Problem z ładowaniem AI (Fikcyjny Szczecin) |
Hej. Mam pewien problem z mapą Fikcyjnego Szczecina. Zrobiłem sobie własne grupy AI i przydzieliłem daną brygadę do danej linii, wszystko działało długi czas, ale ostatnio nie mogę uruchomić mapy, lub jak kilka razy udało się uruchomić, to przy zmianie czasu wyskakiwał tenże problem:
![]() Na pewno wina leży po stronie pliku ailists, bo po wrzuceniu domyślnego pliku ładuje mapę normalnie, ale chciałbym znów żeby po ulicach Szczecina jeździły autobusy w moich malowaniach. Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś pomógł rozwiązać mój problem.
Nieraz ładowanie AI potrafi trwać nawet kilka minut. Zaczekaj cierpliwie.
Czekanie nie pomaga niestety. Kilka dni temu postanowiłem poczekać ponad godzinę i nic nie pomogło. Dodam też, że każda inna mapa wczytuje się bez żadnego problemu, a także zmieniałem ailist, myślałem że może coś źle wpisałem, ale to nie to. Także dodam że w pliku ailist zmieniłem w każdej linijce nazwę, tam gdzie trzeba podać nazwę pliku .hof i wszędzie jest 'Fikcyjny Szczecin'. Pobrałem też mapę od nowa, wszystko od nowa wrzuciłem, to też nie pomogło niestety...
Czyli mapa nie ładuje się tylko z twoim ailistem?
Pokazuj logfile i ailist. Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
ailist:
Kod: [aigroup_2]
Cytat:77 00:44:27 - - Warning: Line "maps\Fikcyjny Szczecin\TTData\178.ttl", tour 3 (Pow) has no valid AI group index and is invalid! Coś jednak źle przypisałeś w edytorze ![]() Oprócz tego wysypały się Solarisy. Nie jestem pewien, czy to wina AIlistu, czy samego modelu. Najpierw sprawdź w edytorze co tam przypisałeś. Jeżeli nie pomoże usuń Solarisy z ailistu i wtedy spróbuj. Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Wyłącz wczytywanie całej mapy.
Miałem podobny problem po wgraniu Mega Pack 1.7 na Solarisy. Problem możesz rozwiązać przywracając wersje 1.6B
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |