Ankieta: Co sądzisz o tramwajach w OMSI2?
Ankieta jest zamknięta.
Jestem ZA
76 81.72%
Jestem PRZECIW
6 6.45%
Nie mam zdania
11 11.83%
Razem 93 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 4.75 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Kudłate dłubanie - Duewag M8/N8
Autor Wiadomość

>> Motorniczy&Kierowca <<
Użytkownicy
Liczba postów: 396
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 65
Post: #21
RE: Kudłate dłubanie.
(14.02.2016 01:05)KMSzczecin napisał(a):  To po to się robi kopie swoich projektów.
Model wygląda ciekawie. Tylko... co to za pojazd?

Delikatnie mówiąc... Skasowali całą zawartość komputera. Co ciekawe, system został. Programy itp. itd. poszły się przejechać. A niestety, nie posiadam dość dużych pamięci zewnętrznych. Kasy też niezbyt.

(14.02.2016 01:06)tomtom123123 napisał(a):  @up założę się że to jest Fiat 126p "Maluch".

Yep:)

Tylko zastanawia mnie jedno. Przyda się takie AI?


Shaggy Project AddOns - 3D, czyli wszystko i nic 8)
14.02.2016 04:23
Szukaj postów Cytat

>> Motorniczy&Kierowca <<
Użytkownicy
Liczba postów: 396
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 65
Post: #22
RE: Kudłate dłubanie.
Nie śpimy, robimy:)

[Obrazek: 12694653_542314595927742_7415274297912640144_o.png]


Shaggy Project AddOns - 3D, czyli wszystko i nic 8)
14.02.2016 07:15
Szukaj postów Cytat

TO JEST USTAWA
Użytkownicy
Liczba postów: 334
Dołączył: 07-2014
Podziękowań: 36
Post: #23
RE: Kudłate dłubanie.
Fiat 126P w AI już jest. Chyba, że pokusisz się o wersję po liftingu.


Procesor: -
RAM: -
Karta Graficzna: -
System Operacyjny: -

https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08
14.02.2016 09:08
Szukaj postów Cytat

>> Motorniczy&Kierowca <<
Użytkownicy
Liczba postów: 396
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 65
Post: #24
RE: Kudłate dłubanie.
[Obrazek: 12747352_542345599257975_4033513467311902878_o.jpg]

Co do planowania itp. Docelowo chciałbym stworzyć 3 wersje opartej tylko na różnicy tekstur i kilku dupereli.
1 - około 79r. chromowane zderzaki i "szerokie szpilki"
2 - wersja z plastikowymi zderzakami i "normalnymi kołami"
3 - BIS

Łatwo się z tego domyślić że wystarczy manipulować teksturami oraz drobnymi elementami, a dzięki temu będą wszystkie wersje maluszków:)

Ale mam problem. Nie ogarniam kilku rzeczy z blenderem:
1. Teksturowanie
2. Problem polegający na widoczności lub nie, ścianek (tryb mieszany). W 3D są, w OMSI niektóre widać jako karoserję, niektóre od wewnątrz.
3. Skalowanie. Widziałem filmik że można wpisywać skalę obiektu w cm i mm. U mnie to nie działa - nie reaguje.

Heir w dniu 14.02.2016 o 17:20 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Tytuł wątku jest nieprecyzyjny. Proszę go edytować w taki sposób, aby jasno określił czy dana osoba jest zainteresowana tym co w nim znajdzie czy też nie.



Shaggy Project AddOns - 3D, czyli wszystko i nic 8)
14.02.2016 09:32
Szukaj postów Cytat

>> Motorniczy&Kierowca <<
Użytkownicy
Liczba postów: 396
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 65
Post: #25
RE: Kudłate dłubanie - Duewag M8/N8
Duewag M8/N8:

[Obrazek: Screen2.png]

Powróciłem do modelowania i to z przytupem. Po pierwsze kobieta mnie wnerwia a po drugie rzuciłem palenie. Coś trzeba robić :^)


Shaggy Project AddOns - 3D, czyli wszystko i nic 8)
01.02.2020 22:10
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MichuRyg007 , bad4ever
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: