Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Prawidłowo funkcjonujące rogatki

#1

Witam mam problem tego typu że nie wiem z czym jest związany ten błąd przy rogatkach przejazdu kolejowego czy mógł by mi ktoś pomóc dodaję screen:
[Obrazek: tzdaImc.png]
Za pomoc w rozwiązaniu problemu z góry dziękuję :)
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.04.2015, 11:20 przez Spons_.)

Rogatki same z siebie nie będą działały, należy je podpiąć podobnie jak sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu, do obiektu/kostki posiadającej w sobie kod ich działania.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#3

To mam rozumieć że trzeba przypisać te rogatki do obiektu ?.
Odpowiedz

#4

Dokładnie do skrzyżowania/splina, na którym stoją, by wiedziały, że zbliża się pociąg.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.04.2015, 21:41 przez Krzysztof H.)

Dokładniej się wyrażę, wygląda to tak jak na screenie i gdy się uruchomi grę rogatki są w tej samej pozycji ja chcę żeby one były non stop otwarte, ja robię wszystko na splinach nie obiektach więc ze skrzyżowaniami też będzie problem bo nie ma punktu zaczepienia (obiektu) tak mam to rozumieć.
[Obrazek: wpAp2nl.png]
Szkoda że nie ma obiektów takich jak ta droga https://www.google.pl/maps/@50.265098,19...!2e0?hl=pl a nie mówię już o takim przejeździe kolejowym z rogatkami https://www.google.pl/maps/@50.267397,19...3e10?hl=pl.
Odpowiedz

#6

A nie da się zrobić "assign to..." i wybrać splina? Tyle wieków temu to robiłem, że już nie pamiętam...
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz

#7

Nope, przypisanie możemy w edytorze wykonać tylko do obiektu:)
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#8

Okej juz wiem o co chodzi można to przypisać też chyba do kostki AI
Odpowiedz

#9

Do kostki jak najbardziej, kostka to przecież obiekt, tylko w grze nie widoczny.

Inna metoda:

[Obrazek: HLG5yLN.jpg]

Postawienie statycznego szlabanu, bez skryptów, taki jest w zbiorze Kamaz_Objects.
W zasadzie dwa, bo jeden opuszczony i drugi podniesiony.
Tego szlabanu nie trzeba do niczego przypisywać, tyle, że jest krótszy niż tamten,
o którym była mowa.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#10

Dziękuję za pomoc:-)
Jak nie będę dawał rady z kostkami to na pewno z tej opcji skorzystam, ale nie ukrywam że kostki AI muszę opanować bo chyba ten sam problem wyniknie z sygnalizacją świetlną choć widziałem że z tym nie będę miał problemu bo na filmiku wszystko pokazane i wytłumaczone lecz czasochłonne, ale cóż coś za coś:-)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: