Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 6 Głosów - 3.83 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] 4051: Sajószentpéter - Alacska
Autor Wiadomość

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 194
Post: #1
4051: Sajószentpéter - Alacska
[Obrazek: ZG5ZhaZ.jpg]

Projekt: 4051: Sajószentpéter – Alacska
Autor: KENIKE
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Realny odcinek między Sajószentpéter a Alacska (Węgry), który obsługuje linia 4051.
Do prawidłowego działania projektu niezbędne jest posiadanie drugiej wersji Börzsöny.


Kody ibis:
Kod:
Sajószentpéter - Alacska - Sajószentpéter: 511
Zajezdnia: 999

Screeny:
[Obrazek: SLrmV9Q.jpg]
[Obrazek: CzIWfWC.jpg]
[Obrazek: VyV2178.jpg]
[Obrazek: F3sCMrK.jpg]
[Obrazek: GUDGx7P.jpg]
[Obrazek: M9s4ieB.jpg]





[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2016 22:24 przez Spons_.)
17.01.2016 19:35
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Worwerek

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 93
Dołączył: 07-2015
Post: #2
RE: 4051: Sajószentpéter - Alacska
Czy mapa jest FPS-ożerna? I co to znaczy znak OMSI + na każdym screenie?

18.01.2016 12:17
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 212
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 85
Post: #3
RE: 4051: Sajószentpéter - Alacska
OMSI + to nazwa portalu. Nawet w adresie źródła masz omsiplus.hu.

Mapa zapowiada się świetnie, śledziłem jej powstawanie na węgierskim forum. Z tego co rozumiem z węgierskiego (a niewiele XD) to nie jest ciężka. W każdym razie widać że wykorzystuje obiekty z Börzsöny, więc powinna być OK.


"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.01.2016 12:37 przez kacper_IK160P.)
18.01.2016 12:36
Szukaj postów Cytat

Aktywny
Aktywni
Liczba postów: 429
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 269
Post: #4
RE: 4051: Sajószentpéter - Alacska
Mapka ciekawa, dość klimatyczna. Mogę potwierdzić, że nie "zjada" dużo FPS.
Widać co prawdy kilka niedoróbek np. pętla przy dworcu, ale mimo to mapka nadaje się do jazdy.
Generalnie polecam, na pewno jest to ciekawa propozycja na krótką przejażdżkę.


Pozdrawiam Przemo
Zapraszam: https://www.facebook.com/Przemo11projects
18.01.2016 13:06
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 212
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 85
Post: #5
RE: 4051: Sajószentpéter - Alacska
Mapka leciutka, pójdzie nawet na kilkunastoletnim złomie, ja praktycznie nie mam spadków FPS- mało tego, nawet nie chrupnęło przy doczytywaniu terenu. Dość wysoki poziom wykonania, chociaż np. przy wyjeździe z pętli Alacska widać kilka niedoróbek typu źle spasowane skrzyżowania. Na szczęście prowadzą donikąd więc można sobie je w edytorze poprawić. Zimą mapa wygląda cudnie. Ciekawy i zróżnicowany teren. Jak dla mnie tylko za krótka. Takie mocne 9/10.


"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
18.01.2016 13:15
Szukaj postów Cytat

ELITA
Zasłużeni
Liczba postów: 363
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 394
Post: #6
RE: 4051: Sajószentpéter - Alacska
Mapa jest ciekawa choć posiada troszkę niedoróbek. Na plus oczywiście jej lekkość (jadąc M125M w wersji z otwieranymi klapami itd.) nie odniosłem wrażenia, że w którejś części wystąpił spadek FPS.Dodatkowym plusem są dedykowane spliny i obiekty (co prawda niektóre wymagałyby poprawy tekstur bo są bardzo paintowe, ale nie jest źle).Na początku myślałem, że brakuje "helperów", ale pojawiają się po wybraniu rozkłady.Na minus zdecydowanie wykonanie bocznych miejsc i okolice dworca.Poprawić tereny niezabudowane typu pola, lasy, trochę zróżnicować obiekty w niektórych miejscach oraz estetykę i na prawdę mapa będzie trzymać poziom - z oceną 9/10 bym się wstrzymał, raczej takie 7,75/10 w obecnym stanie.


[Obrazek: Fd64IoR.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.01.2016 14:03 przez Szaqql.)
18.01.2016 14:02
Szukaj postów Cytat

I belong to #AlfieEvansArmy
Użytkownicy
Liczba postów: 943
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 193
Post: #7
RE: 4051: Sajószentpéter - Alacska
Jestem na tak !! . Mimo użycia obiektów z Borzsony są i dedyki, choć niewiele. Widać to także po otwarciu paczki, gdzie mamy dedykowane foldery noszące tę samą nazwę co mapa. MAN otrzymał fajne malowanko.Takie węgierskie Wąbrzeźno:D . Jest wiele ciekawych miejsc. Powtarzalność domków nie jest problemem, ale jadąc przez pola zauważyłem na horyzoncie, że "ściana" lasu odstaje w pewnym miejscu od podłoża. Jednak na polach mamy zagony odchodzące z ukosa od drogi, wzniesienia i zakręty.

Co do helperów - w newralgicznych miejscach jest ich dużo i niepotrzebnie . Niektóre wskazują sprzeczne kierunki a i tak niezgodne z trasą:hihi: .

Ruch AI w dedyk. zakładce trzeba regulować z wyczuciem, bo albo nie ma aut na polnej drodze, albo na głównej jest ich ciut za dużo

Ogólnie jestem z mapy zadowolony. Jest prosta i ma małe wadki ale i spore zaletki :iksde: .
Nie jest nudna, jeżeli ktoś takie klimaty lubi. Myślę, że wystawię jej ocenę 8 / 10 (możliwe zmiany)


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.01.2016 21:37 przez Organmistrzu.)
18.01.2016 14:44
Szukaj postów Cytat

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 93
Dołączył: 07-2015
Post: #8
RE: 4051: Sajószentpéter - Alacska
Odkryłem jeszcze kilka bugów.Chhodzi o cień pojazdu, i nie tylko.Prawie na wszystkich drogach nie ma cienia pojazdu. I jeszcze jeden bug to wyświetlacze. Mianowicie niektóre kierunki są puste, w ogóle się nie wrzucają, a ludzie na jednym kierunku wsiadają w oby dwie strony. Nawet nu trzeba przerzucać lekko się zdziwiłem. Nie wiem czy to błąd czy nie ale trochę dziwne. Kolejnym Bugiem który odkryłem to nie zmieniające cie chmury. Nastawiam na te ostatnie bodajże Octevars3 a nadal jest bezchmurne niebo. Dobrze żeby powstała jakaś łatka, bo na razie 7/10

18.01.2016 19:51
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,150
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1190
Post: #9
RE: 4051: Sajószentpéter - Alacska
To jest tzw linia okrężna/dookólna, która na jednym kierunku wykonuje całe kółko - dwa półkursy.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

19.01.2016 13:04
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: