[Modyfikacja pojazdu] Solaris Urbino PL - Mega Pack | |||
Witam nie wiem czy te pytanie było juz zadawane jeżeli tak to przepraszam za nie dopatrzenie czy idzie zrobić teksturę na 3 drzwiowy urbino 18 i żeby ona działała bo próbowałem ale tekstura nie współgra z autobusem czyli że jest ciągle 4 drzwiowy urbino 18 ktoś wie co wpisać w cti żeby to działało?
![]() ![]()
Jeśli o to chodzi, to nie idzie w żaden sposób stworzyć z 4-drzwiowego Urbino 3-drzwiowego bez ingerencji w pliki .o3d i plik model.
Problem dotyczy modelu Urbino 18 MOKI Voith. Przynajmniej tylko w nim miałem z tym problemy. Otóż w momencie ruszania i wciśnięcia gazu przód autobusu "nurkuje", a druga oś dziwnie podchodzi do góry i to blokuje ruszenie. Dopiero po chwili autobus rusza z miejsca. Wygląda to w szczytowym momencie tak jak na obrazku:
![]() Proszę o pomoc ![]()
Nic nie poradzisz, takie jest omsi wspaniałe... Obecnie napęd jest ustawiony, tak jak powinien być w rzeczywistości, na ostatnią oś czyli tą za przegubem w sekcji B i niestety tak to odbiera sobie omsi. Jedynym rozwiązaniem jest nadanie w plikach bus sekcji A oś napędową drugą pierwszego członu, czyli wtedy będziemy mieli napęd na 4 koła co jest nierealne. Skutkować to będzie brakiem owego pochylania się ale na deszczu czy śniegu już zachowanie będzie nierealne i jeszcze możliwe, że na zakrętach będzie inaczej zachodzić.
Czyli nie ma na to rady? Z tego co wiem to nie u wszystkich występuje ten problem i nic nie zmieniali.
U wszystkich to wystepuje
![]()
Witam.
Mam pytanie dotyczące tworzenia tekstur. Jak je zapisywać, by OMSI mogło je odczytać ?
Czy by ręczny retarder nie był biały, muszę wpisać jakąś dodatkową linijkę w CTI, czy może zrobić coś innego?
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |