Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem ze Sklepem w Windows 8
Autor Wiadomość

Dejcie na tacę...
Użytkownicy
Liczba postów: 99
Dołączył: 06-2016
Podziękowań: 85
Post: #1
Problem ze Sklepem w Windows 8
Witam wszystkich serdecznie!:P
Niedawno temu przywróciłem ustawienia fabryczne w moim laptopie. Fabrycznie mam zainstalowany system Windows 8. Mam właśnie problem ze Sklepem na tym systemie. Żeby nie było nieporozumień, powiem jasno, problem dotyczy Sklepu w Windows 8, nie 8.1.;)
Konkretnie, mam ochotę uaktualnić do 8.1 właśnie przez Sklep, z którym mam następujący problem:
İmage İmage
Próbowałem różnych rozwiązań: Windows update (wszystkie możliwe aktualizacje mam zainstalowane), jestem zalogowany na swoim koncie Microsoft... Nie wiem, co mam jeszcze zrobić...
Byłbym wdzięczny za wszelkie propozycje rozwiązania tego problemu. Można też jakieś inne sposoby podać na aktualizację do Windows 8.1. :E
Pozdrawiam:D


[Obrazek: XClAf9U.png]
09.12.2018 16:55
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #2
RE: Problem ze Sklepem w Windows 8
Klik! proszę bardzo, tutaj można pobrać obrazy ISO do wypalenia na płycie DVD lub zewnętrznym dysku USB. Jeśli na komputerze jest aktywowany Windows 8, (czysto teoretycznie) instalator nie będzie pytać o klucz licencyjny.


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
09.12.2018 18:38
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Sebal29

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,752
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #3
RE: Problem ze Sklepem w Windows 8
Trzymaj link po polsku: klik, bo Michau po niemiecku wrzucił.


09.12.2018 21:32
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Sebal29

Dejcie na tacę...
Użytkownicy
Liczba postów: 99
Dołączył: 06-2016
Podziękowań: 85
Post: #4
RE: Problem ze Sklepem w Windows 8
Zanim podjąłem się powyższych sposobów, próbowałem jeszcze przywrócić działanie Sklepu. Po zalogowaniu na konto lokalne, w magiczny sposób Sklep zaczął działać. :E
Dowody rzeczowe:
İmage İmage

Myślę, że jednak aktualizacje coś dały, bo przez cały czas aktualizowania oraz po nim, byłem na koncie Microsoft.
Także sprawę uważam za zakończoną.:D


[Obrazek: XClAf9U.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2018 13:57 przez Sebal29.)
11.12.2018 13:56
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: