| [OMSI 2] Podmiejska | |||
| 		
	Jak na razie jedyne co bym poprawił to pętlę ze screenshota. Tam jest krańcówka jednej linii a 180 ma wjazd kieszeniowy i jak tamta linia stoi tam i czeka na odjazd, 180 nie może wjechać na przystanek... 
Szpec od HOFów, bitmap i malowań Mój wkład do OMSI2: - Projekt ZTM - poznańska modyfikacja. - Kruger+ dla NG312 PL W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf. Dzięki za 100 rep! 
 		
	Mapa jest świetna!  Widać dbałość o szczegóły przy zachowaniu bardzo dobrej optymalizacji przez co zaczynam się bać o wygląd Mączna  . Dedykowane malowania bardzo dobrze wykonane, widać, że dsiek maczał w tym palce. Jednak zauważyłem kilka problemów. Autobusy AI koszą wszystko po drodze, na pętli w Żukowie 180 blokuje się przy stojącym tam już 191. Zrobiłbym tam też ścieżkę dla ludzi do tych bloków i tam bym kazał zniknąć, bo 50 chodzących ludzi po przystanku marnie wygląda i przeszkadzali w wyjeździe z pętli. I rzeczywiście, u mnie na mapie pojawia się jeden autobus widmo, jednak nie widzę żadnego błędu w AIliście. Widać na mapie duży tłok, szczególnie w śródmieściu w Torowie, gdzie autobus właściwie całkowicie się zapełnia. Mapa oczywiście "must have", szkoda jedynie, że nie będzie dalej rozwijana.... Chociaż jak by się dłużej zastanowić...   Idzie nowe ![[Obrazek: Yj88rpM.png]](https://i.imgur.com/Yj88rpM.png) Nie udzielam pomocy na PW! 
 		
	Bardzo ciekawa, PKSowa mapa, dobrze zrobiona, elegancko wykończona. Pociąg mamy i to jaki ! - poczciwy "kibelek", nocą podświetlony, Jeżeli darować mu, że w Borkach w jednym z kierunków wystaje 1-szym z 3-ch członów poza peron (w drugą, po torze tuż przy bud. dworca stają poprawnie, a ostatecznie kierowcę autobusu to interere tyle, co zeszłoroczny śnieg) to mamy taki sympatyczny dodatek, co mile zaskakuje, bo nie każdemu chce się takie coś wykonać i zaprogramować. I ten pisk przy hamowaniu, uniesiony tylko tylny pantograf ... ho, ho !  . Wielkie gratulacje za całokształt. Mamy kilka linii, w tym nocną, są krótsze i dłuższe. Te bulwarki, np. w Torowie, czy te ładne malowania dla MANa i Merola (przydałoby się dla PKSów, takich jak Jelcz L100, Setra, lub MB 407, ale nie jestem czepialski  ). Długo by tak jeszcze wyliczać. No i moze trochę wadzić, że na niektórych rozjazdach, ale nocą tylko, helpery są słabo widoczne - takiej 201-ki mozna się łatwo wykuć na pamięć i na ślepo pokonywać trasę, ale juz z innymi nieco gorzej. Co mnie jeszcze zraziło ? - gdybym nie umiał zmieniać ścieżki do głosów pasażerów, to musiałbym znosić #gutenmorgen# - kaszana normalnie  (paczka Bytomska Ogona przyszła mi z ratunkiem). Także osobówki w ailist musiałem sobie "spolszczyć" -  Skody, Fiaty, Polduś, Seicento, itd., to samo z parklist, (w końcu Podmiejska to ma być Podmiejska, a nie interlanden). O pozostałych niedoróbkach była już mowa (część została poprawiona), więc to by było na tyle. Jednak jestem pod niezwykle pozytywnym wrażeniem, a nastawienie jest na TAK. Polecam, wystawiam 10 / 10 i ani grosza mniej ! ![[Obrazek: MjfSmTd.png]](https://i.imgur.com/MjfSmTd.png) 
 		
	Pojeździłem trochę po tej mapce. Projekt dobry. Jedyny minus jaki widzę to optymalizacja w śródmieściu. Masakra. Najwięcej mogę dać 7,5/10.
	
	
	
		
 		
	Aa i w tym miejscu AI lubi się bugować, zatrzymuje się na przeciwnym pasie i stoi jak głupie aż... Coś się stanie i pojedzie dalej.   
Szpec od HOFów, bitmap i malowań Mój wkład do OMSI2: - Projekt ZTM - poznańska modyfikacja. - Kruger+ dla NG312 PL W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf. Dzięki za 100 rep! 
 		
	AI wjeżdża w tył jak się stoi w Żukowie, z naprzeciwka nie hamują i ludzie wysiadają. A reszta db- w skali szkolnej.   		
	Ech... Moja mała ocena: Pojechałem jedynym pojazdem pasującym na tą mapę, czyli H9 (jakby do OMSI był Czawdar, to oczywiście bym pojechał Czawdarem  ) na najdłuższej trasie Torów - Żukowo, i jest zachwycony! Jechałem jeszcze bez poprawki na podłoże, więc wyglądało to trochę gorzej niż jest teraz. Helpery są może i ładne, ale niezbyt czytelne. Już na Pobarowie da się szybciej połapać, jak jechać np. do Tardenic. Na mapie jest coś, co ja uwielbiam - LAS! Jak jechałem przez ten las, to przypomniała mi się trasa Lipa - Zaklików (taka tam trasa pomiędzy "uzdrowiskiem" [ma ponoć tam być] i miasteczkiem partnerskim Truskawca w Ukrainie). W jednym miejscu backdrop jest bardzo blisko jezdni, ale aż tak bardzo to nie przeszkadza. Autobus 18-metrowy po wg mnie lekka przesada - jakby w H9 były miejsca stojące, to wszyscy pomieściliby się. Pętla Borki Zajezdnia MZK jest trochę ciasna - ja na myszce wjechałem na 3 razy z najechaniem na ten trawiasty środek pętli. Jedynym minusem prócz tych wyżej wspomnianych jest brak dołączonych rollbandów. Moja ocena dla mapy to 9,5/10. Zdecydowanie polecam. Pozdrawiam, KaroSOR. 		
	Mapa jest okej ale znaki chyba stawiała osoba która nie ma pojęcia o przepisach. Ograniczenie z 90 nagle do 40 potem znów 90 i 40? No tak być nie może albo znak teren zabudowany a na nim ograniczenie do 50 ;P Tak mapka super ;D Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka ![[Obrazek: poznan-logo.png]](http://www.judo-poznan.pl/wp-content/uploads/2015/04/poznan-logo.png) 		
	W Polsce wszystko możliwe, ja widziałem gdzieś w okolicach Łodzi ze 120 do 20  A mapa no niewiem co powiedzieć, hiper, mega, no i nie wiem jeszcze jaka  Przejechałem się wszystkimi liniami, i cieszę się że autor pamiętał o oryginalnych liniach z tych dwóch map połączonych , czyli: Borki Dworzec PKP-Orłowo Pętla, Żukowo-Torów Śródmieście. Polecam jazdę na linii 180 pojazdem 15m, trzeba się nieźle nawiwijać  Mapa tak mocna że skali zabrakło więc sami se dajcie ocenę: ?/10  Oby więcej takich map na polskiej scenie moderskiej   ![[Obrazek: WXB9WwI.png?1]](https://i.imgur.com/WXB9WwI.png?1)  
 		
	Kilka uwag do następnej wersji:  1. Linie 180 i 191 dublują się na ok połowie trasy tej dłuższej. Jest to nierealne, no chyba że załozymy, że 191 jest wzmocnieniem tej pierwszej na najbardziej obleganym odcinku. W takim razie powinna nawiązywac numerem do tej pierwszej, np 680, 180B, 180bis itd. i kursować tylko w godzinach szczytów, np 7-9, 15-19. Na 180 powinny jezdzić citara facelifty G a na wzmocnieniach coś starszego, np MAN NG solo lub G. Jeszcze kwestia 180 - w żukach nie ma miejsca na wjezdzanie kieszeniowe na przystanek - proponuje wprowadzenie przystanku przelotowego wzdłuż ulicy głównej lub powiększenie przystanku. Ew zostaje skoordynowanie rozkładów w ten sposób, by nic na pętli nie stało w godzinie odjazdu 180. Dodatkowo przydałoby sie plus 2 minuty na przejazdach miedzy miastami do rozkładu. 2. Zajezdnia: poprowadzić udeptaną scieżkę od pętli do zajezdnii skoro już jest do pobliskich zakładów przemysłowych. Warto wydłuzyć też przystanek o ok połowę dla godnej obsługi przegóbowych. Co do samej zajezdnii - małym skandalem są autobusy zaparkowane tyłem wzdłuż ogrodzenia. Trochę widziałem zajezdni w realu i w życiu czegoś takiego nie było. Duże wysokie latarnie "panoramiczne" miedzy miejscami dla przegubowców z słupkami zabezpieczajacymi u podstawy zamiast kilkunastu małych przy ogrodzeniu. 3. Za długie pauzy na niektórych liniach. rozumiem jeszcze 10-25 min ale 25 i to na takich krótkich przejazdach? Myślę, że byłoby ok 10 min a nie 25 - przez to spadłaby pewnie ilosc brygad kierowanych do ruchu i dzięki temu oszczędności dla przewoźnika, wiadomo. 4. Zaokrąglić rozkłady do pełnych minut. 
SzarakTV na Youtube - realna gameplaye z OMSI2! Subskrybuj  https://www.youtube.com/user/TVSzarak/videos | |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości | 

 
 
 

 


 

