[OMSI 2] Projekt PKM (v4.0, Final) | |||
Co do tych buszy, to należy otworzyć notatnikiem obiekty:
Kod: Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Busz 4\Busz 4_20m.sco ![]()
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem
![]()
Przejechałem się po mapie i jestem bardzo zadowolony
![]() Jeśli chodzi o optymalizację, to jak na mój sprzęt jest bardzo dobra ![]() ![]() Po za tym dużym plusem jest to, że na mapie w końcu pojawiły się wzniesienia ![]() Ogółem mapa mi się dość spodobała i będę często na niej grał (dziś 2 kółka na 354 zrobiłem ![]() Pozdrawiam, Shadow ![]() Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.
Mapa moim zdaniem jest bardzo fajna, przyjemnie się jeździ.
Plusy: 1) Optymalizacja 10/10 2) Kolorystyka Mapy 3) Teren, na którym czuć klimat polski Minusy: Brak Ocena ogólna: 10/10 Nawet przegubami mam 18-20 fps w Pitorasowie w centrum! , a co dopiero na obrzeżach . Gratuluję Pitoras, kawał dobrej roboty ![]()
Mapka mega według mnie dedykowana na mniejsze autobusy, sugerowałbym w paru miejscach kosmetyczne zmiany:
1: Poprzesuwać na co niektórych krzyżówkach linie zatrzymania, ponieważ prawoskręty są gdzieniegdzie niemożliwe, na przykład pierwsza krzyżówka ze światłami jadąc z pętli Potasze, w przypadku kiedy się tam rozstawi samochód ,prawoskręt jest niemożliwy bez wywołania kolizji nawet alpino 2: Kawałek dalej jest remontowane skrzyżowanie gdzie także prawoskręt jest niemożliwy bez kolizji(oczywiście prawoskręt jest możliwy tylko w przypadku kiedy nic nie nadjeżdża z nad przeciwka, jeśli jest inaczej lub nawet jest daleko kolizja gwarantowana bo jak to ruch AI nie jest zbyt bystry i zastawi autobus pokonujący zakręt ) sugerowałbym postawienie w tym miejscu sygnalizacji która wprowadziłaby tam ruch wahadłowy ponadto nie ma się do czego przyczepić bo mapka jest naprawdę ładna i klimatyczna
Przejechałem się linią 302 i 354 i jestem pod dużym wrażeniem
![]() 1. Mapka dopracowana i nie znalazłem jakiś rażących błędów oprócz włażących w chodnik pod kątem i znikania ![]() 2. Jak się gdzieś utnie w korku to 30 minut w plecy ![]() ![]() 3. Tekstury transkomu na SU12 i SU18 ![]() Ocena końcowa: 10/10
Mapę posiadam od dłuższego czasu i jeszcze się nie wypowiedziałem...
Optymalizacja stoi na bardzo wysokim poziomie, jeździłem każdą linią, i jestem pod wrażeniem. Czasem dziwnie się AI zachowuje, ale da się na to przymknąć oko. Również rozkład jest ciasny, można popędzić ![]() Ocena: 7+/10.
Na PKMie jeżdżę praktycznie od kiedy mam Omsi (maj 2015). Zawsze była jedną z moich ulubionych map i po tej aktualizacji jest moją ulubioną. Na + zasługuje na pewno ilość linii i optymalizacja.
Moja ocena: 10/10
Ta mapa to 'miszczostwo w Twoim wykonaniu!'. Mapa jest po prostu świetna i ma swój klimat. Jest to jedna z map polecanych na słabe komputery. Dorzucenie kursówek to też bardzo miły dodatek, tak miły, że wszystkie wydrukowałem
![]()
Witam!
Mapka w mojej ocenie wypada całkiem nieźle. Bardzo dobrze dopracowane drogi. Pomysłowość, użyte obiekty, wszelakie remonty, bardzo dobre oznakowanie dróg. Te wszystkie małe elementy składają się na świetną mapę. W dodatku nie jest zżera fps-ów, co jest dla mnie bardzo ważne. Polecam każdemu spróbować! Pozdrawiam! ![]()
Witam.
Mapa moim zdaniem jest ŚWIETNA. Świetnie zrobione drogi, oddające polskie warunki prawie idealnie. Dlaczego prawie ? ponieważ moim zdaniem jest stanowczo za mało dziur... nie czuć że jedzie się po tak typowej nawierzchni jaka jest na wsiach w naszym kraju. Jest to jedna z niewielu rzeczy które wymagają poprawy. Kolejną rzeczą która mnie irytowała (pod kątem realizmu) to fakt że niektóre przystanki zaczynają się OD RAZU po zakończeniu pasów dla pieszych, stając na przystanku zastawiamy pół pasów... to mi się nie podobało. Moja ogólna ocena to 8/10. Dlaczego nie 10 ? właśnie z powodu takich małych problemików jak te przystanki na pasach. | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |