[OMSI 2] Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy) | |||
![]() Model: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy) Wersja: 1.2 Autorzy (Model, skrypty): Stanley Poprawki, korekty do modelu, wersja Fakelift: Arne J. Animacja (Tylne drzwi): Neoplan Vest Źródło: Link Download: Wersja Fakelift: Link Wersja zwykła (1 generacja): Link Poprawka na umiejscowienie wyświetlacza: Link Najnowszy update: Link Z tego co zrozumiałem Autor zabrania reuploadu. Opis: Skrócona przez naszych zachodnich sąsiadów wersja Mercedesa Citaro Alterra. Do dyspozycji mamy dwa autobusy - Citaro K w I generacji oraz wersję Fakelift. Model działa tylko w OMSI 2. Screeny:
No to się wypowiem jako pierwszy, bo przejechałem już dwa kursiki na warszawskiej 211
![]() Jechałem modelem Facelift i można powiedzieć, że podróż była przyjemna. Fizyka pojazdu według mnie nie odbiega od fizyki np. U10, więc O530K prowadzi się bardzo dobrze. W kwestii dźwięków. Nie wiem dokładnie jak z dźwiękami, bo denerwował mnie fragment "Dla Elizy" van Beethovena podczas włączania stacyjki, więc skopiowałem sobie dźwięki ze zwykłego O530. Pozamieniałem je i trudno mi wytłumaczyć czy oryginalne dźwięki wydane przez autora są dobre ![]() Trzecim faktem w FL jest skopiowanie szyb od pierwszej generacji O530K, przez co tył pojazdu nie wygląda atrakcyjnie. Minusem jest też niezałatanie światła cofania z pierwszej generacji (gdzie w FL światła te są umieszczone na bokach). Jeszcze jeszcze jeden minus co do oświetlenia w nocy, ale to to już pokażę na filmiku, bo nie wiem jak wytłumaczyć ten problem ![]() Jak na moją pierwszą ocenę mogę dać Citaro O530K (a raczej jej autorowi) 9/10. Dodatkowe plusy to między innymi wielkość (10,5m - jedno z najmniejszych Citar do OMSI), dobra fizyka oraz nowy wyświetlacz i nowy sposób uruchamiania pojazdu (przez potrójne naciśnięcie "E").
Szkoda tylko, ze wersja FL to tak naprawdę (krzywo) nałożona tekstura na zwykłą (fikcyjną) wersję.
Ja zrobiłem krótki kursik po Grundorfie i jestem na tak. Drobny deficyt maluchów o takiej bryle nastraja mnie na przyjęcie Merolka z radością.
Mnie Beethoven przypadł akurat do gustu (wiadomo ...), ale to mało ważne. Start silnika tylko poprzez 'E' - za 3-im wciśnięciem. M służy tylko do gaszenia Dwa malowania dla FL`ki - biały i biało-pomarańczowy. Dla wersji z klasycznym przodem - tylko biały (na razie ! - pojazd jest niezły, więc ... ![]() Fajnie chodzą 'wajpery' - zatrzymują się na sekundkę w pozycji 'otwartej' i wracają z 'odbiciem' , jak w innych FL`kach. Mamy manualne sterowanie drzwiami z blokadą obu połówek w przednich drzwiach. Tradycyjnie brzęczyk przed zamknięciem 2-ich drzwi, wiadomo. Tylko 2-e kamery F2. No i oczywiście 'prawdziwe' sterowanie szybą kierowcy. Reszta jak w innych Citaro - koń jaki jest, każdy widzi ![]() Skrócona Instrukcja wgrywania. Hotfix 4 jest dla obu wersji - podmieniamy pliki. Druga poprawka jest tylko dla 'K' - nazywa się Citaro K-Entwerter (również podmiana) Wystawiam mu 9 / 10. ![]()
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale po wjechaniu na krawężnik tylne koło reaguje na zmianę wysokości terenu tak, jakby było w miejscu autobusu 12 metrowego
![]()
Czyli innym słowem mówiąc kolejna niedorobiona przeróbka metrowa tak jak 15m Citaro.
![]()
Update.
Zmiany: Kod: - Usunięto chromowanie tylnych kół Nowe linki w pierwszym poście. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Kolejna poprawka dla obu wersji.
Zmiany: Kod: Facelift -> Dodano części Euro3 z modu wykonanego przez Denny12348 Należy pobrać najpierw "czyste" modele, potem instalować update. Linki jak zwykle w pierwszym poście. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |