Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 33 Głosów - 4.15 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 0
Post: #11
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Na każdym autobusie po 30 FPS jak nie więcej a na tym 1 FPS w porywach do 3 nie wiem co się dzieje

01.09.2016 20:38
Szukaj postów Cytat

Naczelny hejter czegokolwiek
Użytkownicy
Liczba postów: 116
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 110
Post: #12
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Ogromne tekstury, to się dzieje. Zdjęcie młotka (i to nieostre XD) ma ponad 3k pikseli wszerz i i prawie 2 wysokości. Ja wiem że autor chciał haj kłaliti teksciurs, ale bez przesady. Tekstura samego pulpitu w 90% to sam śmietnik.

01.09.2016 21:53
Szukaj postów Cytat

Jelcz
Zbanowani
Liczba postów: 41
Dołączył: 11-2013
Post: #13
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Nie wiem, kto tą betę opublikował. Same tekstury są cięższe od pierwszej wersji Sora BN12.
Przedziałka od biegów, nie żyje [*]. Optymalizacja leży.
Grywalność na kierownicy żadna, tak jak Solaris i Mercedes Citaro na mojej G27 działają cudnie to ten wynalazek nie współpracuje a nawet nie próbuje działać, może i działa. Ale nie polecam.

01.09.2016 22:00
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 21
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 10
Post: #14
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Dostępna jest aktualizacja do wersji v1.1:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Zmiany (wg pliku ReadMe):
  • nowe tekstury deski rozdzielczej z nowymi przyciskami będące wyglądem bliżej oryginału;
  • nowe tekstury kabiny (czarne miejsca), nowe atrapy guzików po lewej stronie od kierowcy i zaślepka w miejscu klimatyzacji;
  • zmieniony rozmiar dźwigni hamulca ręcznego.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.09.2016 08:51 przez Soobar.)
02.09.2016 08:50
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 180
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 39
Post: #15
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
@up: A miejsca stojące zostały dodane?

Jestem Szymek w dniu 02.09.2016 o 16:22 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Na forum piszemy poprawną polszczyzną. No chyba, że pytałeś czy Mediterranean Shipping Company zostało dodane, wtedy cofam wszystkie słowa.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.09.2016 18:38 przez Zupa Pomidorowa.)
02.09.2016 12:39
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Notorious325

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #16
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Dziwne to troche, ze wam autobus laguje. U mnie dziala on tak samo jak poliftowe citaro czy urbino. Moze, to tez kwestia tego, ze rano paczke pobralem. Nie mniej jednak osobiscie mi te autobus podpasowal. Pomimo kilku bubli jest to grywalny model czego nie mozna powiedziec o co poniektórych modelach. Przydała by się wersja 3 drzwiowa.


Dzięki za 700 plusów :lol:
02.09.2016 14:15
Szukaj postów Cytat

Twórca vZTM Warszawa
Użytkownicy
Liczba postów: 170
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 72
Post: #17
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
(02.09.2016 12:39)Zupa Pomidorowa napisał(a):  @up: A msc. stojące zostały dodane?

Miejsca stojące nie zostały dodane.


Pomogłem? Podziękuj w formie reputacji!
02.09.2016 16:12
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 329
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 129
Post: #18
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Mnie mimo kilku niedoróbek pojazd bardzo przypadł do gustu, od wczoraj zrobiłem 300 KM. Pulpit mi się podoba, gorzej jest już po zdjęciu kierownicy, tam trochę kiepskie tekstury, to samo tyczy się przycisku od tylnych drzwi. Komputer pokładowy to już jakaś tragedia. Za minus mogę jeszcze uznać, źle ustawiony obrotomierz który na "luzie" pokazuje 800 obr./min., kiedy w autobusie zawsze jest 600 lub 575 obr./min. Ktoś mi wytłumaczy jaki sens ma przełożenie sterownika klimatyzacji nad głowę kierowcy? A fabryczne miejsce zostaje zaślepione. Przestrzeń pasażerska wygląda bardzo przyzwoicie, bryła zewnętrzna też, gorzej jest już ze skryptami. U mnie halogeny mają plamę światła i świecą, natomiast według mnie światła mijania są trochę słabe. A co do FPS to u mnie nie odczułem spadku w porównaniu do MB, czy Solarisa.

Ogólna ocena to 6/10.

Pozdrawiam, Filop

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.09.2016 17:18 przez Filop.)
02.09.2016 16:57
Szukaj postów Cytat

Oh Luczija!
Zasłużeni
Liczba postów: 643
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1003
Post: #19
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
To tak nt. 3 drzwi i innych funkcji pojazdu których aktualnie brakuje :

[Obrazek: IMG_20160902_212545.JPG]

Wszystko wskazuje na to, że w przyszłych update'ach będą te rzeczy dodane;)


Panie Areczku... Salus jest dla zarządu. Dla Pana są MANy z podstawki
02.09.2016 20:29
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #20
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
To dobrze, model ma potencjał ;] Tym bardziej, że jak dla mnie jest bardziej grywalnym modelem niż ten z "Mainz"

PS. W końcu będę mógł zrobić malowanie "Michalczewskiego" do mapy xD


Dzięki za 700 plusów :lol:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.09.2016 06:59 przez siroccoxp.)
03.09.2016 06:57
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: