Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Projekt Wrocław


Pora na screeny z pętli Oporów. Nie jest ona zbytnio skomplikowana więc powinienem uporać się z nią do końca roku:D
Pętla Oporów
[Obrazek: DKA5iPf.jpg]
Pętla Oporów
[Obrazek: p6D0hnr.jpg]
Wjazd na pętle Oporów
[Obrazek: JsFTxDS.jpg]
Grabiszyńska w kierunku centrum
[Obrazek: EqA254h.jpg]
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , ostatni87(+1) , bartlomiejs75(+1) , Pro123(+1) , Skwarkson1680(+1) , kuwwer11(+1) , TomcatPL(+1) , laszlo12(+1) , Manfred(+1) , Goppel(+1) , stalker15(+1) , MobilnyBartek(+1)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.12.2020, 18:36 przez AdamAkaAndrzej.)

Chciałbym wam się pochwalić wykończonym w 100% Oporowem. Na screenach może nie zmieniło się nic drastycznie ale można zobaczyć przede wszystkim auta i wykończenie w tle (czyli pierdółki). W następnych tygodniach postaram się rozpocząć facelift odcinka Pomorska/Dubois aż do Bałtycka/Obornicka:D
[Obrazek: I0o1C6g.jpg]
[Obrazek: cFblDbh.jpg]
[Obrazek: KrYfUtj.jpg]
[Obrazek: i4tv37a.jpg]
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
 Podziękowania za post: ostatni87(+1) , x_Zielu(+1) , TomcatPL(+1) , bedi(+1) , kuwwer11(+1) , Pro123(+1) , Markowianin(+1) , bartlomiejs75(+1) , Goppel(+1) , Waszka(+1) , stalker15(+1) , MobilnyBartek(+1)
Odpowiedz


Dobra robota:D Czy m.in Skoda widoczna na screenach będzie jako pojazd AI, czy jest to zwykły statyczny model tramwaju?
Odpowiedz


(28.12.2020, 08:18)Markowianin napisał(a): Dobra robota:D Czy m.in Skoda widoczna na screenach będzie jako pojazd AI, czy jest to zwykły statyczny model tramwaju?

Autorzy mówili wcześniej, że te tramwaje będą statyczne:)
Odpowiedz


Po ukończeniu Oporowa, zabieram się za odcinek Pomorska-Obornicka. Część będzie dotyczyła faceliftu a druga część dorobienia nowych terenów
Przystanki tramwajowe pl. Staszica
[Obrazek: 6KkrIbp.jpg]
pl. Staszica/pl. Strzelecki
[Obrazek: mfZIdoE.jpg]
Pomorska/Kaszubska/Nobla
[Obrazek: qQQbdOu.jpg]
Pomorska/Brodatego
[Obrazek: xGP1qDg.jpg]
Pomorska w kierunku pl. Staszica
[Obrazek: y2JagF7.jpg]
Pomorska/Ptasia
[Obrazek: 3CpF98T.jpg]
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
 Podziękowania za post: Skwarkson1680(+1) , Ikarus 132(+1) , ostatni87(+1) , Pro123(+1) , Waszka(+1) , kuwwer11(+1) , stalker15(+1) , bartlomiejs75(+1) , TomcatPL(+1) , MobilnyBartek(+1) , laszlo12(+1)
Odpowiedz


To jest na pewno skrzyżowanie Pomorska/Brodatego a nie Pomorska/Wąska? Od strony Brodatego powinno być widać końcówkę skweru i Dubois https://goo.gl/maps/27WZX6GatmpVjrEcA

Sorry że się czepiam ale to moja ulica i mnie trochę zdziwiło jak tylko skwer z niej widać.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz


Nie wiem dlaczego tak często twórcy odwzorowują przewody trakcyjne wykorzystując spline. Czy przy tym poziomie realizmu naprawdę nie przeszkadza jak "sztywny drut" samodzielnie pięknym łukiem zakręca w powietrzu? To nie tylko tyczy się tego co tu zostało pokazane - ten problem jest w wielu symulatorach nawet z tych największych stajni.
Odpowiedz


Tramwaje i tak w ruchu all ani gracz nie będzie mógł jeździć na tej mapie,więc nie ma to takiego znaczenia ważne że coś jest powieszone i pokazuje że tramwaje tam jeżdżą.
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.01.2021, 20:02 przez AdamAkaAndrzej.)

(17.01.2021, 19:24)Rudy napisał(a): To jest na pewno skrzyżowanie Pomorska/Brodatego a nie Pomorska/Wąska? Od strony Brodatego powinno być widać końcówkę skweru i Dubois https://goo.gl/maps/27WZX6GatmpVjrEcA

Sorry że się czepiam ale to moja ulica i mnie trochę zdziwiło jak tylko skwer z niej widać.

To jest to skrzyżowanie, tylko, że robię bez podkładów i nie widać rzeczywiście tego skwerka stąd
Tak samo jak przystanek pl. Staszica jest trochę dłuższy niż w rzeczywistości ale to chyba nie powinno przeszkodzić w oddaniu realistyki
EDIT: Zapomniałem dodać sygnalizacji tam;)
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
Odpowiedz


Na szybko przeleciałem screeny. Ogólnie wygląda to ślicznie, więc pozwól, że tylko napiszę co bym na Waszym miejscu poprawił dla lepszego odbioru mapy

https://i.imgur.com/6KkrIbp.jpg
Tutaj definitywnie zmieniłbym teksturę chodnika - teraz wygląda niczym jezdnia, tekstura powinna być bardziej stonowana i jednolita - bez niepotrzebny cieni od kół osobówek;)

https://i.imgur.com/xGP1qDg.jpg
Trójkącik, który powstał z linii musicie zaokrąglić (np. za pomocą łamania pół metrowych lub metrowych odcinków). Teraz to strasznie razi i psuje cały odbiór tego screena.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
AdamAkaAndrzej, 4 gości