Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 23 Głosów - 4.39 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Rzeszów 1.0
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 221
Post: #1
Projekt Rzeszów 1.0
Witam!

Postanowiłem podzielić się z Wami moim projektem. Od dwóch tygodni pracuję nad mapą Rzeszowa. Projekt będzie półrealny - układ dróg będzie w przybliżeniu pokrywał się z rzeczywistym. W pierwszej wersji mapy pojawią się dwie linie - 10 oraz 40. Obydwie kursują na trasie Bł. Karoliny - Łukasiewicza, przy czym 10 jedzie drogą okrężną przez centrum, a 40 to jednobrygadowa linia pomocnicza jadąca przez inną część miasta.
Pracę zacząłem od pętli na ul. Bł. Karoliny. W przyszłości część obiektów ulegnie zmianie, gdy zostaną stworzone obiekty dedykowane. Screeny przedstawiają ulicę Bł. Karoliny, rondo Pileckiego oraz ulicę Wyspiańskiego od strony ul. Anny German.


Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Zapraszam do komentowania:)


http://projektrzeszow.blogspot.com/ - Bądź ze mną na bieżąco:)
27.11.2016 00:42
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Konduktor5-8 , MAZak , Tomek5300 , Invis , Anaten , Solwayek , Iwo , P01247B251 , Pro123 , Przemo11 , Buser , ryszard , solarisjanek , Rafał Siwicki , Alex Simulations , Halt , PrzemexesOMSI , Irek1033 , Nobody0815 , Fanatyxind15 , miiietek , Dawirzo , Solaris Urbino 12 electric , Transportrblxa

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 87
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 191
Post: #2
RE: Projekt Rzeszów 1.0
Na plus zasługuje to, że korzystasz z tworzenia wysokości i nierówności terenu, zawsze to dodatkowy plus do realizmu i urozmaicenia, bo większość polskich mapek, jest niestety płaska. Nie znam tych okolic, bo nie jestem w ogóle z Rzeszowa, ale na tym etapie prac, mapa wygląda schludnie i poprawnie. Przyczepię się jednak do dwóch rzeczy - asfaltu i znaków poziomych/pionowych. Zdaje się, że korzystasz z podstawowej tekstury od M&R, a ona jest dość mocno obyta już, a do tego niemiecka. Proponowałbym zmianę jej, na jakąś bardziej realną i polską. To samo tyczy się znaków - są nasze rodzime mapki, na których oznakowanie nie jest sterylnie czyste ani paintowe. Je także polecam zmienić, a mapa zyska dodatkowych walorów estetycznych.

27.11.2016 09:15
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 64
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 10
Post: #3
RE: Projekt Rzeszów 1.0
Jako mieszkaniec stwierdzam że... ciut realnie jest, ale przyznam że mapa wygląda wyjątkowo dobrze i przyjemnie dla oka. Pracuj, nie poddawaj się coś czuje świetny projekt:D
Powodzenia!

27.11.2016 16:18
Szukaj postów Cytat

Freediver, Maper i YouTuber xD
Zasłużeni
Liczba postów: 244
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1055
Post: #4
RE: Projekt Rzeszów 1.0
Widzę potencjał na dobrą mapę, nie poddawaj się, bo myślę że będzie z tego bardzo dobry projekt:)


Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.11.2016 17:08 przez Pitoras.)
27.11.2016 16:28
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 431
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 272
Post: #5
RE: Projekt Rzeszów 1.0
No muszę przyznać tak samo jak przedmówcy, że mapka ma potencjał, ale muszę się też przyczepić do kilku rzeczy:
http://s1.fotowrzut.pl/UGKHPXJ1XE/3.jpg Zatoczki (ta i inne) są wg mnie zbyt szerokie.
http://s1.fotowrzut.pl/UGKHPXJ1XE/1.jpg Mógłbyś pokazać ten podjazd bliżej, bo mam wrażenie, że między 3 a 4 lampą jest nienaturalny uskok.
Poza tym po porównaniu ze SV stwierdzam, że można by wymienić niektóre obiekty np. wiaty, kościół, choć pisałeś, że będą obiekty dedykowane, więc trzeba poczekać.
Nie podoba mi się też roślinność, trawa (jesienna) nie wygląda najlepiej. Poza tym mam wrażenie, że używasz tylko kilka rodzajów drzew, przez co jest to dość monotonne.
Tak jak zauważono już wyżej asfalt do wymiany.


Pozdrawiam Przemo
27.11.2016 17:06
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej , Anqeena

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 221
Post: #6
RE: Projekt Rzeszów 1.0
Dziękuję za pozytywne komentarze:)

Asfalty nie są niemieckie, ale jestem świadomy tego, że wyglądają nienaturalnie czysto, jak dopiero wylane. Część dróg w tamtych okolicach była niedawno remontowana bądź wybudowana, stąd taka tekstura. Podmiana tekstury asfaltu to jednak czynność dość szybka i łatwa, jeśli zajdzie potrzeba, to w niektórych miejscach zostanie zmieniona, a bliżej centrum będzie oczywiście inna. W przyszłości będę dodawał jeszcze łaty oraz studzienki.

Zatoka na przedstawionym w pierwszym poście screenie rzeczywiście wydaje się troszkę zbyt szeroka, postaram się poprawić ją w najbliższym czasie, tak jak teren, który w niektórych miejscach jest nieestetycznie nierówny. Roślinnością, trawami i drzewami będę zajmował się jeszcze podczas dopieszczania mapy w końcowej fazie i w miejscach gdzie zajdzie potrzeba postaram się zwiększyć estetykę traw oraz zróżnicować widoczne przy drodze drzewa.

Przy okazji chciałbym przedstawić Wam prototyp tablic, które pojawią się w niedługim czasie przy ulicach. Będą troszkę większe i czytelniejsze.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


http://projektrzeszow.blogspot.com/ - Bądź ze mną na bieżąco:)
29.11.2016 16:39
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Przemo11 , Anaten

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #7
RE: Projekt Rzeszów 1.0
Fajnie to wygląda.:D

Zmienił bym tylko tekturę trawy, jest ona bardzo nienaturalna. W edytorze zwiększ powtarzalność tekstury.;)


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
29.11.2016 20:29
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Anqeena

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 221
Post: #8
RE: Projekt Rzeszów 1.0
Przyszedł czas na nową porcję screenów:)

[Obrazek: 1.jpg]
[Obrazek: 2.jpg]
[Obrazek: 3.jpg]
[Obrazek: 4.jpg]
[Obrazek: 5.jpg]
[Obrazek: 6.jpg]
[Obrazek: 7.jpg]
[Obrazek: 8.jpg]
[Obrazek: 1.jpg]
[Obrazek: 2.jpg]


http://projektrzeszow.blogspot.com/ - Bądź ze mną na bieżąco:)
17.12.2016 23:30
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Konduktor5-8 , P01247B251 , Pro123 , Anaten

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #9
RE: Projekt Rzeszów 1.0
Otoczenie póki co bardzo ok, chociaż ubogie, niemniej to co jest wygląda na poustawiane przemyślanie. Jedno ale: wymień tę trawę na jakąś inną, bo ta nie dość, że wygląda jak sałata, to jeszcze razi po oczach jaskrawością.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

17.12.2016 23:37
Szukaj postów Cytat

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #10
RE: Projekt Rzeszów 1.0
Zdaję sobie sprawę, że to jeszcze odległa przyszłość, ale czy myślałeś o tym, jakie autobusy planujesz na ruch AI?. Co do tekstury trawy, to zgodzę się z przedmówcą, chociaż sam kolor mnie aż tak nie razi:P . Powodzenia, nie porzuć jej:)


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
18.12.2016 00:23
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: