| [OMSI 2] Jelcz: 120MM/2, 120M/3 |
|
Witam. Muszę przyznać, ze wozy są bardzo starannie wykonane. Ale zauważyłem, ze jak zatrzymamy się np. na przystanku o znacznym wzniesieniu, to Jelcz nie może z niego ruszyć - trzeba się cofnąć i rozpędzić. W realu wiele lat jeździłem Jelczami i Ikarusami, i nie było wzniesienia pod które te autobusy miały problem ruszyć, nawet przeładowane. Byłoby fajnie jakby autorzy naprawili ten problem. Po za tym szacun za wykonanie. Pozdrawiam
W 120M/3 ruszaj na 1 biegu z hamulca ręcznego
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem
Dzięki za radę
a co z 120MM/2? Ale lepiej byłoby jakby autorzy naprawili ten błąd
Jeśli grasz na klawiaturze, wciśnij gaz i jednocześnie przycisk NUM+, co sprawi dodanie gazu do dechy. Może wtedy ruszy. Jeśli nie to ew. ta kombinacja klawiszy + ruszanie z hamulca postojowego bądź przystankowego. Pozdrawiam.
A co do modelu to strasznie mi się podoba, na pewno jeden z najlepszych autobusów do OMSI, prezentuje wysoki poziom.
Witam, proszę moderatora o dopisanie do pierwszego postu informacji o tym, że czcionki użyte w pojeździe są wykonane przeze mnie i zabrania się ich dalszego rozpowszechniania bez mojej wiedzy i zgody. Pozdrawiam!
Pojeździłem trochę tymi Jelczami i muszę powiedzieć, że bardzo przypadły mi do gustu. Jedyne, co trochę denerwuje to (nawet po wgraniu poprawki) dźwięk zamykania drzwi, który "zostaje" po zamknięciu drzwi. Poza tym Jelcze są - moim zdaniem - bardzo dobre. Jeżdżę nimi z przyjemnością.
(05.10.2015, 10:42)strazak31 napisał(a): Witam. Muszę przyznać, ze wozy są bardzo starannie wykonane. Ale zauważyłem, ze jak zatrzymamy się np. na przystanku o znacznym wzniesieniu, to Jelcz nie może z niego ruszyć - trzeba się cofnąć i rozpędzić. W realu wiele lat jeździłem Jelczami i Ikarusami, i nie było wzniesienia pod które te autobusy miały problem ruszyć, nawet przeładowane. Byłoby fajnie jakby autorzy naprawili ten problem. Po za tym szacun za wykonanie. Pozdrawiam Wyłącz w opcjach automatyczne sprzęgło
Nie wiem czy to ważne, ale nie czuć za bardzo sprzężenia zwrotnego gdy prowadze przy pomocy G27, gdy np w Ikarze 280 od Vanedeka (modyfikacji) najedzie się na placka z asfaltu, to trzęsie kierownicą, w Jelczu tego nie ma.
No ale ogólnie wersja manualna jest fenomenalna. Bardzo dobrze oddana fizyka skrzyni biegów. Brakuje mi tego 5go biegu, bo dziada można szybciutko rozbujać do 70
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

a co z 120MM/2? Ale lepiej byłoby jakby autorzy naprawili ten błąd
