest numer taboru. Pod każdym numerem są komendy. Pod komendami [item] wklejcie to i zachowajcie odpowiednią przestrzeń między komendami: Zrobiłem tak jak napisałeś i nie działa ![]() Pobrałem solaris mega Pack ale zawiodłem się na tym nie mam wogule, malowania a wgrałem malowania do repu18 zrobiłem tak jak pisał kardaszjan ale nie działają ![]()
Jak pakujesz malowanie z Urbino 10 do Urbino 18 to tak jest.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Nie pamiętam gdzie ale pokazywałes wpisy z pliku .cti, tłumaczyłem ci co trzeba poprawić ale nie wierzę że to pozmieniałeś. Jeśli masz wpisaną definicję repu10 to wiadomo - odczyta to jako malowanie dla 10.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
To może łaskawie baranku Boży skopiujesz to co masz w pliku do jasnej ch... Anielki?! Nie jesteśmy alfami i omegami, i nie wiemy co ty tam żeś za głupoty wpisał!
![]() ![]()
Sebek, spójrz w swoją sygnaturę...
Z konstrukcją .cti pomogłem @Damciobus na PW, myślę, że już sobie poradził. (Standardowy błąd zamiast [item] wpisane [CTCTexture]) ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA! ![]() Nie sądziłem że coś znajdę, ale jednak. Problemy stanowią kierunkowskazy. Kierunki (3D) świecą się poprawnie. Natomiast te "flesze" (nie wiem jak to nazwać) widać je nad kołami i z lewej i z prawej strony. Pozdrawiam serdecznie ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
5 gości |