Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 88 Głosów - 4.4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Lublin
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #161
RE: Projekt Lublin
Na to raczej nic nie poradzę. Widać po dłuższej grze OMSI nie wyrabia na tak ciężkiej mapie. I tak dobrze, że aż trzy godziny wytrzymało:P

13.04.2020 14:56
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 05-2014
Podziękowań: 2
Post: #162
RE: Projekt Lublin
Po długiej przerwie wróciłem do OMSI. Przejechałem kilka tras, z którymi wcześniej miałem problem. Projekt Lublin zrobił na mnie tak duże wrażenie, że postanowiłem napisać komentarz i podziękować autorom. Mam projekt w wersji 1.0, ale na pewno pobiorę nowsze wersje ze względu na informacje o znacznej poprawie optymalizacji mapy (w pierwszej wersji są miejsca, gdzie symulator łapał spadek fpsow). W Lublinie byłem tylko raz, ale mapa jest tak dobrym odwzorowaniem rzeczywistości, ze bez problemy poznałem miejsca, w których byłem. Gratuluje świetnie wykonanego projektu i dziękuje, że projekt jest nadal rozwijany.

07.05.2020 14:51
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 06-2018
Podziękowań: 0
Post: #163
RE: Projekt Lublin
Do we get any included vehicles with this?

10.05.2020 22:00
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 06-2018
Podziękowań: 0
Post: #164
RE: Projekt Lublin
Witam, mapa bardo fajna, jednakże brakuje prawie wszystkich plików do Solarisa Trollino, które powinny się znajdować w folderze "Script". Znajduje się w nim tylko plik TXT "cockpit_varlist". Czy można je gdzieś otrzymać? Bardzo zależy mi na tym modelu.

Pozdrawiam

26.10.2020 22:06
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 03-2016
Podziękowań: 1
Post: #165
RE: Projekt Lublin
(26.10.2020 22:06)kacperbus napisał(a):  Witam, mapa bardo fajna, jednakże brakuje prawie wszystkich plików do Solarisa Trollino, które powinny się znajdować w folderze "Script". Znajduje się w nim tylko plik TXT "cockpit_varlist". Czy można je gdzieś otrzymać? Bardzo zależy mi na tym modelu.

Pozdrawiam

You need Solaris Megapack 1.7 and Jelcz m1x5 pack,there are all needed scripts

27.10.2020 07:25
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 06-2018
Podziękowań: 0
Post: #166
RE: Projekt Lublin
Could you give me a link to this? I prefer to be sure that I will get a good package.

27.10.2020 09:12
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 11-2018
Podziękowań: 1
Post: #167
RE: Projekt Lublin
Mapa jest bardzo fajnie wykonana, na plus realne zapowiedzi przystanków. Jedyny minus to chyba tylko optymalizacja w rejonie przystanków Lotnicza i Park Bronowice oraz Krakowskie Przedmieście.
Szkoda, że prace nad mapą zostały wstrzymane, bardzo wyczekiwałem wersji 4.0, chciałem się przejechać na żeglarską:(


Jelcz M121I4 na zawsze w moim serduszku
27.11.2020 13:08
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 33
Dołączył: 02-2018
Podziękowań: 0
Post: #168
RE: Projekt Lublin
Jako mieszkaniec Lublina muszę powiedzieć, że mapka wygląda świetnie, jest dobrze odwzorowana i przyjemnie się po niej jeździ. Szczegółowość ma jednak swoje wady, gdyż nawet RTX2060 nie jest w stanie wycisnąć więcej, jak 30FPS, dodatkowo jadąc 55 od Choin na Drodze Męczenników Majdanka tekstury zaczynają znikać (białe pojazdy AI i budynki), a w okolicach przystanków Pogodna, Łabędzia lub w najlepszym razie przy Felicity mapa nie wczytuje się dalej, bądź znika całkowicie. Sprawdzałem, nie jest to problem przeładowanego pliku parklist (gdyż takie przypadki też mi się z tego powodu zdarzały). Wiem, że prace zostały porzucone, jednak mimo wszystko czekam, iż może coś się kiedyś ruszy, owe błędy znikną i dostaniemy nowe linie, szczególnie autobusowe.:)

20.12.2020 18:07
Szukaj postów Cytat

Dziadek w OMSI
Użytkownicy
Liczba postów: 77
Dołączył: 07-2018
Podziękowań: 38
Post: #169
RE: Projekt Lublin
Błędy o których piszesz u innych się nie pojawiają więc, więc jest to bardziej ułomność tego symulatora, niż jakiś błąd scenerii. RTX 2060 sobie nie radzi? Być może dlatego że autorzy wszelkiej maści dodatków stosują z czapy wymiary tekstur zamiast trzymać się potęgi liczby 2, jak i że byle jakie tekstury są niepotrzebnie za duże oraz i to, że wąskim gardłem będzie procesor. Karta graficzna w OMSI się trochę nudzi.
Można włączyć sobie odpowiednio skonfigurowaną nakładkę MSI i widzieć jaki % obiążenia mają CPU i GPU - co ciekawe - u mnie FPSy spadają znacznie poniżej 15, a użycie GPU i CPU w tym czasie nie przekracza 50%.

20.12.2020 19:56
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Tomasz_Mr

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #170
RE: Projekt Lublin
To coś macie z dyskiem albo innymi podzespołami, bo na moim dość przestarzałym komputerze liczba FPS-ów na tej mapie to przeważnie 30-50. Owszem, nie jest lekka ale wynik poniżej 15 FPS-ów jest bardzo dziwny i na pewno nie jest winą budowy mapy. Przyczyną może być też przeciążenie OMSI ilością dodatków albo po prostu jak to OMSI, zaczęło strzelać fochy. Sam muszę reinstalować grę co jakiś czas, bo wgrane mapy i pojazdy samoczynnie się psują. Jak już jestem przy wgranych dodatkach, jedna mapa potrafi skutecznie popsuć drugą (np. mieszanie się splinów albo właśnie białe tekstury pojazdów/obiektów). Taką tendencję negatywnego wpływu na inne mapy zauważyłem szczególnie na mapach rosyjskich i brazylijskich.

Warto też pokombinować z opcją wczytywania całej mapy na starcie, jej odznaczenie potrafi znacznie zwiększyć FPS-y w zamian za sporadyczne ekrany ładowania kolejnych kafli (myślę, że to raz na 15-20 minut jazdy). Poza tym, jeśli FPS-y nagle spadają, warto zapauzować grę na kilka sekund i odczekać.


Sprzęt: KLIK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.12.2020 22:25 przez Pro123.)
20.12.2020 22:21
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Markowianin
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: