[OMSI 1 & 2] GigaPack (Polskie obiekty) | |||||||||
Projekt: GigaPack (Polskie obiekty) Download: Link Opis: GigaPack to paczka zawierająca 50 nowych polskich obiektów i 26 udostępnionych już wcześniej (tutaj). Większość z nich posiada tekstury nocne i zimowe. Wszystkie 76 modeli pochodzi oryginalnie z serwisu 3d Warehouse. W przyszłości będę tworzył dodatkowe paczki zawierające poprawki i nowe obiekty. Wszelkie problemy lub błędy należy zgłaszać przez system prywatnych wiadomości. Modyfikacja obiektów (zarówno modelu, jak i tekstur) jest dopuszczalna tylko na użytek własny. Rozpowszechnianie zmienionych plików jest zabronione. Instrukcja instalacji: Folder 'Sceneryobjects' wrzucić do folderu zawierającego grę Omsi lub Omsi 2. Screeny: Jeżeli macie jakieś ciekawe obiekty, które mógłbym skonwertować i zamieścić w dodatkowych paczkach, piszcie na PW.
Powiem szczerze, że gdy wszedłem w ten temat to doznałem szoku. Masa nowych polskich obiektów, do tego wydajnych, w większości całkiem ładnych. Kapitalna robota, obowiązkowa paczka dla każdej osoby, która tworzy mapy.
![]()
Chłopie, po prostu REWELACJA! Obiekty są lekkie, dla mnie ładne, jest ich dużo, no normalnie różnorodność tu góruje. Do wyboru, do koloru. Congratulations. Od razu lecą do mojego Lisowa.
W paczce jest dużo obiektów. Są one lekkie - mało FPSo-żerne, różnorodne, dobrej jakości i przedewszystkim jest ich bardzo dużo
![]() ![]() ![]()
Bo Autor nie będzie tylko dla Ciebie wrzucał wszystkiego do jednej paczki. Może jemu to pasuje, wielu użytkownikom też. W dodatku wiele nazw tekstur się powtarza, co by powodowało błędy z poprawnym wyświetlaniem obiektów.
Pytanie jest postawione bezpośrednio do autora, więc nie wypowiadaj się za niego, ani tym bardziej za tych "wielu użytkowników", robiłeś ankietę w tej sprawie, że tak pewnie stawiasz wniosek? Wiem, że wiele nazw textur się powtarza, próbowałem zrobić "lepiej". Chciałbym się dowiedzieć dlaczego tak to wygląda, bo niezbyt to wygodne w używaniu. Pytanie poważne, to odpowiedzi oczekuję poważnej od poważnej osoby, którą akurat zapewne autor jest.
*Edit: Poza tym, jak można sobie przypisać prawa autorskie do cudzych modeli?
Człowiek pomusz w rozwoju projektów TIPPLY
| |||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |