Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315) | |||||||||
![]() Projekt: Projekt Szczecin Wersja: Wersja 4.0.1 z 15.03.2015 Źródło i Download: Link Download (Wersja 3.10 - 20130110, OMSI 1): Link Wątek na oficjelu: Link Opis: Zmiany w wersji 4.0.1 - rozwiązanie problemu braku pasażerów na trasach linii 58 i 63, - usunięcie błędów które występowały w wersji 4.0.0, - nowe obiekty dedykowane od Kruchu, - inne drobne pierdółki. Zmiany w wersji 4.0.0 - dostosowanie mapy do OMSI 2, - obsługa dwóch nowych linii dziennych: 58 (Stocznia Szczecińska - Gocław) i 63 (Kołłątaja - Skolwin), - nowe obiekty dedykowane, - wprowadzenie zmian w czasie - nowe rozkłady jazdy linii AI: "A" i "B" od 1.01.2014 r., - wprowadzenie ruchu tramwajowego (opcja) i kolejowego, - inne drobne pierdółki. Zmiany w wersji 3.10 - całkowita przebudowa skrzyżowania Wilcza/Komuny Paryskiej/Obotrycka/Przyjaciół Żołnierza, - kostki sterowania ruchem AI ze ścieżkami, - inne drobne pierdółki. Zmiany w wersji 3.00 - obsługa dwóch nowych linii dziennych: 59 (Plac Rodła - Wiszesława) i 68 (Plac Rodła - Kormoranów), - wprowadzenie "łat drogowych", - poprawa oznakowania poziomego na niektórych ulicach, - sieć trakcyjna, - oryginalne zapowiedzi przystankowe, Gorące podziękowania dla: - "tomass94" - wykonanie ciągu ulic i skrzyżowań między ul. Sczaniecką a Placem Rodła, wraz z kwadratem ulic Wyzwolenia, Malczewskiego, Matejki, Piłsudskiego oraz ogólna pomoc i testowanie, - "Kruchu" - wykonanie i przekonwertowanie obiektów dedykowanych do mapy - Pazim, Galaxy, Oxygen, dyspozytornia "Kołłątaja" i wiele innych, - "pankot" - przygotowanie zmodyfikowanych MAN-ów NL202 (obecnie niedostępne), - "Nick™" - wykonanie obiektów dedykowanych do mapy - dyspozytornia "Stocznia Szczecińska". PAMIĘTAJ! 1. Przed uruchomieniem mapy należy przeczytać plik readme! Before you run a game, please read readme file (english version in package). 2. Osoby które posiadają starszą wersję mapy, proszę o usunięcie folderu mapy oraz innych folderów wymienionych w pliku README. 3. Mapa dostosowana do OMSI 2! Screeny Informacja dla osób prowadzących vFirmy 1) Wyrażam zgodę na korzystanie ww. mapy w vFirmach. 2) Zabrania się modyfikowania mapy, za wyjątkiem rozkładów jazdy, 3) Warunkiem korzystania z mapy jest umieszczenie stosownej informacji o mapie na stronie vFirmy w postaci ogólnego opisu mapy i linku do ww. tematu, względnie do strony internetowej autora ( http://mareczek.szczecin.pl/omsi.php ).
No to jako pierwszy pozwolę sobie szczegółowo opisać wrażenia z mapy. Mapa bardzo grywalna i wciągająca pomimo tego iż jazda z punktu A do punktu B trwa max. 20. Mapa jest nie tyle ciekawa co bardzo rozbudowana za czym idzie mniejsza ilość klatkowania. Bardzo podoba mi się odcinek od Jana z Czarnolasu do Pokoju oraz od Thugutta do Jana z Czarnolasu przez co rozumie się bardzo ciekawe i wymagające refleksu i czujności drogi. Minusem jest bogactwo na skrzyżowaniu Komuny Paryskiej / Pasterskiej, Kormoranów, Rondo Sybiraków, Matejki,/ Plac rodła (obydwa skrzyżowania tj. Pierwsze i drugie ). Ostatnie z wymienionych skrzyżowań ma swoje wady spowodowane amatorskim konwertem do .sco bez żadnej optymalizacji tekstur i bryły, m.in budynek ZUSu i Real. Skrzyżowanie Pasterska / Komuny Paryskiej swoje wady ma spowodowane dużą różnorodnością drzew. Wymagającym doświadczenia jest również skrzyżowanie przy Warszewo Szkoła jak i wjazd na Szwedzką i spowrotem. Mając aktywne kolizje z pojazdami trzeba się sporo nauczyć na osobnych placach manewrowych bo tak będziemy zaliczać mnóstwo kolizji. Moje pytania dotyczące mapki są mało znaczące dla rozwoju mapki ale:
1. Skoro autor nie planuje robić obecnie kolejnej wersji to może by utworzył wersję "light" ze zmniejszoną ilością budynków i drzew? 2. Czy Autor chociaż utworzyłby linię fikcyjną z Wiszesława - Krucza - Kormoranów, Warszewo - Wilcza - Kołłątaja - Sczanieckiej - Plac Rodła? 3. Autor planuje wydać Pack tekstur FG Szczecin? Z chęcią służę pomocą 4. Wydaje mi się że na środku skrzyżowania za przystankiem Jana z Cz. Od strony Wilczej jest pod asfaltem krzywa dla pieszych ponieważ o mało nie uciąłem głowy kobiecie zderzakiem. Można by spojrzeć? Moja ocena to 9,9 / 10 ![]()
No to ja napiszę jako drugi
![]() Mapa bardzo urokliwa, warta pobrania. Naprawdę potrafi wciągnąć i zapomnieć o rzeczywistości (wiem coś o tym). Bardzo dobrze dopasowane rozkłady (czytałem że ponoć takie są w Szczecinie). Mapa realna (jedyne co mnie zastanawia to czy umieszczenie dziur na drodze [a właśnie o tym zapomniałem] też jest ja w realu). Mapa przeznaczona na lepsze komputery, na słabych będzie się cieła, a autobusy będą skakały )mam nadzieję że OMSI 2 jak będzie wykorzystywało 2 rdzenie będzie lepiej). Ogólna ocena 9,5/10: - w niektórych miejscach AI nie przestrzega do końca przepisów. -AI czasami głupieje np. zatrzymuje się na środku OGÓLNIE POLECAM
Oczami zwykłego, nieznającego się na sprawach technicznych gracza, Szczecinianina:
Mapka realna w ... powiedzmy 95%. Jak dla mnie bomba. Lokacje bardzo przyjemne, perfekcyjnie oddane. Realne rozkłady jazdy, cykle świetlne. Większych błędów nie dostrzegłem ( może poza AI które potrafi stanąć w miejscu - tak o sobie ). Grywalność - bardzo wysoka. Przy odpowiednim dostosowaniu grafiki, pojazdów AI itd - chodzi płynnie na leciwym sprzęcie. Ogrom pracy jaki został włożony w ten projekt godzien owacji na stojąco. Polecam zarówno mieszkańcom "grodu Krzystka", jak i innym. (02.02.2013, 23:28)Nick™ napisał(a): Czy kolega @mpaw82 nie chciałby może użyć na dalszy rozwój mapy lub do oficjalnych dodatków moje poniższe grafiki?Osobiscie bym dał same mordki 3. generacji, żeby było realniej i przerobił wyświetlacze w jakimś programie graficznym, dodatkowo potrzeba będzie zrobić więcej miejsca na linie, które powstaną w "dalszych wersjach" ![]() PS. Chyba zrobiłeś demolkę słupka na stanowisku 69 ![]() (03.02.2013, 11:06)kalim1050 napisał(a): jak dla mnie lepsza wersja 3.00 bo w 3.10 prawie nic się nie zmieniłoChociażby budowa od podstaw wreszcie realnego skrzyżowania przy przystanku "Komuny Paryskiej" + miliony poprawek.
Dla mnie jest różnica w wydajności - mam wrażenie że na 3.10 gra działa płynniej. Szkoda, że na następną wersje mapy będziemy musieli sporo poczekać
![]() | |||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |