Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 24 Głosów - 4.79 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Biały Potok - Węglin
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 02-2017
Podziękowań: 0
Post: #31
RE: Biały Potok - Węglin
Mapa jest super. Jedyne co mi się nie podoba to ten przejazd na Kolonię. Może zrobisz tam osobny Wariant ?

23.04.2017 09:48
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 70
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 5
Post: #32
RE: Biały Potok - Węglin
Mapa jak na fikcyjną trzyma naprawdę wysoki poziom. Czuć polski klimat i widać duży wkład pracy, który włożyłeś tworząc tą mapę. Jest to bardzo dobra beta. Już nie mogę się doczekać pełnej wersji, z większą liczbą linii i z nowymi miastami.

23.04.2017 18:22
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,752
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #33
RE: Biały Potok - Węglin
Rzadko oceniam projekty, ale tutaj muszę się wypowiedzieć.
Mapa jest dobra. Wszystkie zalety wymienili poprzednicy, ale nie znalazłem jednej wady...
Po instalacji mapy OMSI co jakiś czas odmawia posłuszeństwa, ale wystarczy restart. Ale po instalacji zmieniły mi się tekstury wielu splinów (głównie z SimpleStreets) co na niektórych mapach całkowicie zmienia na malutkim skrzyżowaniu chodnik i asfalt na kompletnie inne, a z niektórych splinów robi całkiem coś innego (z płyty ten mod zrobił mi chodnik :/). Prawdopodobnie edytowałeś tekstury w oryginalnych lokalizacjach plików, przez co rozwaliłeś kilka innych map. Innym użytkownikom zalecam robienie kopii zapasowej chociaż folderu z SimpleStreets. Nie będę się tutaj bawił w punkty, zainstalowałem dobrą mapę w zamian za problemy z grą i splinami. Oczywiście życzę ukończenia całego projektu, ale jak już chcesz edytować jakieś tekstury, to rób to w osobnym folderze.

Pozdrawiam,
KMSzczecin.


24.04.2017 02:01
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 164
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 830
Post: #34
RE: Biały Potok - Węglin
@Allison:
Z tym mobilisem to trochę się zapędziłeś, Dopiewo jest dość małym miastem i jeden przewoźnik wystarczy :P

@piotrek!:
Układ linii nieco się zmieni w kolejnej poprawce.

@KMSzczecin:
Ja żadnych tekstur nie edytowałem, wszystkie spliny z nowymi teksturami tworzyłem w nowych folderach (min. Dopiewo), poza tym ani na mapie, ani w paczce nie ma plików z SimpleStreets, tym bardziej ze zmienionymi teksturami xD


Dzięki za 220 rep+
24.04.2017 18:00
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #35
RE: Biały Potok - Węglin
Witam dużo osób pisało o "zatokach spowalniających" więc pozwolę sobie wrzucić 3 koncepcje na to;)

http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/artic.../brd14.jpg
http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/artic...es/4th.jpg
http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/artic...s/ur15.jpg

To tak na przyszłość jakbyś miał może kiedyś plan na rozbudowe :hihi:


Dzięki za 700 plusów :lol:
28.04.2017 07:31
Szukaj postów Cytat

Użyszkodnik
Użytkownicy
Liczba postów: 19
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 28
Post: #36
RE: Biały Potok - Węglin
(28.04.2017 07:31)siroccoxp napisał(a):  Witam dużo osób pisało o "zatokach spowalniających" więc pozwolę sobie wrzucić 3 koncepcje na to;)

http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/artic.../brd14.jpg
http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/artic...es/4th.jpg
http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/artic...s/ur15.jpg

To tak na przyszłość jakbyś miał może kiedyś plan na rozbudowe :hihi:

Autor już gdzieś wstawiać skriny z poprawionych wysepek - będą przypominać te że zdjęcia nr 2;)


Tworzę zapowiedzi z użyciem własnego głosu - szczegóły w odpowiednim temacie na forum
zgłoszenia przyjmuję na PW:hihi:
28.04.2017 11:27
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #37
RE: Biały Potok - Węglin
Nie mniej jednak zawsze to jakaś wizja pod kątem innych rejonów :-) Co by oftopu nie robić to według mnie rejony pozamiejskie wcale nie są monotonne, przez ten, rzekomy jeden backdrop. Całość jest spójna a to jest najważniejsze, podoba mi się zagospodarowanie "drogi krajowej" trawsko i roślinność jest różnorodna, dobrze to ze sobą współgra i tworzy klimat, za co duży plus. Fajnie byłoby zobaczyć kontynuacje i dużo dłuższe odcinki drogą krajową czy wojewódzką.

PZDR siroccoxp


Dzięki za 700 plusów :lol:
28.04.2017 12:22
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 0
Post: #38
RE: Biały Potok - Węglin
Nice map!
A video from me: https://www.youtube.com/watch?v=Y-N7XX3AY0I

Line 55, Jelcz 120 MM/2 ZF.

30.04.2017 11:51
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 04-2017
Podziękowań: 9
Post: #39
RE: Biały Potok - Węglin
Witam mapa jest bardzo ciekawa każdy element dopełniony, przejechałem się kilkanaście razy i naprawdę sprawia wrażenie dobrze wykonanej mapki (tak jest). oceniam 9,5/10 i jeszcze dodam pytanie.
Czy mógłbyś dodać do pierwszego postu które linie zostaną wprowadzone a nad jakimi w tej chwili pracujesz

03.05.2017 21:56
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 04-2016
Podziękowań: 0
Post: #40
RE: Biały Potok - Węglin
Jeżeli jest to twoja pierwsza mapa, to rzecz biorąc, lepsza od Pomorza! Ta mapa ma klimat Tettau, co lubię. Więc naprawde polecam zużyć te jakies giga. Naprawdę się opłaca.

Co bym poprawił:

1. Tekstury: Za dużo drzew, dodaj wsie, łąki , żeby nie było tylko lasów

2. Miasta: Są za wąskie. Rozszesz je.

3. Autobusy: Dodaj tekstury autobusu do Solarisów i Jelczów, ponieważ gracze najczęsciej nimi jeżdżą

I to chyba tyle. Moja ostateczna ocena tej mapy: 9/10

15.05.2017 20:25
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: