Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  MAN Lion's Coach


Tak orientacyjnie pytam. Jak bardzo jest fpsożerny?
Odpowiedz


Trudno mi określić FPSożerność, mogę natomiast podać pewne dane. Maksymalnie 110 tysięcy poly, a używane tekstury (czyli bez x-nastu repaintów, bo i tak w danym momencie używany jest jeden) ważą poniżej 50MB.
[Obrazek: fldoEhW.png]
Odpowiedz


Mam pytanie czy będzie wersja manualna (z automatycznym sprzęgłem, czy bez) oraz czy będzie automat ?
Testuje, sprawdzam autobusy w
OMSI
OMSI 2

Chcesz HOF'a pisz na PW

CHĘTNIE POMAGAM
Pisz na priv[/b]
Odpowiedz


Miał być manual i automat, ale z racji tego, że niestety na dzień dzisiejszy nie ma kto tego automatu oskryptować to będzie NAJPRAWDOPODOBNIEJ tylko 6 biegowy manual z automatycznym sprzęgłem.
[Obrazek: fldoEhW.png]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.05.2015, 08:11 przez Kamil2004.)

WOW!Twoja robota Panie przebija moje serce i świat.:)
Tak się ciesze ,ze aż taki poziom:tak:
Nie mogę się doczekać!

Pozdrawiam
OMDASI

EDIT:50 Post:party:
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.05.2015, 12:20 przez Filop.)

Model wspaniale się prezentuje, nic tylko czekać na wydanie. Życzę powodzenia w dalszym etapie prac ale już niewiele do końca brakuje;)
A tak z ciekawości pytam, czy planujesz zrobić działający tachograf?
Odpowiedz


Świetnie to wszystko wygląda. Konieczność zapinania pasów, niby taki mały szczegół, a jednak wielki krok ku realistyczności. Pulpit też zacny.:D
Już się nie mogę doczekać dnia, kiedy dostanie Emara. Wtedy tylko teksturka Szwagropolu i jedziemy!:)
Odpowiedz


Ja trochę od technicznej strony zapytam, bo wydaje mi się że prefiks był OMSI 1& OMSI 2 a teraz zmieniono na 2?
Odpowiedz


Widać helvete zastosował skrypty zgodne wyłącznie z dwójką:)
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
Odpowiedz


Po prostu zmieniłem platformę testową z OMSI1 na OMSI2 i na tym drugim gwarantuje działanie. Na pierwszej części może działać, ale nie musi (i nie będę dostosowywał modelu do działania w OMSI1)

Szybki render z prac nad wersją L (nie wszystkie tekstury są skończone)

[Obrazek: 9az2hz.jpg]
[Obrazek: fldoEhW.png]
 Podziękowania za post: cargonn12(+1) , Karmazynowy_Piekarz(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości