| [OMSI 2] MAN Lion's Coach | ||||||
|
Czesć
Nie było mnie przez baardzo długi czas, głównie dlatego, że w projekcie nawarstwiały się błędy, które utrudniały mi prace, stawałem sie coraz to bardziej sfrustrowany, aż w końcu mi się odechciało. Nie udzielałem się w ogóle na scenie, nie grałem w OMSI, żeby tylko odzyskać świeżość i sił do dalszej pracy. Udało mi się to zrobić i zacząłem poprawiać błędy, które zrobiłem. Ujednoliciłem niektóre tekstury, zmapowałem całe wnętrze (oprócz tekstury foteli) na jednej teksturze, dzięki czemu zyskamy na FPSach, zrobiłem na nowo szyberedachy (takie faktyczne z szybą, nie teksturą). W pulpicie na chwilę obecną nic się nie zmieniło, ponieważ teraz pracuje nad poprawą przestrzeni pasażerskiej.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam.
Powiem wprost: wspaniale!
Cieszę się, że tworzy się kolejny turystyk, w dodatku polski Życzę powodzenia w dalszych pracach.
(17.12.2014, 21:01)ibis19 napisał(a): Powiem wprost: wspaniale! @ibis19: Nie tworzy się, tylko Helvete go tworzy (sam się nie robi), trochę szacunku dla autora, ponieważ odwalił kawał dobrej roboty. Ten MAN wygląda przepięknie. Wykonanie stoi na bardzo wysokim poziomie, wszystko na plus. Helvete-oby tak dalej. Pozdrawiam OmniCity
Podglądałem autobus na "oficjelu" i muszę ci powiedzieć, że odwalasz kawał dobrej roboty. Autobus wygląda najlepiej z dotychczas przedstawianych. Świetni e prezentują się tekstury i ważne jest to, że chcesz aby autobus był bardziej grywalny przez co nie robisz taki bzdur jak wymodelowanie kibla z podnoszoną klapą. (bajer fajny ale zbędny)
Odnośnie urlopu od OMSI sam to bardzo dobrze rozumiem, czasem wart zniknąć na chwilę odpocząć by później zmotywowanym i z chęciami wrócić do projektu Powodzenia przy budowie i oskryptowaniu autobusu. ![]() PZDR siroccoxp Dzięki za 700 plusów
![]()
Szyby od wewnątrz mogłyby być trochę przyciemnione tak do 40% by były o połowę przezroczyste od zewnętrznych.
![]()
Z boku wygląda to świetnie, co do tyłu to zostawię to bardziej obeznanym
![]() Pozdro
Na bokach mogłoby się bardziej roznosić i wyglądać z boku bardziej tak:
http://s10.flog.pl/media/foto/8493091_ik...towice.jpg http://www.fakt.pl/m/crop/-658/-500/fakt...070206.JPG http://phototrans.eu/images/photos/origi...665191.jpg A brud z tyłu powinien wyglądać mniej więcej tak: http://oi62.tinypic.com/301ov2h.jpg Taki spływający wyschnięty kurz. ![]()
| ||||||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

Nie było mnie przez baardzo długi czas, głównie dlatego, że w projekcie nawarstwiały się błędy, które utrudniały mi prace, stawałem sie coraz to bardziej sfrustrowany, aż w końcu mi się odechciało. Nie udzielałem się w ogóle na scenie, nie grałem w OMSI, żeby tylko odzyskać świeżość i sił do dalszej pracy. Udało mi się to zrobić i zacząłem poprawiać błędy, które zrobiłem. Ujednoliciłem niektóre tekstury, zmapowałem całe wnętrze (oprócz tekstury foteli) na jednej teksturze, dzięki czemu zyskamy na FPSach, zrobiłem na nowo szyberedachy (takie faktyczne z szybą, nie teksturą). W pulpicie na chwilę obecną nic się nie zmieniło, ponieważ teraz pracuje nad poprawą przestrzeni pasażerskiej.





![[Obrazek: fldoEhW.png]](http://i.imgur.com/fldoEhW.png)
Życzę powodzenia w dalszych pracach.


![[Obrazek: 71972199532229830538.png]](https://hostmat.eu/images/71972199532229830538.png)





