[OMSI 2] Projekt Lublin | ||||||
Muszę przyznać, że aktualizacja naprawdę poprawia wydajność mapy. I to znacząco. W tym momencie jest to jedna z lepiej działających map na moim sprzęcie. Jednocześnie nie odniosłem wrażenia, żeby mapa w wyniku optymalizacji została jakoś okrojona. Można? Można.
Dzięki wielkie za aktualizację!
HOF jest w paczce z wersją 1.0, jeden w katalogu Vehicles\Solaris Urbino PL, a drugi w Vehicles\MAN_NL_NG. Wybór zgodnie z tym, co jest napisane w Readme wersji 1.0 (jeśli przy zastosowaniu tego z Solarisa pojawiają się dodatkowe litery typu B CE, to należy zastosować ten z MANa). Ewentualnie możesz pobrać plik dostosowany do rollbandów (w paczce wraz z nimi) dostępny w zawartości dodatkowej.
Że w szoku jestem, to może bym lekko przesadził,
![]() A mój sprzęt, to IntelCore2 Extreme Q6850 3gHz, 3 GB RAM, karta graficzna Geforce 8800 GTX 768 MB, Vista 32 -bitowy, tak że... ![]() ![]() P.S. Swoje ustawienia OMSI podałem w tym temacie, jakby to kogoś interesowało. ![]() http://strefa-omsi.pl/Watek-Straszne-lagi--19983?page=2
To może i ja napiszę swoją opinię. Mapa ogólnie bardzo fajna, super obiekty, super trasa, super zapowiedzi. Osobiście czekam na więcej linii, lecz jest jedno "ale". To optymalizacja! Na tej mapie leży i woła o pomstę do nieba. Z wyłączonym ruchem AI (autobusów i aut), wyłączonymi lusterkami mam od min. 2 FPS do 17 FPS
![]() ![]() ![]()
Mam prośbę do narzekających na niskie FPSy - moglibyście wstawić specyfikacje swojego komputera oraz ew. ustawienia (zamknijcie to w spoiler)? Bo nie wierzę, że jest tak źle aż na tylu komputerach. Czasami odnoszę wrażenie, że sami katujecie swoje komputery ustawieniami niedotowanymi do sprzętu, ale do tego jak byście chcieli, trzeba znaleźć kompromis i wyważyć to
![]()
Ja nie miałem żadnych problemów z poprzednią wersją mapy. Jedynie co, to problem pojawiał się podczas jeżdżenia pojazdem, który posiadał zamrażanie lusterek. To powodowało zbyt duże przeskoki FPS, co doprowadzało na tej mapie rzeczywiście do długotrwałego "mrożenia". Z kolei teraz jest zauważalna różnica w niektórych słabych punktach, np. Park Bronowice czy Rondo Lubelskiego Lipca. Skok mam o około 10 FPS ( 22-25 -> 32-35 ). Do tego wszystkiego ruch AI był ogromnie denerwujący, ale zostało to po części poprawione.
Szczerze powiedziawszy wolę mieć mniej FPS, ale bardziej szczegółową mapę niż coś bez żadnego polotu. Mnie od początku ta mapa urzekła klimatem i zdania nie zmienię. A wszystkim krzykaczom proponuję zainwestować w nieco lepszy sprzęt. Rozumiem, że nie każdy może sobie pozwolić na wydatki, ale skoro wiecie, że mapa nie jest lekka, to po jakiego kija zabieracie się za jej pobieranie? Nie każdy mógł grać na początku w Wiedźmina 3, toteż nie każdy może zagrać sobie na wymagających mapach do OMSI 2. I robienie jakichś lżejszych wersji jest nonsensem. Nie mówiąc już o ciągłym narzekaniu na optymalizację... Pozdrawiam autorów
Po aktualizacji mapa chodzi o wiele lepiej. Tylko w niektórych miejscach zdarza się zaciecie. Ogólnie przepiękna mapa, brakuje tylko większej ilości linii.
![]()
Do tej mapy trzeba umieć podejść. Ja jedyne miejsce z przycięciem w wersji 1.0 miałem nad al. Solidarności. Tak to mapka śmiga jak złoto. (Widoczność obiektów max 299m, kompleksowość 3, ale ładowanie tylko przy głównej trasie)
Zaś garścią malowań można sobie zapewnić pełen realizm (mam szczęście ostatnio do Lublina zaglądać i jestem pod wrażeniem szczegółowości projektu). Brawa dla twórców!
| ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |