[OMSI 2] Wałbrzych 6.1 |
Bardzo interesująca mapka. Niektóre zachowania aut SI są bez sensu i na uprzejmość liczyć nie można. Mamy jedną linie, ale za to bardzo malowniczą i otoczenie jest takie, jakiego na innych mapkach nie ma. Zdecydowanie nie polecam Wałbrzycha v.2.0a. Nie wiem, czy tylko ja tak miałem i czy akurat z tego powodu, ale mapka w pewnym miejscu się urwała. O białych plamach nie wspomnę. które pozostawały mimo wgrywania brakujących plików. A zachowanie aut SI było nie tyle nie uprzejme, co skandaliczne
![]() ![]() ![]() ![]()
Ruch AI na nowych terenach i rozkład dla linii 10:
http://www77.zippyshare.com/v/hd2jaQO7/file.html - poprawione/dodane kostki http://www77.zippyshare.com/v/IvrnifCq/file.html - mapa - rozkłady, dodany ruch i poprawiony błąd z "urwaniem" mapki http://www40.zippyshare.com/v/8yp2gcQq/file.html - HOF Do działania konieczne jest uprzednie wrzucenie Wałbrzycha v2.0a.
Brawo panowie. Cieszy fakt powstania nowej linii i to, że mapa w dalszym ciągu jest rozwijana
![]() ![]()
AI blokuje się przy wyjeździe na pętlę Konradów.
Podsumowanie mojej działalności w OMSI: Zwiększanie liczby pobrań w dodatkach/modach.
Nowa linia bardzo fajna. Super, że mapa dalej jest rozbudowywania, ale by się przydało na linii 10 więcej pasażerów, bo jeździ prawie pusta.
Konradów klasa sama w sobie - lepszy niż w oryginale
![]() Ogólnie mapkę oceniam bardzo wysoko, bo to klasa sama w sobie - co wiadome było od początku ale mam kilka uwag: -Na pętli ciężko jest podjechać tak by pasażerowie wsiadać chcieli - nie wiem czy da się rozszerzyć jakoś tę strefę przystanku ale jak się da to by było to konieczne ze względu na specyfikę tejże pętli. -Pod tunelem na Konradowie przed pętlą niewidzialna ściana - wyłączenie kolizji z terenem daje możliwość jazdy. -Przy Tytusie jadąc w dół do Miłosnej kolejna ściana, przy której kolizja kończy się lotem autobusu hen daleko. W przypadku tej drugiej kolizje z terenem nic nie dają - trzeba wyłączyć tę z pojazdami i budynkami. -Na Wysockiego przy OSIRze w stronę Szczawna AI wymusza pierwszeństwo jadąc z Kolejowej na "strzałce". -AI wymusza pierwszeństwo na skrzyżowaniu Dąbrowskiego z Andersa przy Ciarze. Ogólnie perfekcja będzie po poprawieniu tych mankamentów - no i nie mogę się doczekać pełnej trasy 10 do Glinika Starego ![]() PS. Dobrze jest włączyć sobie wczytanie całej mapy na początku gry bo przy doczytywaniu wyskakują różne kwiatki: ![]()
Taki urok Omsi, nie jestem tak głęboko obeznany w sprawach technicznych, zwyczajnie nie wiem skąd te ściany się biorą, tym bardziej nie wiem jak je niwelować. Lepiej wyłączyć całkowicie kolizje w opcjach. Co do pętli na Beethovena, tu też jestem bezradny, nikt oficjalnie nie wie czemu nie wsiadają normalnie.
Człowiek pomusz w rozwoju projektów TIPPLY
Kolizję przy Tytusie powoduje tło - Tło_Biały_Kamień.sco - stoi na drodze i to w nie się uderza - obiekt kończy się na niej chociaż samo tło znika już za budynkiem. W przypadku tunelu to chyba wina samego obiektu Most_2 - jak włączysz w edytorze Helpers ---> Show BoundingBoxes widać gdzie są niewidzialne ściany.
Co do przystanków to nie wiem czy ustawienie punktu przystanku dalej od krawężnika nie poprawi sytuacji w tym przypadku - spróbuję to zrobić i przetestować. Swoją drogą mam jeszcze inny problem - po podmianie wozów AI z MANa na Neoplana wszystkie AI jeżdżą z wyświetlaczami BEETHOVENA - nie mają normalnych linii - coś z hofem nie tak? Da się to jakoś poprawić? W wersji 1.2 było to samo tyle, że na ekranach był ZJAZD. EDIT: Tak jak myślałem, po odsunięciu znaczników BUS STOP (tych czerwonych skrzynek) od krawężnika da się tak podjechać by ludki chciały wsiadać. Co do Tło_Biały_Kamień.sco - obróciłem je u siebie do wartości rot: 15 - tło nie nachodzi na drogę wtedy i da się jechać z kolizjami budynków. Co do tunelu raczej trzeba w tym wypadku przemodelować obiekt by był otwarty - ale tu sie da jeździć z włączonymi kolizjami a wyłączonymi jedynie tymi z terenem. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |