Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 7 Głosów - 3.43 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Merino (v2.0)
Autor Wiadomość

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 194
Post: #1
Merino (v2.0)
[Obrazek: Y3mSFWU.jpg]

Projekt: Merino
Wersja: 2.0
Autor: luxit
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Fikcyjny projekt osadzony we włoskich klimatach.
Dostępne są dwie linie dzienne oraz jedna nocna.
Mapa przygotowana pod słabsze komputery, działająca również w pierwszej wersji symulatora.

Schemat:
[Obrazek: 7uldAUB.jpg]

Screeny:
[Obrazek: hpAHsmd.jpg]
[Obrazek: vfVbWoD.jpg]
[Obrazek: xEbEzd2.jpg]
[Obrazek: kNv2bAu.jpg]
[Obrazek: HijODo4.jpg]
[Obrazek: ei5N14h.jpg]
[Obrazek: QnFGviP.jpg]


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.02.2016 05:36 przez Spons_.)
22.02.2016 05:34
Szukaj postów Cytat

I belong to #AlfieEvansArmy
Użytkownicy
Liczba postów: 926
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 189
Post: #2
RE: Merino (v2.0)
Pozwolę sobie na wstępną, krótką opinię. Otóż, autor starał się nam przybliżyć klimat Italii i w jakimś stopniu (nawet nie tak małym) tak nawet jest - mamy trochę serpentyn, wzniesień, jest słynna ciasnota, trochę uroczych uliczek, jakichś zaułków, czy troszkę budynków, które mają przypominać, gdzie jesteśmy. . Dedyków też jest nawet sporo i chwała mu za to. Nawet niemieckie budynki (których trochę jednak również jest) postarał się ułożyć tak, by lepiej służyły innym, tak zgoła odmiennym realiom geograficzno-kulturowym. Jednak włączywszy helpery na pętli, nie mamy w jej nazwie numeru linii, jaka na danej pętli ma swój kraniec, trzeba wpierw przyuczyć sie trochę, zerknąć w rozkład jazdy (na szczęście tylko 3 linie,
więc akurat wiele fatygi nie ma), proszę pamiętać, że test był szybki i dość pobieżny, tych zalet jest być może nawet wiecej, Co do ciasnoty - przegubowiec jednak "wyrobi", a po wyłączeniu kolizji
(dla mnie dawniej nie do przyjęcia) - nawet marudne manfredy dadzą nam żyć :iksde:

No ale: pasażerowie mówią niestety ! po niemiecku. Rozumiem, że nagranie głosów jest nieco trudniejsze, niż zrobienie mapy i dedyków, ale w tym momencie urok włoski jest skutecznie przyćmiony
(juz lepiej by milczeli jak np. w Délpeszcie, naprawdę). Jeżdżą standardowe MANy SD`ki, zamiast powiedzmy Cito, czy Citaro (można też spróbować brazylijskie, znajdzie sie kilka strawnych). Co akurat nie jest dla mnie takie (obecnie już) trudne, bo układ, ilość i zapis w ailist jest w miarę nieskomplikowany w zestawieniu z innymi mapami - po prostu są w tej samej grupie 4 autobusy i wystarczy zmienić wszystkie jednocześnie na inny model, powinno wystarczyć na takiej mapce, choć bawić się można w inne układy, jeśli kto lepszy w te klocki .


No i osobówki - makabra, przejadły się dawno !. Ja już pozmieniałem na Fiaty i Seaty, Peugeoty, Citroeny itp. Chociaż akurat nie każdy (od razu, albo i wcale) umie to zmienić (jak ja kiedyś),
wówczas włoski klimacik niestety roztapia się jak ichniejsze lody.
Jeszcze co do ailist - próbowałem wstawić sztandarowy (i jedyny chyba do Omsi włoski) Autodromo NL222 Busotto, ale nie warto, przekonajcie sie sami:hihi:.
Oczywiście piszę to z pozycji kogoś, kto takie smaczki docenia, bo są i tacy, którym wszystko jedno, czy to "che sara, che sara, che sara?", czy "tandaradei, tandaradei ... " Bo w sumie, po dodaniu włoskiej mowy, to mogłoby być bardzo klimatycznie.

Za dobre chęci i trochę dedyków daję póki co 7/10, więcej (ale też i mniej) dać nie mogę. Spróbować jednak warto.
Do @ wojcio11 - jakbyś przeczytał moją recenzję, to byś wiedział jak to jest z tymi autobusami:P .


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.08.2016 15:00 przez Organmistrzu.)
22.02.2016 15:39
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: N.Otta

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 33
Dołączył: 04-2014
Podziękowań: 20
Post: #3
RE: Merino (v2.0)
Screeny nie wyglądają zachęcająco ale mapę warto pobrać. Wyróżnia się na tle innych map, ma włoski klimat, linie są ciekawe, fajne miasteczka, wiele bocznych uliczek do zwiedzenia, dobra optymalizacja. Przydało by się pozmieniać tekstury, dodać trochę obiektów bo miejscami pusto, oraz oczywiście zmienić ailist ale wtedy mapa nie była by już taka leciutka tak jak autor chciał;)

22.02.2016 19:23
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 01-2019
Podziękowań: 0
Post: #4
RE: Merino (v2.0)
Mapa jest ładna.
Chciałem zapytać ... Czy mogę zmienić pojazdy drogowe?
Czy potrzebuję autoryzacji?

18.04.2019 15:16
Szukaj postów Cytat

serwus
Użytkownicy
Liczba postów: 126
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 20
Post: #5
RE: Merino (v2.0)
Jasne że możesz. Tu masz poradnik: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Pozdrawiam
_SJaso

19.04.2019 15:09
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Ale041

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 01-2019
Podziękowań: 0
Post: #6
RE: Merino (v2.0)
Inna rzecz ...
Czy mogę dokonywać publicznych modyfikacji na mapie (jak dodać rzeczowniki uliczne, poprawić słupy przystanku autobusowego, dodać lekką tablicę rozkładów jazdy autobusów, itd ...)

Another thing...
Can I make some public modific at the objects (like add street nouns, get better the bus stop poles, add light board for bus schedule, ecc...)?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 08:24 przez Ale041.)
Wczoraj 08:22
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: