Ankieta: Zasłona za kabiną motorniczego - zbawienie czy klątwa?
Ankieta jest zamknięta.
Zostawić
52 59.77%
Zerwać
35 40.23%
Razem 87 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 16 Głosów - 3.13 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
Autor Wiadomość

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #1
Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
[Obrazek: lR0Yckk.png]

Projekt: Straßenbahnbaureihe N
Wersja: 20190121_beta
Autor: MichauSto
Model, tekstury, skrypt, obróbka dźwięków: MichauSto; nagrania audio: Grubyw111, PatrykBe, MichauSto; konsultacja techniczna: Pitoras, GOPDriver, Cherchil, PatrykBe, Goppel, Ogon, a także członkowie KMPS Poznań.
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Zalecana wersja OMSI: 2.3.004
Download:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. (Zalecany backup ustawień klawiatury)

Opis:
Przedstawiam wersję rozwojową (beta) nowej odsłony tramwajów generacji N. Zestaw zawiera jednokierunkowe wozy 4N w wersji liniowej (Tw) i gospodarczej (ATw), dwukierunkowy 4N #737 (Tw-ZR), a także N #629 (Stocznia Północna Gdańsk, Tw-ZR). Pojazdy są dostępne aktualnie jedynie w trakcji pojedynczej, jednak większość podstawowych funkcji sprawuje się (w miarę) bezproblemowo.

Ponieważ jest to wersja beta, instalacja odbywa się na własną odpowiedzialność i nie udzielam na ten dodatek wsparcia technicznego.

Skrócona instrukcja uruchomienia:
  • Podnieść pantograf;
  • Przestawić w pozycję "włączony" wszystkie wyłączniki w szafce elektrycznej;
  • Założyć klucz nastawnika w wybranej kabinie i przestawić w pozycję Naprzód lub Do tyłu;
  • Załączyć wył. główny (centralny pulpit, przełącznik obrotowy w lewym górnym narożniku);
  • Ewtl. załączyć wyłącznik automatyczny, jeśli znajduje się w pozycji wyłączonej;
  • Zwolnić hamulec ręczny, używając w tym celu zapadki odblokowującej i korby w prawej części kabiny;
  • Przestawić nastawnik jazdy na I pozycję Jazda

W przypadku "trybu uproszczonego" należy wykonać kroki 1-5, a następnie zadać jazdę względnie hamowanie korzystając z gazu/hamulca.

Dla uniknięcia problemów z kompatybilnością,
przed instalacją tej wersji należy koniecznie usunąć dodatek Konstal 4N!

Zakazy:
Zabrania się reuploadowania paczki na użytek inny niż prywatny, a także publikacji załączonego linku jak i plików dodatku na stronach internetowych, w publicznych postach na Facebooku (dotyczy również tzw. grup otwartych) jak i innych komunikatorach społecznościowych, a także publicznych forach. W przypadku chęci użycia w vFirmach pilnie proszę o kontakt w celu ustalenia indywidualnych warunków użytkowania.

Użytkowanie części modelu, skryptów, tekstur i dźwięków we własnych projektach, również płatnych, jest dozwolone pod warunkiem wyszczególnienia (w widoczny dla użytkownika końcowego sposób) autora oryginału. Pliki źródłowe nie są dołączone, mogę jednak udostępnić takie na życzenie.

Nie zezwalam na publikację repaintów do wersji beta pojazdu!

Screeny:
[Obrazek: t89hQeT.jpg]
[Obrazek: aKJKnUh.jpg]
[Obrazek: TMuFCVb.jpg]
[Obrazek: fka5DHc.jpg]
[Obrazek: 931jKbw.jpg]
[Obrazek: 7v1Fohc.jpg]
[Obrazek: soEXGRx.jpg]
[Obrazek: IaSXYa9.jpg]
[Obrazek: AfkR6hY.jpg]


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.01.2019 22:48 przez MichauSto.)
20.01.2019 18:41
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: michalgala2004 , Krystian12PL , Sebal29 , Smoke , KMSzczecin , ixon123 , kabatmich , LodzkiBus , Szwagier R-T , FanSzyn , pan Profhesor od Omsi 2

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 73
Dołączył: 09-2017
Podziękowań: 44
Post: #2
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
Projekt zapowiada się ciekawie, jest porządnie zrobiony, choć nie grywalny. Tramwaju nie da się uruchomić bo w modelach jednokierunkowych nie można podnieść pantografu, a w dwukierunkowych nie ma kamery, z której dałoby się przełączyć wszystkie bezpieczniki w skrzynce.


Jeżeli pomogłem, to zawsze możesz podziękować, klikając "+REP" pod moim postem;)
20.01.2019 20:32
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #3
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
Poprawka kamer wpadnie jutro, co do jednokierunkowych wozów muszę się przyjrzeć.


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
20.01.2019 20:39
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Skumber

Ehhhh
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 02-2016
Podziękowań: 2
Post: #4
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
W wozie jednokierunkowym da się podnieść pantograf, lecz tylko z klawiatury (m). Ale po podniesieniu go tymże sposobem linia od pantografów zaczyna gwałtownie "machać" w czasie ruszania, a po zatrzymaniu "uspokaja się".

MichauSto w dniu 21.01.2019 o 14:38 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Poprawione - właściwy mouseevent dla linki pantografu.
Animacja linki poprawiona również.



"Show Must Go On!"
20.01.2019 21:41
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Skumber

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 74
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 7
Post: #5
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
W jednokierunkowych wozach tylne punkty świateł nie są dopasowane do reflektorów. AI ma problem z wewnętrznym oświetleniem.

MichauSto w dniu 21.01.2019 o 14:57 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Plamy światła poprawione.


20.01.2019 21:45
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 02-2016
Podziękowań: 0
Post: #6
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
Moim zdaniem skrypt dot. poślizgu jest do dopracowania. W przypadku posypania piaskiem pojazd zachowuje się jakby magicznie nagle było całkiem sucho, a zwykle tak nie jest bo miałem okazję prowadzić takowy pojazd już wiele razy. Dodatkowo bez posypania pojazd slizga się o wiele bardziej niż w realnym świecie.

20.01.2019 23:55
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #7
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
Co do poślizgu to również nie satysfakcjonuje mnie aktualny efekt. Najprawdopodobniej skorzystam ze wzoru na obliczanie przyczepności użytego w OpenRails, który daje zadowalająco realny efekt niewielkim nakładem pracy przy implementacji.


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
21.01.2019 02:42
Szukaj postów Cytat

DAF Eindhoven
Użytkownicy
Liczba postów: 125
Dołączył: 10-2018
Podziękowań: 75
Post: #8
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
Cytat:Zalecana wersja OMSI: 2.3.004

Ale myślę że na 2.2.032 podziała?


[Obrazek: anim_6860e33c-7b83-7f44-f5eb-37388a12ccd0.gif]


Pomogłem? daj rep+
21.01.2019 08:30
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #9
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
2.2.032 może powodować problemy, ponieważ mechanika poślizgu, jak i efekty cząsteczkowe, opierają się na odczytywaniu aktualnych warunków atmosferycznych — a dostęp do zmiennych skryptowych odpowiedzialnych za pogodę w przypadku 2.2.032 regularnie powoduje całkowite zawieszenie gry.


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
21.01.2019 12:55
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 18
Post: #10
RE: Straßenbahnbaureihe N (beta, 11.03.2018)
Myślę, że najważniejsza rzecz to "ręczne" sterowanie hamulcem ręcznym poprzez klawisz "+" oraz luzowanie "TAB oraz -".

MichauSto w dniu 21.01.2019 o 13:54 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

W nowym mapowaniu klawiatury delikatnie się to zmieniło - odpowiednio "]" oraz "TAB oraz [".


21.01.2019 13:36
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: