[Modyfikacja pojazdu] Solaris Urbino PL - Mega Pack | |||
Witam, mam dość dziwny problem- podczas malowania Urbino 15 Voith Euro4 nie działają mi wpisy:
Czy te wpisy nie działają przy tym modelu Solarisa? Co robię źle? Kod: ***************************************
Dla euro 4 są komplikacje i należy podmieniać tym wpisem: repaint_haupttextur_E4
Jednocześnie zauważyłem, że niechcący musiał zostać usunięty wpis na podłogi "repaint_fussboden" dlatego się nie podmienia. Dodałem to do listy poprawek.
Czyli mam rozumieć że nie ma możliwości w przemalowania podłogi w Urbino 15 Euro4?
Mam pytanie odnośnie wersji przegubowych FAP ZF i FAP Ecolife. Otóż autobusy te po dodaniu gazu dziwnie przysiadają i mają problemy z ruszeniem, jednak po 1-2 sekundach zaczynają jechać. Czy to jakiś bug czy problem u mnie?
Procesor: Intel i5-4670 3,4 Ghz
Karta graficzna: Gigabyte Geforce GTX 760 2GB Pamięć: 2 x 4GB
Jest to związane z fizyką gry OMSI, nie jest to bug, każdy przegub z napędem na trzecią oś tak się zachowuje.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań
Mój wkład do OMSI2: - Projekt ZTM - poznańska modyfikacja. - Kruger+ dla NG312 PL W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf. Dzięki za 100 rep!
Wersje ACTIA i MOKI pewnie też mają napęd na tylną oś, a jednak nie mają tego problemu.
Procesor: Intel i5-4670 3,4 Ghz
Karta graficzna: Gigabyte Geforce GTX 760 2GB Pamięć: 2 x 4GB
Każdy pojazd przegubowy z megapacka ma taki problem, należy odpowiednio szybko ruszyć. Skrzynia biegów też ma znaczenie, voith płynniej przekazuje moc przez co on mniej się wygina.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |