Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Lipawa

#11

Mapka mimo wad jest dla mnie ciekawa, jest coś nowego i świeżego. Nie jest najgorszej jakości i podoba mi się wiele miejsc czy "zwrotów" tras. Na niektóre z już wymienionych wad nie natrafiłem jeszcze, aczkolwiek pobłądziłem przy samym wjeździe do Kobysewa tuż przy zjeździe z trasy od strony przejazdu kolejowego, i zamiast wjechać na drogę z remontowaną nawierzchnią, to zawróciłem myśląc, że droga prowadzi donikąd, a prowadzi przecież do Kobysewa.
Oraz do autobusu na linii nr 4, na dworcu na stanowisku nr1 mi nie wsiadali pasażerowie.

Tylko trzeba zawsze pamiętać o zmianie wersji omsi przy starcie gry.
Kilka linii krótkich i kilka dłuższych. więc może służyć także do testów autobusu lub krótkich kursów gdy mamy straszną ochotę na jazdę a nie mamy czasu na długi kurs lub ochoty na przerwanie dłuższej przejażdżki.

Daję 7/10 i polecam:)
[Obrazek: Yun2YfX.jpeg]
Odpowiedz

#12

Mapa zrobiona dla obcego. Linie są bardzo krótkie, a 2/3 czasu "jazdy" to stanie na szalenie długim czerwonym świetle co 50 metrów. Oznakowanie poziome wzięte jest jeszcze chyba z vBusa. Autor nie zadbał nawet o to, by na wyświetlaczach nie było literówek, stąd jedziemy np. na "Os Wusokie".

Dramat. W vBusie Lipawa była jedną z najładniejszych, najlepszych map; w OMSI jest to średnio grywalna prealfa, mówiąc najłagodniej.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
 Podziękowania za post: Allison(+1) , mmiki26(+1)
Odpowiedz

#13

Hej, w pierwszym poście wydałem aktualizację mapy. Generalnie nie zmienia ona dużo w wyglądzie, ale polepsza grywalność redukując czasy stania na światłach.

Największe zmiany względem poprzedniej wersji:
- usunięto większość sygnalizacji świetlnych, a na pozostałych każda faza została skrócona o połowę
- zmodyfikowałem linie (z 5 dziennych zostały 3, gdzie każda z nich pokrywa się trasą ze sobą w małym stopniu)

Jeśli ktoś chciałby zaktualizować sobie tylko mapkę z wersji 1.0, to wystarczy podmienić foldery:
1. maps/Lipawa
2. sceneryobjects/mmiki26 - Lipawa
3. hofy w autobusie:)
hejka:)
 Podziękowania za post: Sartorius(+1)
Odpowiedz

#14

Fajnie, dzięki.
Jest drobny bug w ailists.cfg, trzeba usunąć pustą linijkę między ostatnim pojazdem ai a „[end]” w grupie „NormalCars”.
Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
 Podziękowania za post: mmiki26(+1)
Odpowiedz

#15

(14.09.2024, 20:59)Sartorius napisał(a): Fajnie, dzięki.
Jest drobny bug w ailists.cfg, trzeba usunąć pustą linijkę między ostatnim pojazdem ai a „[end]” w grupie „NormalCars”.

Dzięki, wrzuciłem poprawkę w pierwszym poście na białe tekstury chodników (na niektórych kartach graficznych mogą się pojawić) i przy okazji na to też:)
hejka:)
Odpowiedz

#16

Nie da się pobrać tej poprawki na białe tekstury, przynajmniej ja nie mogę.
Odpowiedz

#17

Wikot, opisz problem dokładniej. U mnie google faktycznie lekko zamula, ale po chwili pobieranie bez problemu się rozpoczyna.

https://drive.usercontent.google.com/uc?...t=download (link pomijający podgląd)
hejka:)
Odpowiedz

#18

Dobra, nowy link podziałał
Odpowiedz

#19

Pojeździłem wczoraj po Lipawie:)

Plusy:
- Ogromna ilość pojazdów Ai
- Przyzwoita optymalizacja
- Mapka współpracuje z BusCompany/Nawigacją


Minusy:
- Pierwsze wrażenie było takie - mapka za ciasna na taką ilość pojazdów - więcej się stoi w korkach niż jeździ
- Nie wiem czy tylko u mnie, ale parę wiat błyszczy na fioletowo:)
- Na jednym z przystanków stoi pojazd na sygnałach i te blaski są tak intensywne, że migają na połowie mapy:)

Jadąc wczoraj po niej śmiałem się z określenia Ikarusa, że mapka dla obcego:) Może przez te fioletowe wiaty i migające światła:) Dla mnie jest ona jakby trochę niewłaściwie zaprojektowana. Sam nie wiem jak to ująć.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: