| [OMSI 2] MAN Lion's Coach | |||||||||
|
Te wtłoczenia się odznaczają na renderze, w grze będzie wyglądało normalnie. Co do tego "łączenia" to w rzeczywistości ono jest, z tym, że ono ma na celu połączyć te dwa wtłoczenia odrobinkę głębiej niż sama karoseria jest zlokalizowana, widać to na zdjęciu Nicka. Ja po prostu oszczędzając poly zrobiłem to w taki a nie inny sposób, więc tak też zostanie i zobaczycie, że będzie wyglądało dobrze
Co do Tego czarnego pasa pod szybą - macie rację, poprawie to
Oj żeby wszystkie modele miejskie tak wyglądały... Osobiście nie przepadam za autokarami, ale pewnie parę godzin spędzę za kółkiem tego cacka. Świetna robota.
Procesor: Intel i5-4670 3,4 Ghz
Karta graficzna: Gigabyte Geforce GTX 760 2GB Pamięć: 2 x 4GB
W grze wygląda świetnie ;-) .Tekstury robią robotę, może przy następnych fotkach w jakimś malowaniu ?
Dzięki za 700 plusów
![]()
Nie wiem dokładnie jak to wygląda z tym, musiałby się wypowiedzieć NightHauler
Z racji tego, że skrypty się robią to postanowiłem odrobinkę zmienić teksturę siedzeń - dodany został nowy zagłówek, którego kolor będzie można ustalić (przez edycję pliku *.psd oczywiście). Parę tekstur zostało zrobionych od nowa, ale różnicy chyba jakiejś ogromnej nie ma Przystosowałem również teksturę Szwagropolu do zmodyfikowanego mapowania.![]() ![]()
I niech ktoś teraz powie, że nie można zrobić konkretnego dodatku, który będzie odpowiednio zoptymalizowany. Autorzy innych wozów niech biorą przykład z Helvete
| |||||||||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 2 gości |

Co do Tego czarnego pasa pod szybą - macie rację, poprawie to![[Obrazek: fldoEhW.png]](http://i.imgur.com/fldoEhW.png)
![[Obrazek: 2wgvtb4.jpg]](http://i61.tinypic.com/2wgvtb4.jpg)

![[Obrazek: 71972199532229830538.png]](https://hostmat.eu/images/71972199532229830538.png)
![[Obrazek: t4u06w.jpg]](http://i61.tinypic.com/t4u06w.jpg)
![[Obrazek: 2mpaqaf.jpg]](http://i57.tinypic.com/2mpaqaf.jpg)