Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Generacja N - tramwaj retro do OMSI

#21

[Obrazek: 13T4kRe.jpg]
Wnętrze.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: NarutoMan(+1) , Markowianin(+1) , Sebek821(+1)
Odpowiedz

#22

[Odgłos odkopywanego wątku]

Minęło dość sporo czasu od ostatniej aktualizacji projektu, a ja akurat na niego trafiłem, nie będę mówił że modele ładnie wyglądają (bo to chyba oczywiste), lecz w całym wątku przykuło moją uwagę coś innego, a bardziej dokładnie to skrypt odbieraku, gdzie wspomniane jest „Skrypt zostanie udostępniony dla ogółu (mam nadzieję że się wyrobię) w przyszłym tygodniu, po przeprowadzeniu bardziej dogłębnych testów, ustaleniu optymalnej strategii układania skrzyżowań, oraz sporządzeniu rozsądnej dokumentacji dla autorów map." Patrząc tutaj w wątku nigdzie nie ujrzałem udostępnionego takiego skryptu co mnie trochę zsmuciło ponieważ mam w sobie kawałek trolejbusiarza. Może jestem łamagą w szukaniu rzeczy, ale jeśli jeszcze jest możliwość udostępnienia skryptu,spline oraz dodatkowo może jakieś małe wytłumaczenie jak to wszystko działa oraz jak to „zimportować" do innego modelu, ponieważ bardzo chciałbym sprawić że w zmodyfikowanym autobusie przez mnie będzie działać odbierak.
Odpowiedz

#23

Na Webdisku masz skrypty do importowania modeli o3d, cfg do 3ds max i blendera
Odpowiedz

#24

(22.02.2023, 21:11)Barcik napisał(a): Na Webdisku masz skrypty do importowania modeli o3d, cfg do 3ds max i blendera

Jakbyś przeczytał całość to byś wiedział że chodzi, mi o skrypt na odbieraki a nie do importowania modeli
Odpowiedz

#25

A to przepraszam, przeczytałem całość ale widać nie zrozumiałem w całości.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości