Problem z zatoką autobusową. |
Witam
Bawię się w edytorze i próbuję stworzyć jakąś mapkę na własny użytek. Przerabiam standardowy Grundorf na bliższy polskim realiom. Ściągnąłem ostatnio dodatek, sa to zatoczki autobusowe pasujące do ulicy Seeburger 11m (podstawowego splina z Grundorfu). O ile w edytorze kolor tego obiektu jest odpowiedni, to gdy włączam grę coś nie gra, od razu na pierwszy rzut oka widać, że odcień asfaltu tej zatoczki różni się od standardowego splina. O co może chodzić? Myślałem, że to coś ze światłami na mapie, ale pomysły mi się kończą, może ktoś miał podobny problem? Załączam screeny aby zobrazować ten problem. Jak to wygląda w grze: https://zapodaj.net/757fe94557557.jpg.html Jak to wyglada w edytorze map: https://zapodaj.net/9c1f39456b8ac.jpg.html
Odcień tego obiektu zmienia się wraz z porą dnia? Jeśli tak, to o ile dobrze pamiętam, ktoś kiedyś miał podobny problem. Rozwiązaniem było ponowne nałożenie tekstury w programie do modelowania oraz zmiana tam niektórych ustawień podczas nakładania tekstury.
Pozdrawiam Przemo
Zmienia się z porą roku a nie dnia. A jakie ustawienia trzeba było by zmienić. Można użyć do tego blendera czy nie bardzo?
Znany błąd z Simple Street. Nie mogę sobie przypomnieć czy ten błąd został rozwiązany. Chyba niestety nie. :/
Nie mam komputera z OMSI, żeby sprawdzić, czy trzeba się bawić plikiem .sco, czy teksturą. Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
No dobrze to wiem,że do tego potrzebny jest blender, ale gdzie mam zmienić te shader diffuse?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |