Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 21 Głosów - 4.43 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Szczecin 4.0.0
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #81
RE: Projekt Szczecin 4.0
Zapowiada co około 4-6 przystanek. Komunikat by trzeba było wrzucić w konkretne nazwy, ale czy to jest aż tak potrzebne?;)

Odnośnie 105-tki, udało nam się z Tomkiem zdiagnozować przyczynę, czemu pasażerowie nie wsiadają do tramwaju. Po długich bojach wyszło wszystko na jaw - w obecnej wersji OMSI wsiadać można do pierwszego "elementu" składu (który także ma zaprogramowany cel), a żeby wszystko ładnie wyglądało itd, w wagonie 105Na pierwszym elementem zestawu jest... przedni wózek (potrzebny do owego skręcania na zakrętach itp.). Uznaliśmy, że ten temat na razie wstrzymamy i poczekamy na OMSI 2, gdzie pasażerowie będą mogli wsiadać do poszczególnych członów. W przypadku 105-tki - do pudła wagonu. Gdzieś jest nawet filmik, na którym widać, jak pasażerowie wsiadają do różnych członów metra.

I jeszcze prośba o pomoc do zainteresowanych - nie wiemy jak ustawić boczny wyświetlacz, aby pokazywał kierunek. Przedni działa, a z bocznym jest buba. Pozostałe najbardziej istotne rzeczy są w sumie gotowe, o czym wcześniej pisałem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.11.2013 23:30 przez mpaw82.)
14.11.2013 23:29
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 9
Post: #82
RE: Projekt Szczecin 4.0
Co do wyświetlacza to trzeba zrobić prostokąt tam gdzie ma on być i wpisać go do configu stopiątki:
Kod:
[mesh]
nazwa.o3d

[matl]
text.bmp
0

[useTextTexture]
0

[matl_alpha]
2

Przedni wyświetlacz jest w pliku wyswietlacz_front, można go wrzucić do tego pliku.

15.11.2013 11:11
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #83
RE: Projekt Szczecin 4.0
Widziałem, że padło parę pytań o film. Były próby, ale tak jak przewidywałem, po zrobieniu odnogi do Stoczni, klateczki w centrum troszkę zdechły, więc i filmu póki co nie będzie, nie w tej wersji gry. Zobaczymy na co pozwoli OMSI 2.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.12.2013 21:53 przez mpaw82.)
03.12.2013 21:53
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 51
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 20
Post: #84
RE: Projekt Szczecin 4.0
Projekt Szczecin 4.0 ruszył na OMSI 2 po 2 dniach bojów.
[Obrazek: 13920606.png]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.12.2013 19:34 przez tomass94.)
14.12.2013 19:33
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 59
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 2
Post: #85
RE: Projekt Szczecin 4.0
Super!! Jak myślę że w ciągu kilku dni będę mógł się karnąć nową linią w moim mieście, to aż mnie nosi. Tylko martwi mnie co chwilowy spadek FPSów u mnie;(


/ Sygnatura została usunięta, gdyż przekraczała dozwolony w regulaminie rozmiar (600x180). /Lion /
14.12.2013 19:40
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 236
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 117
Post: #86
RE: Projekt Szczecin 4.0
Szczerze mówiąc wątpię, żeby Projekt Szczecin 4.0 ukazał się na dniach. Mam doświadczenia po konwersji wersji 3.10 do OMSI 2. Są takie bugi, że szkoda gadać. Żeby to wszystko naprawić trzeba czasu. Poza tym, weźmy pod uwagę, że niektórym OMSI 2 chodzi jakby nie chciało. Myślę, że i to autorzy wezmą pod uwagę. Ja wolę poczekać i dostać całkiem dobrze działającą mapę, niż otrzymać już teraz niedoróbkę.
Oczywiście wszystko zależy od autorów, ale moje zdanie jest takie. Pracujcie panowie, bo tworzycie mojego nowego ulubieńca, jeśli chodzi o mapy do OMSI:)

15.12.2013 01:27
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #87
RE: Projekt Szczecin 4.0
Czekam na wersję 4.0 cały czas i jeszcze pytanie: Czy będzie wersja mapy na OMSI 1 i OMSI 2?


15.12.2013 17:01
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 376
Post: #88
RE: Projekt Szczecin 4.0
Było mówione, że Projekt Szczecin 4.0 ma być na OMSI2. Zresztą prawdopodobnie na OMSI1 by Ci ni wydolił:P


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
15.12.2013 17:09
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 51
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 20
Post: #89
RE: Projekt Szczecin 4.0
W OMSI1 było ciężko z PS 4.0.0, FPSy poleciały mocno w dół po dodaniu nowych terenów.

Na pocieszenie powiem, że właśnie skończyłem przepisywanie ailists do stylu z '2' i każdy numer taborowy ma realną tablicę rejestracyjną. Jeśli ukaże się dany model autobusu wystarczy podmienić ścieżkę do pliku 'bus';)

15.12.2013 19:54
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 59
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 2
Post: #90
RE: Projekt Szczecin 4.0
A jak skonwertowaliście mapę do OMSI 2, to pojawiły się jakieś bugi, itp...? O ile wzrosły FPSy, porównując z OMSI 1?


/ Sygnatura została usunięta, gdyż przekraczała dozwolony w regulaminie rozmiar (600x180). /Lion /
15.12.2013 19:57
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: