Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Lisowo

#21

(04.09.2015, 19:39)landart napisał(a): Lepiej by było, gdybyś pokazywał screeny z gry, a nie z edytora. Widoczne obiekty typu kostki przystankowe, "car park" itp. zaburzają wygląd mapy.
(01.09.2015, 16:34)KMSzczecin napisał(a): 2. W wiatach są ławki, rozkłady i informacje. Nie ma oddzielnych obiektów. Więc zostaną.
Są, na przykład: TU.

Myślę, że wiele zostało już napisane. Czeka Cię jeszcze dużo zabawy z edytorem. Ważne, żebyś się nie poddawał.;)

Z Edytora jest mi wygodniej, ale mogę strzelać skriny z gry. Co do znaku, to nie interesuje mnie Słupski. Mnie interesują Warszawskie. Najwyżej mogę ograniczyć ilość wiat do max. 3 na początku, środku i końcu. W dodatku np. na Basenie Górniczym w Szczecinie jest podobnie.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#22

Z edytora ci prościej, ale wszystkie jego elementy psują efekt... Wiaty są tutaj kompletnie nie potrzebne i wygląda to kompletnie nie realnie. Możesz postawić słup drogowy i "przybić" do niego rozkłady jazdy. Albo postawić jakąś tablice. Na pewno nie wiaty pod zadaszeniem. Oprócz tego na dworcu tekstura chodnika jest strasznie rozmyta.
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

Odpowiedz

#23

Ona nie jest rozmyta. Jest identyczna jak na zewnątrz. Tylko mam nisko ustawione ustawienia graficzne z powodu sprzętu.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości