Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 14 Głosów - 3.36 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Kuszynek (v2.00, Final)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 180
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 39
Post: #31
RE: Kuszynek - wersja 2.00 FINAL
Witaj @misiak,
Mógłbyś naprawić błąd z zapowiedzią "POD Przyjaźń"? Zamiast tej nazwy wymawia "Plaża Miejska".:)

12.02.2015 21:31
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 44
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 2
Post: #32
RE: Kuszynek - wersja 2.00 FINAL
W dziale rozwoju gry, widziałem screeny z Ikarusami i kilkoma innymi pojazdami w barwach KM Kuszynek. Skąd można takowe pobrać? I czy możnaby stworzyć plik IA właśnie z Ikarusami i jakims starszym taborem?

13.02.2015 13:33
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 1
Post: #33
RE: Kuszynek - wersja 2.00 FINAL
Cześć!

Misiak, nie wiem jak mapa - dopiero mi się ściąga - ale widziałem ReadMe. Perfekcyjna praca. Już teraz wiem, że mapa nie może być gorsza:)
Szkoda, że zawieszasz działalność.

Pozdrawiam,
Amfitrion

PS Dzięki za użycie mojego obiektu.

13.02.2015 16:29
Szukaj postów Cytat

Niespełniony twórca map
Użytkownicy
Liczba postów: 48
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 13
Post: #34
RE: Kuszynek - wersja 2.00.A FINAL
DA,

w związku z waszymi uwagami odnośnie pozostałych na mapie błędów, wydałem dziś mini-patch do wersji 2.00.A. Link w pierwszym poście.

Zmiany wprowadzone patchem:
1) poprawione helpery i tabliczki przystankowe (N5 >> N15)
2) kilka nowych helperów;
3) zmodyfikowana sygnalizacja przy stadionie (skrócenie cyklu, dodatkowy czas dla jadących w stronę Rycerskiej i wyjazdu z miasta);
4) poprawiony pominięty przystanek na jednej z brygad linii 1;
5) wrzucona właściwa zapowiedź dla przystanku "POD Przyjaźń";
6) poprawiony obrazek tytułowy mapy (aktualizacja numerów linii nocnych).

Dziękuję wszystkim za konstruktywne uwagi.

@szybkikamil:
Jeżeli chodzi o upload na inny serwer, to na razie nie znajdę czasu, by tę operację przeprowadzić.

@maniek987:
Malowania do wszystkich pojazdów wymienionych w dziale rozwoju znajdują się w paczce z mapą. Malowanie dla Ikarusa 260 zostało wykonane na bazie Ikarusa 260.50 by TITA.

Pozdrawiam,
misiak


.. Kuszynek - wersja 2.0 ..
[Obrazek: 99201651567579138090_thumb.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.02.2015 09:23 przez misiak.)
14.02.2015 09:17
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 76
Dołączył: 02-2015
Podziękowań: 47
Post: #35
Smile RE: Kuszynek - wersja 2.00.A FINAL
Mapka super , podoba mi się staranność rozmieszczenia znaków drogowych ruch AI też wydaje się być poprawny , lecz przydałaby się jeszcze poprawka bo zauważyłem parę niedociągnięć na linii 2 Szpital Miejski >> Zakłady Kolejowe.
Część zatoki jest zasłonięta przez kawałek chodnika , słupek stojący na środku pasa na krzyżówce przy prawo skręcie , to co było pisana w poprzednich postach czyli błędy w oświetleniu najwięcej przy obszarach gdzie przeładowywuje się mapa.

Spons_ w dniu 12.05.2015 o 10:42 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Pierwsza i ostatnia darmowa poprawa.



Reskin sterownika SRG3000P dla megapacka CraheraPL v1.1

Moje Tekstury
05.05.2015 21:40
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 15
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 4
Post: #36
RE: Kuszynek - wersja 2.00.A FINAL
Trochę wczoraj pojeździłem, obserwacje mam następujące:
- FPS-y średnio na poziomie 23-24, poniżej 15 nie spadały
- przy doładowaniu fragmentów mapy lubią "zgubić" się tekstury ulic (dziś porobię parę screenów)
- pomysł z BWL-kami trafiony w sedno - jedna brygada a ciągle coś nowego;)
- bardzo dobrze rozpisane w PDF-ie z pomocą nt. wymaganych plików z obiektami


Core i7 3770K (3,4 GHz), GTX 970 4GB, 16GB RAM
11.05.2015 19:03
Szukaj postów Cytat

Solbus SM18 LNG #7309
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 0
Post: #37
RE: Kuszynek - wersja 2.00.A FINAL
Extra mapa:)
Najbardziej podoba mi się to, że zrobiłeś kursy skrócone czyli to co ja lubię na różnych fajnych mapach:D:D

23.05.2015 20:09
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 02-2015
Podziękowań: 2
Post: #38
RE: Kuszynek (v2.00, Final)
Która linia jest najdłusza a która najkrótsza ??

08.08.2015 15:28
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 08-2018
Podziękowań: 0
Post: #39
RE: Kuszynek (v2.00, Final)
(04.01.2015 10:31)misiak napisał(a):  W ramach testów mapy skasowałem OMSI z komputera (oraz wszystkie dodatki), wgrałem na czysto a następnie dograłem paczkę z moją mapą, Projektem Szczecin i dodatki z pliku readme. Mapa działa bardzo dobrze, nie występują żadne błędy.

Jeżeli jednak nie instalujecie mapy na czystym OMSI, może się zdarzyć, że macie zmodyfikowane skryptowo niektóre obiekty, które nie generują błędów przy ładowaniu mapy, ale uniemożliwiają wczytanie poszczególnych tiles'ów (sam tego doświadczyłem po dograniu mapy Wankendorf - nagle połowa mapy przestała się wczytywać). W takiej sytuacji polecam włączyć ładowanie wszystkich kafli ("Load whole map at start"), uruchomić edytor a następnie wejść Extras >> Debug window >> List objects (nawet, jeżeli nie widać żadnego tile'a). Prawdopodobnie wyświetlą się obiekty, które generują błędy. Wtedy ich foldery należy pobrać na nowo i wgrać jako niezmodyfikowane.

Obok kafla z przystankiem "Stadion" występują właśnie m.in. nieprawidłowe obiekty z folderu Addon_gcW. Być może problem dotyczy też innych obiektów, ale ja ich nie doświadczyłem.

EDIT: @snaperpl: Po twoim poście przejechałem się linią N11 z Os. Piaski do Dworca. Pasażerowie normalnie wsiadają i kupują bilety. Upewnij się, czy wpisujesz właściwy kierunek (np. kurs N11 na dworzec może mieć route 02 lub 04). Dla kursu z Os. Piaski na Dworzec linią N11 wpisujemy: Line: 01135, Route: 04. Dla kursu z Cmentarza wpisujemy: Line: 01135, Route: 02.
Może troszkę czasu minęło, ale wciąż chciałbym by mi mapa działała. Jak to pobrać foldery na nowo i wgrać jako zmodyfikowane? Możesz wytłumaczyć jak to zrobić?
A poza tym to tą część która się wgrała oceniam 9/10.

28.03.2019 16:44
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 0
Post: #40
RE: Kuszynek (v2.00, Final)
Pobrałem tą mapę, niestety linki do plików potrzebnych do uruchomienia mapy podane w Readme są już nieaktywne.
Udostępni ktoś te pliki?

25.05.2019 19:49
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: