[OMSI 1 & 2] Projekty w przygotowaniu - prezentacja i komentarze II | ||||||
MAN NL263 Chrizzly92 und Chilco.
Ś.P [*] E1 TŚ 15.10.2011 - 14.03.2021
VIP vGZM Katowice v.5.0.4
Fatalnie wyglądają dźwigienka hamulca przystankowego i przyciski otwierania drzwi - tachograf na tym filmie wygląda już lepiej, a teksturę pulpitu ewentualnie można wymienić samemu.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Trzeba przyznać że MAN wygląda całkiem dobrze. Na bank lepiej jak Euro6, ale kurcze odnoszę dziwne wrażenie że jest trochę przerysowany...
MAN NU313 Chrizzly92 und Chilco.
Ś.P [*] E1 TŚ 15.10.2011 - 14.03.2021
VIP vGZM Katowice v.5.0.4
A40..., oby był nieco bardziej zoptymalizowany od krótszsgo brata, w co wątpię. Chętniejbym tam widział FAPa, bo ten Highline jest słaby.
blah
Znowu złe oznaczenie... Autor powiedział, że miał być też pulpit VDO FAP, ale nikt go nie chciał, miał być trójdrzwiowy (A21, który jest A37), ale wszyscy chcieli dwu i mamy się wypchać.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Może ja coś powiem na temat manów. Nawiązałem kontakt bezpośredni z autorem oraz nawiązaliśmy współpracę. Jednocześnie udało mi się go uświadomić, że to co zrobił to jest MAN A37 i teraz podejmie odpowiednie kroki w celu naprostowania tego wszystkiego. Co do mana A23, jest już teraz też świadomy, że to co zrobił jest złe bo nie ma przegubowego mana z pionowym silnikiem, więc to będzie zmieniane. Na razie mana A23 nie będzie 4 drzwiowego. Mana A37 być może ujrzymy 3 drzwiowego.
| ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |