| Problem z szybami po stworzeniu malowania |
|
Witam! Przed chwilą zrobiłem szybkie malowanie na O530 Facelift i po odpaleniu gry szyby zamiast przeźroczystych są szare. Nie mogę sobie z tym poradzić. Proszę o pomoc. Dodam, że jestem początkujący w sprawach moddowania OMSI.
![]()
Jeżeli szyby są szare, to wygląda to na problem z kanałem alpha, którego nie obsługuje format BMP. Proponowałbym przerobić teksturę na format TGA, ustawić przezroczystość na 10-15% i zmienić to w pliku CTI, żeby OMSI czytało malowanie w nowym formacie.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
A usunąłeś szare elementy z tekstury? Zaznacz wszystkie "obszary szyb" i usuń z nich te czarne (czy szare) plamy. Wtedy szyby będą przeźroczyste i nic dodatkowego na nich nię będzie
A możesz dla potomnych napisać w jaki sposób rozwiązałeś problem?
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: omsi2_20161111_020348rgqcu.jpg]](https://abload.de/img/omsi2_20161111_020348rgqcu.jpg)
![[Obrazek: fldoEhW.png]](http://i.imgur.com/fldoEhW.png)