Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)

#1
Information  (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2016, 21:52 przez Spons_.)

[Obrazek: BZlbnsd.jpg]

Projekt: Projekt Szczecin
Wersja: Wersja 4.0.1 z 15.03.2015
Źródło i Download: Link
Download (Wersja 3.10 - 20130110, OMSI 1): Link

Wątek na oficjelu: Link


Opis:
Zmiany w wersji 4.0.1
- rozwiązanie problemu braku pasażerów na trasach linii 58 i 63,
- usunięcie błędów które występowały w wersji 4.0.0,
- nowe obiekty dedykowane od Kruchu,
- inne drobne pierdółki.

Zmiany w wersji 4.0.0
- dostosowanie mapy do OMSI 2,
- obsługa dwóch nowych linii dziennych: 58 (Stocznia Szczecińska –- Gocław) i 63 (Kołłątaja - Skolwin),
- nowe obiekty dedykowane,
- wprowadzenie zmian w czasie - nowe rozkłady jazdy linii AI: "A" i "B" od 1.01.2014 r.,
- wprowadzenie ruchu tramwajowego (opcja) i kolejowego,
- inne drobne pierdółki.

Zmiany w wersji 3.10
- całkowita przebudowa skrzyżowania Wilcza/Komuny Paryskiej/Obotrycka/Przyjaciół Żołnierza,
- kostki sterowania ruchem AI ze ścieżkami,
- inne drobne pierdółki.

Zmiany w wersji 3.00
- obsługa dwóch nowych linii dziennych: 59 (Plac Rodła - Wiszesława) i 68 (Plac Rodła - Kormoranów),
- wprowadzenie "łat drogowych",
- poprawa oznakowania poziomego na niektórych ulicach,
- sieć trakcyjna,
- oryginalne zapowiedzi przystankowe,

Gorące podziękowania dla:
- "tomass94" - wykonanie ciągu ulic i skrzyżowań między ul. Sczaniecką a Placem Rodła, wraz z kwadratem ulic Wyzwolenia, Malczewskiego, Matejki, Piłsudskiego oraz ogólna pomoc i testowanie,
- "Kruchu" - wykonanie i przekonwertowanie obiektów dedykowanych do mapy - Pazim, Galaxy, Oxygen, dyspozytornia "Kołłątaja" i wiele innych,
- "pankot" - przygotowanie zmodyfikowanych MAN-ów NL202 (obecnie niedostępne),
- "Nick™" - wykonanie obiektów dedykowanych do mapy - dyspozytornia "Stocznia Szczecińska".

PAMIĘTAJ!
1. Przed uruchomieniem mapy należy przeczytać plik readme!
Before you run a game, please read readme file (english version in package).

2. Osoby które posiadają starszą wersję mapy, proszę o usunięcie folderu mapy oraz innych folderów wymienionych w pliku README.
3. Mapa dostosowana do OMSI 2!


Screeny
[Obrazek: OTfMDfb.jpg]
[Obrazek: BSoGcpU.jpg]
[Obrazek: 3QJ7o99.jpg]
[Obrazek: I9OQWiQ.jpg]
[Obrazek: UACx0uo.jpg]
[Obrazek: dmHEk3u.jpg]

Informacja dla osób prowadzących vFirmy
1) Wyrażam zgodę na korzystanie ww. mapy w vFirmach.
2) Zabrania się modyfikowania mapy, za wyjątkiem rozkładów jazdy,
3) Warunkiem korzystania z mapy jest umieszczenie stosownej informacji o mapie na stronie vFirmy w postaci ogólnego opisu mapy i linku do ww. tematu, względnie do strony internetowej autora ( http://mareczek.szczecin.pl/omsi.php ).

 Podziękowania za post: Mastero(+1) , colt83(+1) , chyzy(+1) , major00(+1) , marcin4590(+1) , blakk(+1) , marrio12(+1) , Makeel(+1) , Golfsztrom(+1) , BKM Białystok(+1) , adi789(+1) , pause1(+1) , hdse(+1) , NFSBOY01PL(+1) , Iwo(+1) , dembinski(+1) , Tuomi(+1) , KMSzczecin(+1) , stasiek 130(+1) , fEEWEAR(+1) , ZimnySobi(+1) , barteg(+1) , Fanatyxind15(+1) , KajsonesPL(+1) , seba2558(+1) , Piter777(+1) , OMSIGamerPL(+1) , kghjghjg(+1) , Reijo09(+1) , Blacklist492(+1) , KrYsTiPL(+1) , nicram37(+1) , CeBes486(+1) , Gastel992(+1) , Sebal29(+1) , MZK_Szczecin(+1) , ZxSpectrum(+1) , Radio LRP®(+1) , Komert(+1) , kewin111(+1) , xpiotrekx186186(+1) , PlebarYT(+1) , MichuCNG72(+1) , x_Zielu(+1) , TerraQu(+1) , ernesto3376(+1) , Sartorius(+1) , Jaczyk123(+1) , Xioam(+1) , Brygadzista(+1) , VolekOfiicial(+1) , quill170(+1) , Konduktor5-8(+1) , KACZKAOMSI(+1) , ExKayEm_PL(+1) , ratata_marek(+1)
Odpowiedz

#2

No to jako pierwszy pozwolę sobie szczegółowo opisać wrażenia z mapy. Mapa bardzo grywalna i wciągająca pomimo tego iż jazda z punktu A do punktu B trwa max. 20. Mapa jest nie tyle ciekawa co bardzo rozbudowana za czym idzie mniejsza ilość klatkowania. Bardzo podoba mi się odcinek od Jana z Czarnolasu do Pokoju oraz od Thugutta do Jana z Czarnolasu przez co rozumie się bardzo ciekawe i wymagające refleksu i czujności drogi. Minusem jest bogactwo na skrzyżowaniu Komuny Paryskiej / Pasterskiej, Kormoranów, Rondo Sybiraków, Matejki,/ Plac rodła (obydwa skrzyżowania tj. Pierwsze i drugie ). Ostatnie z wymienionych skrzyżowań ma swoje wady spowodowane amatorskim konwertem do .sco bez żadnej optymalizacji tekstur i bryły, m.in budynek ZUSu i Real. Skrzyżowanie Pasterska / Komuny Paryskiej swoje wady ma spowodowane dużą różnorodnością drzew. Wymagającym doświadczenia jest również skrzyżowanie przy Warszewo Szkoła jak i wjazd na Szwedzką i spowrotem. Mając aktywne kolizje z pojazdami trzeba się sporo nauczyć na osobnych placach manewrowych bo tak będziemy zaliczać mnóstwo kolizji. Moje pytania dotyczące mapki są mało znaczące dla rozwoju mapki ale:

1. Skoro autor nie planuje robić obecnie kolejnej wersji to może by utworzył wersję "light" ze zmniejszoną ilością budynków i drzew?
2. Czy Autor chociaż utworzyłby linię fikcyjną z Wiszesława - Krucza - Kormoranów, Warszewo - Wilcza - Kołłątaja - Sczanieckiej - Plac Rodła?
3. Autor planuje wydać Pack tekstur FG Szczecin? Z chęcią służę pomocą
4. Wydaje mi się że na środku skrzyżowania za przystankiem Jana z Cz. Od strony Wilczej jest pod asfaltem krzywa dla pieszych ponieważ o mało nie uciąłem głowy kobiecie zderzakiem. Można by spojrzeć?

Moja ocena to 9,9 / 10
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
 Podziękowania za post: sk3jcior(+1) , Myciek1998(+1)
Odpowiedz

#3

No to ja napiszę jako drugi:D

Mapa bardzo urokliwa, warta pobrania. Naprawdę potrafi wciągnąć i zapomnieć o rzeczywistości (wiem coś o tym). Bardzo dobrze dopasowane rozkłady (czytałem że ponoć takie są w Szczecinie). Mapa realna (jedyne co mnie zastanawia to czy umieszczenie dziur na drodze [a właśnie o tym zapomniałem] też jest ja w realu). Mapa przeznaczona na lepsze komputery, na słabych będzie się cieła, a autobusy będą skakały )mam nadzieję że OMSI 2 jak będzie wykorzystywało 2 rdzenie będzie lepiej).

Ogólna ocena 9,5/10:
- w niektórych miejscach AI nie przestrzega do końca przepisów.
-AI czasami głupieje np. zatrzymuje się na środku

OGÓLNIE POLECAM
[Obrazek: PQyopgam.jpg]

Komputer jest tak mądry, jak użytkownik przed nim siedzący.

PROJEKT LUBLIN[klik!]
 Podziękowania za post: Patryknot(+1)
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2013, 22:00 przez Lion's.)

Czy ja wiem czy omsi jest na lepsze komputery. U mnie na laptopie śmiga bardzo dobrze. Gorzej jest z innymi mapami. Na mapie przejezdzilem już dużo godzin. Jak najbardziej polecam.
Odpowiedz

#5

Oczami zwykłego, nieznającego się na sprawach technicznych gracza, Szczecinianina:
Mapka realna w ... powiedzmy 95%. Jak dla mnie bomba. Lokacje bardzo przyjemne, perfekcyjnie oddane. Realne rozkłady jazdy, cykle świetlne. Większych błędów nie dostrzegłem ( może poza AI które potrafi stanąć w miejscu - tak o sobie ). Grywalność - bardzo wysoka. Przy odpowiednim dostosowaniu grafiki, pojazdów AI itd - chodzi płynnie na leciwym sprzęcie.
Ogrom pracy jaki został włożony w ten projekt godzien owacji na stojąco. Polecam zarówno mieszkańcom "grodu Krzystka", jak i innym.
Odpowiedz

#6

Czy kolega @mpaw82 nie chciałby może użyć na dalszy rozwój mapy lub do oficjalnych dodatków moje poniższe grafiki?

İmage
İmage

oczywiście powyższe obrazki przedstawiają kolejno:

1 obrazek - Start Screen OMSI
2 obrazek - zdjęcie mapy wyświetlane w menu wyboru mapy
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#7

jak dla mnie lepsza wersja 3.00 bo w 3.10 prawie nic się nie zmieniło
Odpowiedz

#8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.02.2013, 23:49 przez tomass94.)

(02.02.2013, 23:28)Nick™ napisał(a): Czy kolega @mpaw82 nie chciałby może użyć na dalszy rozwój mapy lub do oficjalnych dodatków moje poniższe grafiki?

...

oczywiście powyższe obrazki przedstawiają kolejno:

1 obrazek - Start Screen OMSI
2 obrazek - zdjęcie mapy wyświetlane w menu wyboru mapy
Osobiscie bym dał same mordki 3. generacji, żeby było realniej i przerobił wyświetlacze w jakimś programie graficznym, dodatkowo potrzeba będzie zrobić więcej miejsca na linie, które powstaną w "dalszych wersjach";)

PS. Chyba zrobiłeś demolkę słupka na stanowisku 69 :D

(03.02.2013, 11:06)kalim1050 napisał(a): jak dla mnie lepsza wersja 3.00 bo w 3.10 prawie nic się nie zmieniło
Chociażby budowa od podstaw wreszcie realnego skrzyżowania przy przystanku "Komuny Paryskiej" + miliony poprawek.
Odpowiedz

#9

Dla mnie jest różnica w wydajności - mam wrażenie że na 3.10 gra działa płynniej. Szkoda, że na następną wersje mapy będziemy musieli sporo poczekać:(
Odpowiedz

#10

Również potwierdzam, że została trochę poprawiona wydajność.
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: