Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 88 Głosów - 4.4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Lublin
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 0
Post: #41
RE: Projekt Lublin
Wielkie podziękowania za tak wspaniała mapę, bardzo mi się podoba czekam z niecierpliwością na kolejne linie!! jak będą takie same jak 55 to może być najlepsza mapa do Omsi 2, nie odczuwam jakiś wielkich spadków na tej mapie można jechać komfortowo. Proszę nie zmieniać swojego zdania do dodawania obiektów dedykowanych, na paypal posłałem drobny podarek na małe przyjemności:)

11.06.2017 12:40
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 29
Dołączył: 08-2016
Podziękowań: 0
Post: #42
RE: Projekt Lublin
Mapa wspaniała. Tekstury,otoczenie, obiekty i wszystko dookoła zapiera dech w piersiach,ALE ta mapa ma jedną bardzo bolącą wadę. Mianowicie spadki FPS-ów w niektórych miejscach są ogromne, podobnie jak i lagi. Na moim komputerze przy Witosa Carrefour wywala mnie. Brak miejsca na wczytanie tekstur.Białe tekstury. Szkoda, ale mówi się trudno. Po za tym mapa przepiękna. Serdecznie polecam i mam nadzieję że autor to przemyśli i zrobi coś z tym faktem, bo przecierz każdy chciałby się przejechać po tak pięknej mapie jak właśnie Projekt Lublin.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.06.2017 18:20 przez OMSIGamerPL.)
12.06.2017 18:17
Szukaj postów Cytat

Mistrz_Jakub
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 1
Post: #43
RE: Projekt Lublin
Zauważyłem jeden błąd. Wcześniej mapę wychwalałem, ale teraz czas na minus. Jak wiadomo mapa ma straszną optymalizację. I tylko na tej mapie autobus sam zaczął mi skakać. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem. A teraz to przeniosło się na inne mapy!!! Jadąc sobie na mapie Szczecina w niektórych miejscach, gdzie następuje spadek FPS-ów autobus zaczyna mi skakać!!! I tak miałem już parę razy, nie tylko na mapie Szczecina, ale i na wielu innych! Nie wiem, czy to był sens pobierać mapę Lublina, gdyż te błędy, których wcześniej nie miąłem, teraz przeniosły się na inne mapy! Radzę wam, twórcy mapy Lublina, byście naprawili ten błąd z tą optymalizacją, bo np. Fikcyjny Szczecin jest pod względem wielkości mapy kilka razy większy! Ma wiele linii i tam optymalizacja jest wręcz idealna jak na tak dużą mapę. Wydaliście świetny projekt. Wiele osób marzyło, by pojeździć po swoim mieście Lublinie. Tak więc proszę was. Naprawcie tą optymalizację, bo to jest bardzo uciążliwe.

20.07.2017 16:04
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #44
RE: Projekt Lublin
To co się dzieje na jednej mapie nie ma wpływu na inne. Optymalizacja Lublina będzie trochę lepsza w poprawce, która niedługo zostanie wydana.

20.07.2017 17:14
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 60
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 28
Post: #45
RE: Projekt Lublin
Witam. Co kolejne kółko na tej mapce dostrzegam coraz więcej szczegółów , które bardzo mi się podobają. Jest po prostu - rewelacja ! Jedyne co mnie irytuje to ruch AI . Jedziesz 60 km/h za AI a on nagle zwalnia do 20km/h i zaczyna zmieniać pas. Trochę to nie natrualne i irytujące. Mi mapa chodzi na 30fps i wyżej. Pozdrawiam autora i czekam na kolejną linię:)
Mape oceniam na 10/10

20.07.2017 19:28
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #46
RE: Projekt Lublin
Ruch też będzie poprawiony, dzięki siroccoxp:) A na następną linię trochę poczekasz, to dużo pracy, nawet na tak krótką jak 156. Wcześniej niż za rok to nie będzie:P

20.07.2017 20:02
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: siroccoxp

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 5
Post: #47
RE: Projekt Lublin
Mam pytanie:Jak pobrać mapę? Wchodzę tam gdzie jest ten Download ale tam nie widzę żeby pobrać mapy.

21.07.2017 06:51
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 54
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 37
Post: #48
RE: Projekt Lublin
Na stronie klikasz "Download" ,a następnie "MAPA/MAP/DIE KARTE/КАРТА" i wybierasz serwer z którego chcesz pobrać.

21.07.2017 07:09
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 47
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 23
Post: #49
RE: Projekt Lublin
(20.07.2017 20:02)rob85 napisał(a):  Ruch też będzie poprawiony, dzięki siroccoxp:) A na następną linię trochę poczekasz, to dużo pracy, nawet na tak krótką jak 156. Wcześniej niż za rok to nie będzie:P

No wreszcie, bo aż mnie krew zalewa. 250 pojazdów i ruch 150% to jakaś katorga przy KUL'u. Nie idzie wyjechać, bo się co chwile AI blokuje.

Mam tylko nadzieję, że w następnej poprawionej wersji, która będzie skupiać się na optymalizacji nie zniszczy klimatu mapy, bo co jak co ale dla mnie jest to nieliczna mapa, która oddaje pełen realizm ze szczegółami, a nie ukrywam, że takie mapy uwielbiam. Sądziłem, że jak sirocoxp wyda Wrocław to będzie przebijać Lublin, ale jedynym plusem w porównaniu do Lublina - moim zdaniem - to optymalizacja i ruch AI. A tak to jest szaro, buro, czasem za kolorowo, co straciło swój urok.

21.07.2017 12:45
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: siroccoxp

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #50
RE: Projekt Lublin
Na Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. opublikowana została wersja 1.1 Projektu Lublin. Dostępna jest w dziale Download (mapa). Można się tam też zapoznać z listą zmian w tej wersji, dodatkowymi uwagami oraz planem pracy nad wersją 2 Lublina, z linią 156.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.08.2017 16:18 przez rob85.)
04.08.2017 16:06
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Pro123 , rafi xD , Ikarus 132 , deny3011 , tomekg , Piter777
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: