Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Golczewo 1.1.0

#51

A ja po prostu przerobiłem plik hof programem HOF Creator i działa aż miło. Zapisałem ten plik jako template SD200/SD202 i działa.

#52

Witam. 10 screen od góry wygląda jak by to było Twain Driver 2??

#53

(02.02.2020, 22:10)DoZymus napisał(a): Ja też miałem problem z tymi hofami i bitmapami, spojrzałem w logfile i było tam podane, że OMSI nie może znaleźć pliku z nazwą poprawnej bitmapy i ścieżka pliku. Wyglądała ona jakoś tak:
Vehicles/Anzeigen/(nazwa dziwnego folderu, nie pamiętam, nazwa wydaje mi się związana z pojazdem)/(no i nasza nazwa bitmapy)

Poradziłem sobie tworząc folder o tej nazwie w "Anzeigen" i kopiując tam bitmapy z folderu "Golczewo". Zadziałało!

Pojazd: Solaris Urbino 12 II z DLC "Urbinostadtbus Familie"

To rozwiązanie jest jak najbardziej działające, bitmapy wtedy hulają fantastycznie. Potrzebny hof 128x32;) A ta "nazwa dziwnego folderu" to "USFlip", który należy zrobić w folderze Vehicles\Anzeigen. Aby doprowadzić to do działania, trzeba przekopiować folder "Golczewo" z Vehicles\Anzeigen\Kruger do stworzonego wcześniej katalogu, a w samym wozie ustawić wyświetlacze klapkowe. W wersji 1.1 bitmapy będą też przystosowane pod Urbino II.

(02.02.2020, 14:53)MiLoSz2K01 napisał(a): One, z tego co mi wiadomo, nie obsługują bitmap, i do nich jako tako hofa nie ma. Co bardziej ogarnięci przerobili sobie hofa, szukając w nim odpowiedniego wpisu i tam coś zmieniając.

Bitmapy obsługują, a ta "przeróbka" ograniczała się do zmienienia jednej wartości w hofie, co zostało dokładnie opisane TUTAJ. Wystarczy spojrzeć;)

(06.02.2020, 11:15)Boru225 napisał(a): Witam. 10 screen od góry wygląda jak by to było Twain Driver 2??

Dokładnie, dodatek do OMSI 2 to Train Driver.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie

#54

Cześć! jestem nowy w omsi 2, i chciałbym sie spytać. Czy trzeba pobrać najnowszy patch + ten link czy tylko patch? z góry dzięki za odpowiedz

#55

Pobierasz wersję 1.0.0., następnie patche w kolejności, stosując się do instrukcji od autora.

#56

Witam, da radę podmienic konstala na NF6D w AI ?

#57

Łatka 1.1.0 została wydana! Więcej informacji i link do pobrania w pierwszym poście.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
 Podziękowania za post: Waszka(+1)

#58

Zostaną zaktualizowane screen'y do najnowszej wersji?

#59

Mały błąd w ReadMe:
Punkt 4.1:
"Zainstaluj Golczewo 1.0.2 zgodnie z instrukcją z „Przewodnika
użytkownika”."
Nie powinno być 1.1 zamiast 1.0.2?
Mój sprzęt
Karta graficzna: AMD Radeon RX 5700 8GB
Procesor: AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor
Pamięć: 24GB DDR4
Dysk: SanDisk SSD PLUS 1000GB
 Podziękowania za post: kolertr(+1)

#60

(16.05.2020, 13:45)Waszka napisał(a): Mały błąd w ReadMe:
Punkt 4.1:
"Zainstaluj Golczewo 1.0.2 zgodnie z instrukcją z „Przewodnika
użytkownika”."
Nie powinno być 1.1 zamiast 1.0.2?

Może i tak, ale pamiętaj że poprawka wyszła dosłownie chwilę temu i autor nie miał czasu na poprawę pliku ReadMe.




Użytkownicy przeglądający ten wątek: