Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Breslau Mapa Wrocławia

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.06.2017, 14:29 przez siroccoxp.)

Już niedługo...... 8):X:hihi:

A teraz takie o kolejne dwa malowania. Ktoś pytał o Jelcza. 120cia tak więc stwierdziłem, że zmaluje takiego, ale jak wiemy, w omsi jeszcze niema tego,który jeździł po wro ( w sumie to jest ale się robi:D) tak więc malowaie jest na wersje wydaną;) plus solniczka w przegubie.

[Obrazek: tBWlwmx.jpg]
[Obrazek: pF55B1m.jpg]
[Obrazek: H0ZPmXi.jpg]
[Obrazek: XxhMWZK.jpg]
[Obrazek: 3lEBUfV.jpg]

PZDR siroccoxp
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: mates940(+1) , stalker15(+1) , Nobody0815(+1) , Tomek5300(+1) , kardaszjan(+1) , AdamAkaAndrzej(+1) , jkaniak(+1) , Alex Simulations(+1) , Pro123(+1) , Mark(+1) , EngineV8(+1)
Odpowiedz


Witam wszystkich w temacie technicznym:) został on ponownie otwarty. W przygotowaniu jest łatka do mapy v3.1 na chwile obecna zostal poprawiony problem z oznakowaniem polischsigns generujacym dziury na mapie. Poprawione sa też przekazdy kolejowe i tramwajowe. Jezeli zauwazyliscie cos jeszcze prosilbym o wpis osob, ktore pobraly mape.
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: MAZak(+1)
Odpowiedz


Tak, mam jedno pytanie. Czy ten asfalt w całości będzie zmieniany? Bo obecnie bardzo psuje on klimat mapy.
Odpowiedz


Usuń radiusy przy przystanku FAT. Optymalizacja tam to tragedia...
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz


@up: Większość radiusów jest tam usunięta. FAT ora to, że jest tam wokół 9 mocno zabudowanych tilesów i wystarczy, że 1 splin albo 1 budynek jest na granicy dwóch tilesów, już ładuje oba. Dlatego tam jest tak, a nie inaczej.
Odpowiedz


Asfalt bedzie caly wymieniany juz jest. Radiusy na facie to nie jest tragedia i nie to jest powodem slabej optymalizacji tylko jak kolega wspomnial nagromadzenie kafli ale cos dzialac bede.
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: Nobody0815(+1)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.07.2017, 21:29 przez siroccoxp.)

Dobra podrzucę foty tego asfaltu ale to jest taki wstępniak;) Linie poziome będą prawdopodobnie ciemniejsze nie będą takie jasne. Sam asfalt też, może być ciemniejszy

[Obrazek: LxzeEUt.jpg]
[Obrazek: m8cdPMa.jpg]
[Obrazek: q6ZOXdP.jpg]

:lol:
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: Allison(+1) , Nobody0815(+1)
Odpowiedz


Troszeczkę ciemniejszy i będzie w porządku, bo obecny asfalt naprawdę psuje kompletnie klimat mapy. Proponowałbym również zwiększyć nieco ruch na mapie, bo o ile na Lublinie przy ustawieniu 350 pojazdów i 130% natężenia jest bardzoooo dużo pojazdów, o tyle we Wrocławiu kilka-kilkanaście.
Odpowiedz


Nie zgodze sie co do ruchu. Ja mam 160 czy 180 pojazdow i natezenie 150% i w godz szczytu sa wszedzie korki. Tak wiec tutaj ruch jest czasem nawet za duży. Co do asfaltu też wydaje mi się, zeby go zrobić ciemniejszym.
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.07.2017, 09:06 przez siroccoxp.)

Dobra i tera pytanie czy asfalt nie jest za ciemny xD (linie już są ściemnione i nie jarzą tak na biało. Przy jaśniejszym asfalcie co widać wyżej lepiej pokrywają się tekstury na pętli Nowy Dwór. Tak więc prosiłbym o opinie, która wygląda lepiej. albo może coś jeszcze zmienić. Co do białych tekstur na budynkach możliwe, że to przez zły format jakim zapisywałem tekstury tak więc jeżeli jest taka osoba która ma jakiś biały budynek proszę pisać w temacie.

[Obrazek: qMci8yd.jpg]
[Obrazek: 9W7rPv7.jpg]
[Obrazek: BxvFCvE.jpg]

Obecnie zostanie poprawiona też paczka z autobusami dodam brakującą teksturę citaro K i same citaro będą miały bardziej żółty kolor.:) Może uda się paczkę wydać jeszcze dzisiaj.
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: 04igor04(+1) , Nobody0815(+1) , Mark(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości