Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 3.67 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Poradnik Ogona: Tworzenie obiektów w programie Blender
Autor Wiadomość

Kąstal Hożuf
Zasłużeni
Liczba postów: 272
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 505
Post: #1
Poradnik Ogona: Tworzenie obiektów w programie Blender
Witam, jak pewnie zauważyliście na strefowym kanale YouTube pojawił się pierwszy odcinek mojego poradnika odnośnie modelowania obiektów do OMSI w programie Blender. W tym wątku na bieżąco będę odpowiadał na pytania i zamieszczał nowe odcinki.

1 - Podstawy



19.10.2015 19:12
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: eSeL , Magister , Przemo11 , Szaqql , grubyw111 , solarisjanek , pause1 , dbogusz2 , P K S , Golfsztrom , Iwo , Halt , Jakubhubi , Westu , Gdyński Solarisik

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 413
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 615
Post: #2
RE: Poradnik Ogona: Tworzenie obiektów w programie Blender
Ogółem poradnik jest na plus (którego dałem), ale mam małą uwagę.Jeśli ktoś nie lubi skalować ręcznie tak jak jest na filmie (a to może być niewygodne przy dużych budynkach).Wystarczy kliknąć klawisz N, a pojawi się okienko "transformacji", w które można wpisać odpowiednie wymiary (a także obrót, lokalizacje obiektu itp.), a potem bryłę tylko przeciągnąć na wysokość osi "y".Poniżej obrazek:
[Obrazek: 49095595407846380883.jpg]

20.10.2015 13:15
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Magister , Przemo11

Kąstal Hożuf
Zasłużeni
Liczba postów: 272
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 505
Post: #3
RE: Poradnik Ogona: Tworzenie obiektów w programie Blender
Ja podałem metode ze skalowaniem, gdyż przy bardziej skomplikowanych budynkach jest to dużo wygodniejsze:D

20.10.2015 14:23
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Skasowany6733

Kąstal Hożuf
Zasłużeni
Liczba postów: 272
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 505
Post: #4
RE: Poradnik Ogona: Tworzenie obiektów w programie Blender




Druga część poradnika:D

17.12.2015 19:45
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: eSeL , siroccoxp , Halt , sylwek.pl , Przemo11 , Gdyński Solarisik

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 04-2022
Podziękowań: 4
Post: #5
RE: Poradnik Ogona: Tworzenie obiektów w programie Blender
Ja mam pytanie, tworze wszystko jak na filmie, identyczny budynek rozmiarowo a po wczytaniu w grze wychodzi mi taki kwadracik jak na zdjęciu. Co robię źle?[Obrazek: kostka.png]

23.05.2022 00:25
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 1
Post: #6
RE: Poradnik Ogona: Tworzenie obiektów w programie Blender
(23.05.2022 00:25)matiswa00 napisał(a):  Ja mam pytanie, tworze wszystko jak na filmie, identyczny budynek rozmiarowo a po wczytaniu w grze wychodzi mi taki kwadracik jak na zdjęciu. Co robię źle?[Obrazek: kostka.png]

Też chciałbym to wiedzieć bo mam dokładnie to samo... Nic nie pomaga... Patrze na inne pliki innych twórców i robie jak oni... Ale taki ... że zadziała... Ani jpg. ani png... ani nawet kur... bmp! Raz działa, raz nie...
Weź tu potem nie pij...


KOCHAM! Kocham Tylko Ją!
ZAWSZE! Zawsze Będę Z Nią!
NAWET! Nawet W Chwili Złej!
NIGDY! Nie Opuszczę Jej!
WARTA! WARTA POZNAŃSKA!!!
03.08.2023 22:35
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: