Prawidłowo funkcjonujące rogatki |
Witam mam problem tego typu że nie wiem z czym jest związany ten błąd przy rogatkach przejazdu kolejowego czy mógł by mi ktoś pomóc dodaję screen:
![]() Za pomoc w rozwiązaniu problemu z góry dziękuję ![]()
Rogatki same z siebie nie będą działały, należy je podpiąć podobnie jak sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu, do obiektu/kostki posiadającej w sobie kod ich działania.
![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Dokładnie do skrzyżowania/splina, na którym stoją, by wiedziały, że zbliża się pociąg.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Dokładniej się wyrażę, wygląda to tak jak na screenie i gdy się uruchomi grę rogatki są w tej samej pozycji ja chcę żeby one były non stop otwarte, ja robię wszystko na splinach nie obiektach więc ze skrzyżowaniami też będzie problem bo nie ma punktu zaczepienia (obiektu) tak mam to rozumieć.
![]() Szkoda że nie ma obiektów takich jak ta droga https://www.google.pl/maps/@50.265098,19...!2e0?hl=pl a nie mówię już o takim przejeździe kolejowym z rogatkami https://www.google.pl/maps/@50.267397,19...3e10?hl=pl.
A nie da się zrobić "assign to..." i wybrać splina? Tyle wieków temu to robiłem, że już nie pamiętam...
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Nope, przypisanie możemy w edytorze wykonać tylko do obiektu
![]() ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Do kostki jak najbardziej, kostka to przecież obiekt, tylko w grze nie widoczny.
Inna metoda: ![]() Postawienie statycznego szlabanu, bez skryptów, taki jest w zbiorze Kamaz_Objects. W zasadzie dwa, bo jeden opuszczony i drugi podniesiony. Tego szlabanu nie trzeba do niczego przypisywać, tyle, że jest krótszy niż tamten, o którym była mowa. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Dziękuję za pomoc
![]() Jak nie będę dawał rady z kostkami to na pewno z tej opcji skorzystam, ale nie ukrywam że kostki AI muszę opanować bo chyba ten sam problem wyniknie z sygnalizacją świetlną choć widziałem że z tym nie będę miał problemu bo na filmiku wszystko pokazane i wytłumaczone lecz czasochłonne, ale cóż coś za coś ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |