Problem ze Sklepem w Windows 8 | ||||||
Witam wszystkich serdecznie!
![]() Niedawno temu przywróciłem ustawienia fabryczne w moim laptopie. Fabrycznie mam zainstalowany system Windows 8. Mam właśnie problem ze Sklepem na tym systemie. Żeby nie było nieporozumień, powiem jasno, problem dotyczy Sklepu w Windows 8, nie 8.1. ![]() Konkretnie, mam ochotę uaktualnić do 8.1 właśnie przez Sklep, z którym mam następujący problem: ![]() ![]() Próbowałem różnych rozwiązań: Windows update (wszystkie możliwe aktualizacje mam zainstalowane), jestem zalogowany na swoim koncie Microsoft... Nie wiem, co mam jeszcze zrobić... Byłbym wdzięczny za wszelkie propozycje rozwiązania tego problemu. Można też jakieś inne sposoby podać na aktualizację do Windows 8.1. ![]() Pozdrawiam ![]() ![]()
Klik! proszę bardzo, tutaj można pobrać obrazy ISO do wypalenia na płycie DVD lub zewnętrznym dysku USB. Jeśli na komputerze jest aktywowany Windows 8, (czysto teoretycznie) instalator nie będzie pytać o klucz licencyjny.
![]() Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
Zanim podjąłem się powyższych sposobów, próbowałem jeszcze przywrócić działanie Sklepu. Po zalogowaniu na konto lokalne, w magiczny sposób Sklep zaczął działać.
![]() Dowody rzeczowe: Myślę, że jednak aktualizacje coś dały, bo przez cały czas aktualizowania oraz po nim, byłem na koncie Microsoft. Także sprawę uważam za zakończoną. ![]() ![]() | ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |