Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Biały Potok - Węglin

#1
Information  (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.02.2017, 09:32 przez kacper_2000.)

Biały Potok - Węglin

Cześć :D Jak niektórzy wiedzą, robię w edytorze fikcyjną mapę "Dopiewo". Jednak coś mnie pokusiło, aby pewien odcinek zrobić na osobnej mapie i wydać szybciej jako taką wersję "beta" (przy Dopiewie jest bardzo dużo pracy, sam nie wiem czy to ukończę). Wybór padł na odcinek podmiejskiej linii 5. Na mapie będziemy mogli się przejechać linią 55 kursującą między Białym Potokiem-wsią położoną na samym końcu gminy Dopiewo, która się składa z właściwej wsi oraz małego blokowiska, przez wsie Łagodno, Stare Pole do Węglina-jednego z dwóch miast na terenie gminy. Dojedziemy również do najbardziej odległego miejsca w mieście-Węglin Kolonia, które zostało odcięte od reszty gminy drogą "szybkiego" ruchu. Trasa ma około 8 km a przejazd 18 minut, cały układ splinów jest gotowy, natomiast 2 km czekają jeszcze na scenerię. Myślę, że projekt uda mi się ukończyć i wydać, bo zostało niewiele. A teraz zapraszam na pokaz screenów :D

Biały Potok:
#1
[Obrazek: 05064616841937534657.jpg]
#2
[Obrazek: 29605479825997023981.jpg]
#3
[Obrazek: 66866405612158453959.jpg]
#4
[Obrazek: 79343506155275808245.jpg]
#5
[Obrazek: 85332470314142432290.jpg]

DW 148, Łagodno i Stare Pole:
#6
[Obrazek: 89348220993955368659.jpg]
#7
[Obrazek: 84887539295753389646.jpg]
#8
[Obrazek: 16516915174841887504.jpg]
#9
[Obrazek: 64563405832066359018.jpg]
#10
[Obrazek: 54306755829910271869.jpg]
#11
[Obrazek: 71901208857859814646.jpg]
#12
[Obrazek: 40510831055862179334.jpg]
#13
[Obrazek: 23242635993278520491.jpg]
#14
[Obrazek: 41083028681763111837.jpg]
#15
[Obrazek: 06801249014233475051.jpg]
#16
[Obrazek: 89036157694647433908.jpg]
#17
[Obrazek: 11877068329315458188.jpg]
#18
[Obrazek: 66705638735484373634.jpg]
#19
[Obrazek: 14718767495339982245.jpg]
#20
[Obrazek: 45245493076410059662.jpg]

Węglin:
#21
[Obrazek: 09387738534747042368.jpg]
#22
[Obrazek: 52738887445340985399.jpg]
#23
[Obrazek: 54416933822382268132.jpg]
#24
[Obrazek: 09050159381882472236.jpg]
#25
[Obrazek: 52252442718666452150.jpg]
#26
[Obrazek: 32680436247876913505.jpg]
#27
[Obrazek: 20394345412619094444.jpg]
#28
[Obrazek: 64319383511037273960.jpg]
#29
[Obrazek: 29188670542954071890.jpg]
#30
[Obrazek: 82683247379615650857.jpg]
#31
[Obrazek: 78044081186330437734.jpg]
#32
[Obrazek: 35891667108317765010.jpg]
#33
[Obrazek: 83803325615948109765.jpg]
#34
[Obrazek: 65783363090004951512.jpg]
#35
[Obrazek: 60430380553067553913.jpg]
#36
[Obrazek: 34038633046790609541.jpg]

Droga na Węglin-Kolonię:
#37
[Obrazek: 02549077433204409895.jpg]
#38
[Obrazek: 88023444053579095601.jpg]
#39
[Obrazek: 77339486453320194342.jpg]
#40
[Obrazek: 04249962553336788340.jpg]
#41
[Obrazek: 55368233195056514701.jpg]
#42
[Obrazek: 97461285043167496287.jpg]
#43
[Obrazek: 19545771299649958539.jpg]
#44
[Obrazek: 89050049887641615512.jpg]
#45
[Obrazek: 53043733694673116019.jpg]
#46
[Obrazek: 76788930453276386683.jpg]
#47
[Obrazek: 63243082749844534849.jpg]

Co zostało do zrobienia?
-stworzyć kostki AI (do tego będę potrzebował pomocy),
-stworzyć scenerię dla prawie 2 kilometrowego odcinka,
-dodać ruch pieszych
-dodać dźwięki otoczenia,
-stworzyć na mapie linię i rozkłady,
-stworzyć HOF,
-uzupełnić braki w otoczeniu i oznakowaniu,
-ustawić helpery
-inne drobne pierdółki (np. poprawić krzaki wychodzące na chodnik itp.)


Mam nadzieję żę spodoba się wam mój projekt, pozdrawiam i zapraszam do komentowania :-)
[Obrazek: g4CoQsN.png]
 Podziękowania za post: Halt(+1) , CraherPL(+1) , jss2008(+1) , Goppel(+1) , Kruczan(+1) , Iwo(+1) , Konduktor5-8(+1) , Magister(+1) , siroccoxp(+1) , omega44(+1) , Przemo11(+1) , Tomek5300(+1) , P01247B251(+1) , seba2558(+1) , kem001(+1) , stasio(+1)

#2

Drogowskazy i znaki miejscowości wyglądają strasznie nienaturalnie. Po drugie - na większości screenów asfalt wygląda na świeżo położony, myślę, że dziury dodały by mu +15 do klimatu. Poza tym - dobra robota

#3

Poza tym, na co już zwrócił uwagę Ogone - nie mam zastrzeżeń. Wszystko wygląda pięknie i realnie, może jedynie na ostatnich screenach ta trawa przy drodze jest za wysoka. Bardzo podoba mi się rozsądnie poukładana roślinność, która nie jest monotonna. Mam nadzieję, że reszta Dopiewa jest na podobnym poziomie i jednak uda Ci się to wykończyć i wydać:)
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA


#4

Jedynie drobna uwaga, nie wiem czemu ma służyć ta "szykana" na screenie #21. Ostre manewry trzeba tam wykonać i jakoś to b. nienaturalnie się prezentuje. A tak poza tym zapowiada się dobra mapa.
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]

#5

Powiem tak: Mapa się prezentuje pięknie, a za nazwę miasteczka "Węglin" już masz ode mnie wielkiego plusa - mam sentyment do tej miejscowości (w realu, gdzie de facto to wieś). Miałbym tylko małe zastrzeżenie co do skrzyżowania na screenie 39, trochę dziwnie wygląda moim zdaniem. (chodzi o to "gardełko"), i do dróżki na 47 - trochu ciasno tam jest. Chyba, że nie będziemy tam zakręcać, w co wątpię. No i jeszcze tam trochę ta gruntówka wychodzi, ale aż tak to nie razi.
Resztę błędów wymienili towarzysze powyżej, zresztą sam dobrych map nie robię.
Pzdr.

#6

Na skrinach 43, 44, 45 jedyne co mi się nie specjalnie podoba to te ostre przejście asfaltu na ziemie. A tak to mapka prezentuje się naprawdę wyśmienicie:D

#7
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.02.2017, 21:27 przez siroccoxp.)

Mapka zapowiada się świetnie. Staranna robota i dobrze pomalowany teren.
Dzięki za 700 plusów :lol:

#8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.02.2017, 11:10 przez mattez.)

(02.02.2017, 21:09)jss2008 napisał(a): Jedynie drobna uwaga, nie wiem czemu ma służyć ta "szykana" na screenie #21. Ostre manewry trzeba tam wykonać i jakoś to b. nienaturalnie się prezentuje. A tak poza tym zapowiada się dobra mapa.

Kiedy w zeszłym roku jeździłem dość dużo autem po wsiach na Wielkopolsce i Pomorzu Zachodnim, to spotkałem się z takimi zabiegami. Ma to na celu zmuszenie kierowcy do zmniejszenia prędkości i jest zamiennikiem słynnych w Polsce garbów. Spotkałem się też z takimi jednostronnymi szykanami, jak na tym screenie i uważam, że zastosowanie jest perfekcyjnie odwzorowane: zwolnienie jest tuż po wjechaniu w teren zabudowany i przed zabudowaniami, więc zmusza to kierowcę do wjechania w zabudowania z odpowiednio niską prędkością. Dla mnie bomba.

Co do mapy, gdyby nie mało płynne przejścia pomiędzy asfaltami (co faktycznie ciężko niestety w OMSI jest ukryć) mapa wygląda naprawdę świetnie. Rozłożenie obiektów jest wzorowe, kawał dobrej roboty.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl

#9

http://hostmat.eu/images/60430380553067553913.jpg Tutaj jest jakoś pusto, daj może zaparkowane samochody albo jakieś słupki/śmietniki?
http://hostmat.eu/images/09050159381882472236.jpg Trawa miejscami "wyrasta" z chodnika.
Poza tym wygląda to bardzo dobrze, klimatycznie. Mam nadzieję, że to wydasz.
Pozdrawiam Przemo

#10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.02.2017, 15:23 przez KMSzczecin.)

Dodam od siebie, że mógłbyś wymienić linie P-17 (to te na przystankach) na te z Mega Polish Moda. Strasznie szerokie są.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości