[OMSI 2] Lipawa | ||||||
Mapka mimo wad jest dla mnie ciekawa, jest coś nowego i świeżego. Nie jest najgorszej jakości i podoba mi się wiele miejsc czy "zwrotów" tras. Na niektóre z już wymienionych wad nie natrafiłem jeszcze, aczkolwiek pobłądziłem przy samym wjeździe do Kobysewa tuż przy zjeździe z trasy od strony przejazdu kolejowego, i zamiast wjechać na drogę z remontowaną nawierzchnią, to zawróciłem myśląc, że droga prowadzi donikąd, a prowadzi przecież do Kobysewa.
Oraz do autobusu na linii nr 4, na dworcu na stanowisku nr1 mi nie wsiadali pasażerowie. Tylko trzeba zawsze pamiętać o zmianie wersji omsi przy starcie gry. Kilka linii krótkich i kilka dłuższych. więc może służyć także do testów autobusu lub krótkich kursów gdy mamy straszną ochotę na jazdę a nie mamy czasu na długi kurs lub ochoty na przerwanie dłuższej przejażdżki. Daję 7/10 i polecam ![]() ![]()
Mapa zrobiona dla obcego. Linie są bardzo krótkie, a 2/3 czasu "jazdy" to stanie na szalenie długim czerwonym świetle co 50 metrów. Oznakowanie poziome wzięte jest jeszcze chyba z vBusa. Autor nie zadbał nawet o to, by na wyświetlaczach nie było literówek, stąd jedziemy np. na "Os Wusokie".
Dramat. W vBusie Lipawa była jedną z najładniejszych, najlepszych map; w OMSI jest to średnio grywalna prealfa, mówiąc najłagodniej.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Hej, w pierwszym poście wydałem aktualizację mapy. Generalnie nie zmienia ona dużo w wyglądzie, ale polepsza grywalność redukując czasy stania na światłach.
Największe zmiany względem poprzedniej wersji: - usunięto większość sygnalizacji świetlnych, a na pozostałych każda faza została skrócona o połowę - zmodyfikowałem linie (z 5 dziennych zostały 3, gdzie każda z nich pokrywa się trasą ze sobą w małym stopniu) Jeśli ktoś chciałby zaktualizować sobie tylko mapkę z wersji 1.0, to wystarczy podmienić foldery: 1. maps/Lipawa 2. sceneryobjects/mmiki26 - Lipawa 3. hofy w autobusie ![]()
hejka
![]()
Fajnie, dzięki.
Jest drobny bug w ailists.cfg, trzeba usunąć pustą linijkę między ostatnim pojazdem ai a „[end]” w grupie „NormalCars”.
Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
(14.09.2024, 20:59)Sartorius napisał(a): Fajnie, dzięki. Dzięki, wrzuciłem poprawkę w pierwszym poście na białe tekstury chodników (na niektórych kartach graficznych mogą się pojawić) i przy okazji na to też ![]()
hejka
![]()
Wikot, opisz problem dokładniej. U mnie google faktycznie lekko zamula, ale po chwili pobieranie bez problemu się rozpoczyna.
https://drive.usercontent.google.com/uc?...t=download (link pomijający podgląd)
hejka
![]()
Pojeździłem wczoraj po Lipawie
![]() Plusy: - Ogromna ilość pojazdów Ai - Przyzwoita optymalizacja - Mapka współpracuje z BusCompany/Nawigacją Minusy: - Pierwsze wrażenie było takie - mapka za ciasna na taką ilość pojazdów - więcej się stoi w korkach niż jeździ - Nie wiem czy tylko u mnie, ale parę wiat błyszczy na fioletowo ![]() - Na jednym z przystanków stoi pojazd na sygnałach i te blaski są tak intensywne, że migają na połowie mapy ![]() Jadąc wczoraj po niej śmiałem się z określenia Ikarusa, że mapka dla obcego ![]() ![]() | ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |