Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 165 Głosów - 4.58 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Fikcyjny Szczecin 2.50.03
Autor Wiadomość

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 715
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #31
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
Jest napisane w opisie przy wyborze mapy. Linie będą dodane wkrótce.

02.07.2016 22:55
Szukaj postów

MZK Konin
Użytkownicy
Liczba postów: 148
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 11
Post: #32
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
No cóż to może i ja się wypowiem na temat mapy.
Już dawien dawna jeżeli w ogóle nie było takiego projektu, który posiadał by w swoim zestawie aż tyle linii i terenów do wyboru. Jestem pod ogromnym wrażeniem wkładu pracy, poświęcenia. cierpliwości i determinacji włożonej w stworzenie tego dzieła. Stwierdzenie "geniusz tkwi w prostocie" chyba tutaj nie pasuje, iż owszem geniusz jest ale o prostocie nie ma tu mowy. Zarówno obiekty, układy tras jak i otoczenie wykonane na najwyższym poziomie. Zauważalny również polski klimat tego projektu, choć trochę "niemiecszczyzny" też można odczuć.

Zalety:
- otoczenie
- klimat
- układy tras
- zapowiedzi
- same linie i ich duży wybór

Wady (które niestety są) to według mnie:
- zbyt ciche zapowiedzi
- błędy w ruchu AI
- wskazówki jazdy nie są kompletne
- spadek FPS w niektórych miejscach

Jednakże i tak mapa jest jedną z lepszych jak nie najlepszych od dłuższego czasu. Polecam wszystkim. Duży wybór tras, optymalnie miejskie i podmiejskie linie, klimat i wiele innych czynników sprawia, iż "FIKCYJNY SZCZECIN" jest wart zajęcia miejsca na swoim dysku i godny polecenia, gdyż czas spędzony przy tej mapie i zabawa przy symulatorze na pewno umili Wam wakacyjny czas.

OCENA: 9/10

Pozdrawiam
Men_of_Man
:D


[Obrazek: konin520b456ce11c2.jpg][Obrazek: 51bef3ebd8ff4_o,size,200x140,q,70,h,5e97b8.jpg]
03.07.2016 11:02
Szukaj postów

...
Użytkownicy
Liczba postów: 224
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 46
Post: #33
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
Mapa super. Specjalnie dla niej resetowałem OMSI2, aby zadziałała. Jeździłem już liniami 190, E51, 553, 159. Przyznam, że jest naprawdę super. Jednakże zapowiedzi przystanków są troszkę za ciche, a solarisy czasami wyjeżdżają na linie nocne o godz. 5:D. Mapę ocenię na 9,5/10

Pozdrawiam.


*Work In Progress* :?
03.07.2016 11:30
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #34
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
Było już wiele opinii, ale ja ze względu na szacunek do autora tego dzieła mam obowiązek dorzucić swoje trzy grosze.

Nie licząc filmików wrzucanych na YT, po mapie jeżdżę na sprzęcie i na ustawieniach podanych w sygnaturze. Jestem zachwycony optymalizacją ! Niezależnie jaki pojazd wybiorę, FPS-y poza jednym miejscem* nie schodzą poniżej 40-50. Mogę podpisać pisemne oświadczenie, że obecnie NIE ISTNIEJE mapa z tak dobrym połączeniem jakości, wielkości, liczby linii i optymalizacji.:). Co do linii - trzeci dzień kilkugodzinnego grania minął i wciąż nie jechałem wszystkimi. Po prostu nie można tu się nudzić - zwykłe, przyspieszone, nocne, aglomeracyjne, pracownicze, specjalna, zastępcza, ekspresowa ... dla każdego coś miłego. Bardzo się cieszę, że autor jeszcze nie powiedział ostatniego słowa i w planach są kolejne "nitki" do przejechania na mapie.

Jeszcze raz, wielki szacunek dla MrYanke$-a za to, że po 3 latach ciężkiej pracy udostępnił nam nową wersję Fikcyjnego Szczecina. Biorąc pod uwagę, że nic za to nie płacimy - po prostu nie wypada niczego krytykować (opinia, że czuć tu niemiecki klimat, jest moim zdaniem odrobinę przesadzona). Aczkolwiek każdy ma prawo do głosu, więc nie chcę też nikomu niczego wypominać.

*Tak jak mówiłem, żadnej krytyki. Mam tylko pytanko-sugestię - dałoby się w przyszłości co nieco poprawić w kwestii optymalizacji tego wiaduktu?
[Obrazek: qdHpS8g.jpg]


Sprzęt: KLIK
03.07.2016 11:56
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 43
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 11
Post: #35
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
Witam.
Na wstępie chce pogratulować autorom udanego projektu i podziękować za okrom pracy i czasu włożonego w tą mapę. Nie będę się tu rozpisywał na temat plusów tej mapy gdyż wielu użytkowników przede mną wystawiło już swoje opinie i w większości się z nimi zgadzam. Chcę jednak zwrócić uwagę na pewną kwestię. Otóż, z braku czasu do tej pory testowałem tylko jedną linię nr. 156 ale za to praktycznie we wszystkich jej wariantach. Czyli wyjazd na linię, jazda właściwą linią od pętli do pętli i powrót do zajezdni (ale inną brygadą, a wiec inną trasą powrotu). O ile oznaczenie normalnej trasy jest w porządku, o tyle wyjazd na linie i powrót do zajezdni jest właściwie w ogóle nie oznaczony helperami dla tej trasy (podejrzewam że na innych liniach jest podobny problem), a co za tym idzie kompletnie nie wiadomo gdzie jechać. Podczas wyjazdu na linie zgubiłem się cztery razy, podczas zjazdu do zajezdni (jak wcześniej wspomniałem innym wariantem czyli z drugiej pętli) dwa razy.
Sugerował bym, jeśli jest to możliwe, wprowadzenie pomarańczowych strzałek informujących o tym gdzie jechać na konkretnie wybranej trasie, czyli coś takiego jak jest na mapie Berlin Spandau. A przynajmniej, by takie rozwiązanie znalazło się na trasach wyjazdowych i zjazdowych. Zdaję sobie z tego sprawę, że dopisanie każdego numeru linii do żółtych strzałek, mogło by być kłopotliwe i mało czytelne, dlatego pomarańczowe strzałki, tym bardziej były by dobrym rozwiązaniem.
Myślę że autor zdaje sobie z tego sprawę jak dużą mapę stworzył i jak dużo linii jest do wyboru. Więc tym bardziej wypadało by sprawić, aby trasy były dobrze oraz czytelnie oznaczone i nie zmuszały wirtualnych kierowców do błądzenia po krzaczorach w poszukiwaniu właściwego przystanku.
Ode mnie to tyle. Raz jeszcze gratuluję autorom udanego projektu i mam nadzieje że wszystkie wyłapane przez użytkowników błędy w miarę możliwości zostaną poprawione, a sugestie wzięte pod uwagę.
Pozdrawiam.

03.07.2016 12:55
Szukaj postów

Tester, YTber Michał D.
Użytkownicy
Liczba postów: 80
Dołączył: 08-2014
Podziękowań: 21
Post: #36
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
Przejechałem się linią C52 (przerzuciłem się na jesień 2015 rok xD) jednak jestem zadziwiony FPS-ami które schodzą max od 120FPS do 20FPS na żadnej mapie nie było aż takich dobrych FPS-ów, mapa jest fascynująca co do jazdy oto plusy i minusy:
Plusy:
-Doskonała optymalizacja
-Duża ilość linii ogromny +
-Polsko-niemiecko czuć klimat
-Miło się jeżdzi
Wady:
-Znalazłem schowane tilesy do nowych linii -> http://imgur.com/a/rnMhs
-brakuje zile-ów
-Błędy w ruchu AI

Mapę oceniam na 10/10 Doskonała robota MrYanke$ powodzenia w aktualizacjach


Mój PC: [Obrazek: if7j0c-5.png]

Mój YT: https://www.youtube.com/channel/UC1vpzIO...XdQUaBJ1eA
03.07.2016 13:05
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 25
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 16
Post: #37
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
Z mojej strony powiem tyle, że mapa jest świetna. Bardzo mi się podoba. Przejechałem sie jedną linią dzienną i jedną nocną i jestem bardzo zadowolony. Czekam z niecierpliwością na kolejne aktualizacje(nowe linie, zmiana rozkładów, itp.). Wielkie brawa za tak wspaniałą robote.

03.07.2016 14:22
Szukaj postów

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #38
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
Mapa jest dobra. Czuć klimat, optymalizacja dobra, ale nie wybaczę ścin w niektórych miejscach. Remonty wyglądają świetnie, mnogość linii jest rzeczą ciekawą. Mapa może dostać ode mnie dość wysoką ocenę 7/10, ale do poprawy jest kilka rzeczy, m.in. powtarzające się skrzyżowania, lub zbyt długie cykle świetlne. Raczej nikt nie ma ochoty stać 5 minut na światłach.


03.07.2016 19:13
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 47
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 3
Post: #39
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
(03.07.2016 19:13)KMSzczecin napisał(a):  Mapa jest dobra. Czuć klimat, optymalizacja dobra, ale nie wybaczę ścin w niektórych miejscach. Remonty wyglądają świetnie, mnogość linii jest rzeczą ciekawą. Mapa może dostać ode mnie dość wysoką ocenę 7/10, ale do poprawy jest kilka rzeczy, m.in. powtarzające się skrzyżowania, lub zbyt długie cykle świetlne. Raczej nikt nie ma ochoty stać 5 minut na światłach.

Ochoty na stanie na światłach po 5 minut może i nikt nie ma, ale fakt faktem tak jest w życiu, więc czemu ma i nie być w grze:). Co do ścian może to chodzi bardziej o zbyt blisko ustawione znaki, bądź inną infrastrukturę przy drogową i niewidzialne elementy niektórych pojazdów.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.07.2016 20:55 przez Jestem Szymek.)
03.07.2016 19:48
Szukaj postów
 Podziękowania za post: MrYanke$

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 142
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 0
Post: #40
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.02
U mnie mapa się nie zacina, jest wszystko okej. Przejechałem 4 linie moje odczucia są takie: Kocham ją i zarazem nienawidzę. Nienawidzę dlatego że te rozkłady są niemożliwe. 5min, 4min, 8min,10min. Gdzie na innych mapach mam max 2 min. Czy autor planuje coś z tym zrobić?

03.07.2016 20:27
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: