Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Wałbrzych 6.1

#41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.08.2015, 15:20 przez Konduktor5-8.)

Bardzo interesująca mapka. Niektóre zachowania aut SI są bez sensu i na uprzejmość liczyć nie można. Mamy jedną linie, ale za to bardzo malowniczą i otoczenie jest takie, jakiego na innych mapkach nie ma. Zdecydowanie nie polecam Wałbrzycha v.2.0a. Nie wiem, czy tylko ja tak miałem i czy akurat z tego powodu, ale mapka w pewnym miejscu się urwała. O białych plamach nie wspomnę. które pozostawały mimo wgrywania brakujących plików. A zachowanie aut SI było nie tyle nie uprzejme, co skandaliczne :E .Także autobusy potrafią stanąć przed przystankiem i nie ruszą się, prze co można wyprzedzając je walnąć w inne. Ale obecność poczciwego "malucha" (wzruszające autko),"mydelniczki", Fiesty i VW Golfa i to 1-szej gen, oraz VW Polo wynagradza chamstwo szoferów (nie wszyscy szoferzy SI są chamscy, reszta jeździ normalnie). Dla dobrych w te klocki polecam zmianę autobusu SI (czy jak kto woli AI :iksde: ) na jakiś polski autobus z tych lat lub ogólnie coś starszego, może też być np. MB 0305, ale można tego MANa zostawić jak go lubimy - ja tak... Obecnie, po wgraniu Wałbrzycha 1.2 i uzupełnień, plamy zostały naprawione i drugi, tym razem już udany kurs odbyłem "właściwym klimatycznie" autobusem, czyli Jelczem M121MB w barwach Krakowskich. Wykręcić w Szczawnie jest bardzo trudne nawet 12metrowym autobusem, jednak widać jestem kiepskim szoferem. Spodobały mi się polskie głosy przy kupnie biletów, innych głosów brak, a szkoda. Mimo to 9.9 / 10 i zdecydowanie polecam dla sympatyków polskich mapek:)
[Obrazek: Yun2YfX.jpeg]
Odpowiedz

#42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.08.2015, 16:58 przez Adamek.)

Ruch AI na nowych terenach i rozkład dla linii 10:

http://www77.zippyshare.com/v/hd2jaQO7/file.html - poprawione/dodane kostki
http://www77.zippyshare.com/v/IvrnifCq/file.html - mapa - rozkłady, dodany ruch i poprawiony błąd z "urwaniem" mapki
http://www40.zippyshare.com/v/8yp2gcQq/file.html - HOF

Do działania konieczne jest uprzednie wrzucenie Wałbrzycha v2.0a.
 Podziękowania za post: pause1(+1) , Magister(+1) , eSeL(+1)
Odpowiedz

#43

Brawo panowie. Cieszy fakt powstania nowej linii i to, że mapa w dalszym ciągu jest rozwijana:P
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
Odpowiedz

#44

Można odświeżyć link do Wałbrzycha v1.2?
[Obrazek: 2822IN7.png]
Odpowiedz

#45

AI blokuje się przy wyjeździe na pętlę Konradów.
Podsumowanie mojej działalności w OMSI:

Zwiększanie liczby pobrań w dodatkach/modach.
Odpowiedz

#46

Nowa linia bardzo fajna. Super, że mapa dalej jest rozbudowywania, ale by się przydało na linii 10 więcej pasażerów, bo jeździ prawie pusta.
Odpowiedz

#47

Na Konradowie wystarczy pomrugac dlugimi i AI przejezdzaja.
Odpowiedz

#48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.08.2015, 09:21 przez Adrian Henszel.)

Konradów klasa sama w sobie - lepszy niż w oryginale;) Rozkład typowo wałbrzyski - mulimy, mulimy a później i tak stoimy - ale zdecydowanie przyjaźniejszy niż na 14 - no ale to już tak musi być.

Ogólnie mapkę oceniam bardzo wysoko, bo to klasa sama w sobie - co wiadome było od początku ale mam kilka uwag:

-Na pętli ciężko jest podjechać tak by pasażerowie wsiadać chcieli - nie wiem czy da się rozszerzyć jakoś tę strefę przystanku ale jak się da to by było to konieczne ze względu na specyfikę tejże pętli.
-Pod tunelem na Konradowie przed pętlą niewidzialna ściana - wyłączenie kolizji z terenem daje możliwość jazdy.
-Przy Tytusie jadąc w dół do Miłosnej kolejna ściana, przy której kolizja kończy się lotem autobusu hen daleko. W przypadku tej drugiej kolizje z terenem nic nie dają - trzeba wyłączyć tę z pojazdami i budynkami.
-Na Wysockiego przy OSIRze w stronę Szczawna AI wymusza pierwszeństwo jadąc z Kolejowej na "strzałce".
-AI wymusza pierwszeństwo na skrzyżowaniu Dąbrowskiego z Andersa przy Ciarze.

Ogólnie perfekcja będzie po poprawieniu tych mankamentów - no i nie mogę się doczekać pełnej trasy 10 do Glinika Starego;)

PS. Dobrze jest włączyć sobie wczytanie całej mapy na początku gry bo przy doczytywaniu wyskakują różne kwiatki:
[Obrazek: 4fzbll.jpg]
Odpowiedz

#49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.08.2015, 11:58 przez dalbiev.)

Taki urok Omsi, nie jestem tak głęboko obeznany w sprawach technicznych, zwyczajnie nie wiem skąd te ściany się biorą, tym bardziej nie wiem jak je niwelować. Lepiej wyłączyć całkowicie kolizje w opcjach. Co do pętli na Beethovena, tu też jestem bezradny, nikt oficjalnie nie wie czemu nie wsiadają normalnie.
Człowiek pomusz w rozwoju projektów TIPPLY
Odpowiedz

#50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.08.2015, 13:54 przez Adrian Henszel.)

Kolizję przy Tytusie powoduje tło - Tło_Biały_Kamień.sco - stoi na drodze i to w nie się uderza - obiekt kończy się na niej chociaż samo tło znika już za budynkiem. W przypadku tunelu to chyba wina samego obiektu Most_2 - jak włączysz w edytorze Helpers ---> Show BoundingBoxes widać gdzie są niewidzialne ściany.

Co do przystanków to nie wiem czy ustawienie punktu przystanku dalej od krawężnika nie poprawi sytuacji w tym przypadku - spróbuję to zrobić i przetestować.

Swoją drogą mam jeszcze inny problem - po podmianie wozów AI z MANa na Neoplana wszystkie AI jeżdżą z wyświetlaczami BEETHOVENA - nie mają normalnych linii - coś z hofem nie tak? Da się to jakoś poprawić? W wersji 1.2 było to samo tyle, że na ekranach był ZJAZD.

EDIT:

Tak jak myślałem, po odsunięciu znaczników BUS STOP (tych czerwonych skrzynek) od krawężnika da się tak podjechać by ludki chciały wsiadać.
Co do Tło_Biały_Kamień.sco - obróciłem je u siebie do wartości rot: 15 - tło nie nachodzi na drogę wtedy i da się jechać z kolizjami budynków. Co do tunelu raczej trzeba w tym wypadku przemodelować obiekt by był otwarty - ale tu sie da jeździć z włączonymi kolizjami a wyłączonymi jedynie tymi z terenem.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości