[OMSI 2] Jelcz: 120MM/2, 120M/3 |
A ja mam pytanie odnośnie pierwszego biegu zarówno w skrzyni Voith, jak i ZF. Czy to normalne, że tak długo przeciąga zanim wrzuci na dwójkę, czy to kwestia do dopracowania?
Procesor: Intel i5-4670 3,4 Ghz
Karta graficzna: Gigabyte Geforce GTX 760 2GB Pamięć: 2 x 4GB
Panowie Craher dobrze gada te Zf-y montowane do 120MM/2 były zdecydowanie wyciszone względem wycia, dla sprawdzenia wpiszcie sobie na YouTube jak brzmią w rzeszowskim 120MM/2 mocno wyjące były za to montowane w 120MM/1 co także można sprawdzić na przykładzie rzeszowskiego klikając w YouTube. Tak poza konkursem świetna robota panowie.
Nie wiem jak w innych modelach ale w 120MM/2 ZF po rozsunięciu rolet nie da się ich zwinąć z powrotem, po najechaniu na linkę tylko pokazuje się że jest możliwa czynność, jednak nic się nie dzieje
![]() ![]()
Wykonałem poprawkę błędów które występowały u wszystkich oraz byłem w stanie je poprawić:
- w wersji ze skrzynią voith nie należy już wyłączać opcji automatycznego sprzęgła by dało się nim jechać na klawiaturze - podgłośniłem dźwięki skrzyni zf oraz ja samą zmieniłem na odpowiednią (4hp500), teraz działa lepiej niż wcześniej, nie "zamula" już tak moim zdaniem Download: Link
Szanowne Jelczaki i Jelczynki - odbyłem już test na Wąbrzeźnie i przystępuję do oceny: No i strzał w 10-kę - Voithem można przyjemnie ruszyć i jechać z pełną satysfakcją, jest już grywalny. Natomiast co do ZF-ki ? - to jest bajka dla uszu. Szybkie przeskoki na wyższy bieg i w okolicach 45 km/h mamy piękne tenorowe dźwięki ZF`a. Natomiast basowe brzmienie retardera przy zbijaniu z wyższych prędkości - przeszliście samych siebie teraz. To raj dla ucha, nie tylko kiermana. Piszę to też z pozycji muzyka grającego na instrumentach, gdzie basy są baardzo ważne (git. basowa, organy i organy Hammonda
![]() ![]() ![]()
Mam takie pytanie czy da rade zmienić lewar na automat w jelczu 120M/3 dokładnie o ten model mi chodzi
http://infobus.pl/miniatura.php?adr=arch...54&wys=515 bo lewar w tym modelu to troszkę nie pasuje ![]()
Dlaczego niby nie pasuje i dlaczego miało by się zmieniać skoro w tym jelczy występował manual a nie automat, nie rozumiem tego.
Znalazłem błąd w skrypcie, ścieżka Jelcz 120M3/Script/antrieb_manual_S6-90.osc powodujący to, że przy sekwencyjnym przełączaniu biegów np. przy kierze DFGT max można wybrać 4 bieg a jest ich w tej wersji 6
W skrypcie jest : {trigger:kw_s_plus} (L.L.antrieb_getr_gang) s0 4 < a powinno być: {trigger:kw_s_plus} (L.L.antrieb_getr_gang) s0 6 <
PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD) ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |