Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 166 Głosów - 4.54 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #11
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
(31.01.2013 23:50)Nick napisał(a):  1. Skoro autor nie planuje robić obecnie kolejnej wersji to może by utworzył wersję "light" ze zmniejszoną ilością budynków i drzew?
Praktycznie, co wydanie wersji, było przycinanie ze zbędnych obiektów. I już tyle nawycinałem drzewek, że prawie nie ma co przycinać. Nie chce też robić gołej mapy, bo osobiście mnie to denerwuje.

Co do kolejnej wersji - to że napisałem, że jest to na razie ostatnia wersja, nie oznacza że nic się nie dzieje w kwestii rozbudowy:) Od około miesiąca rzeźbimy z Tomkiem mapkę. Niespiesznie, bo OMSI 2 ma wyjść dopiero pod koniec roku, ale troszkę już się zrobiło.

I dlatego też, zamiast przycinać, wolę poczekać do drugiej odsłony symulatora i wówczas sprawdzić wydajność mapy.

Cytat:2. Czy Autor chociaż utworzyłby linię fikcyjną z Wiszesława - Krucza - Kormoranów, Warszewo - Wilcza - Kołłątaja - Sczanieckiej - Plac Rodła?
Nie planuje tworzenia fikcyjnych linii i rozkładów. Jeżeli ktoś ma ochotę, może się pobawić na własny użytek:) Odnośnie tej drugiej linii, kto wie czy za jakiś czas nie ujrzy ona swojego realnego przebiegu (oczywiście do wykreślenia Kołłątaja).

Cytat:3. Autor planuje wydać Pack tekstur FG Szczecin? Z chęcią służę pomocą
W ogóle nie zastanawiałem się w tym temacie.

Cytat:4. Wydaje mi się że na środku skrzyżowania za przystankiem Jana z Cz. Od strony Wilczej jest pod asfaltem krzywa dla pieszych ponieważ o mało nie uciąłem głowy kobiecie zderzakiem. Można by spojrzeć?
Spojrzałem i nic nie stwierdziłem. Może jakiś screen co do tego miejsca?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.02.2013 22:12 przez mpaw82.)
10.02.2013 22:01
Szukaj postów Cytat

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #12
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
@mpaw82 znalazłem ten błąd na Jana z Czarnolasu

İmage

I oni przechodzą skosem przez ulicę.


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
23.03.2013 14:28
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #13
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
To są pasażerowie, którzy wysiedli z busa? Jak tak to się nie dziwię, bo nie zrobiłem ścieżki dla pieszych na przystanku;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.03.2013 22:59 przez mpaw82.)
24.03.2013 22:58
Szukaj postów Cytat

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #14
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
Widocznie tak bo to Ci wyszli z autobusu.


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
26.03.2013 20:23
Szukaj postów Cytat

Jelcz S. A.
Użytkownicy
Liczba postów: 388
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 135
Post: #15
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
A ja znalazłem taką rzecz:
   
Otóż autobus AI zjeżdża z linii i jedzie tą drogą. Czy tak powinno być?
   
Potem on tutaj wyjeżdża i jedzie na przystanek początkowy linii 59.
Nie rozumiem co to miało być. ;)


[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
27.03.2013 08:12
Szukaj postów Cytat

uwolnić mnicha jajnika
Użytkownicy
Liczba postów: 102
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 116
Post: #16
[usunięto] Projekt Szczecin 4.0.1 (20150315)
Witam, chciałbym dziś przedstawić wam modyfikację do mapy Projekt Szczecin. Dzięki niej można spotkać dodatkowo 4 linie tramwajowe.

UWAGA! Do działania konieczne jest posiadanie tramwaju 105Na autorstwa "piotrwawrak".

Miłego użytkowania!
Pozdrawiam, Andri


Załączone pliki
.zip  Ruch_tramwajowy_Szczecin_strefa-omsi.pl.zip (Rozmiar: 10.59 KB / Pobrań: 296)


uwolnić mnicha jajnika
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.04.2013 14:10 przez skawek.)
27.04.2013 20:39
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,940
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #17
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
Modyfikacja zapowiedzi przystankowych i pliku .hof - zdublowane zapowiedzi. Uruchamiamy standardowo przyciskiem zmiany przystanku (domyślnie TAB oraz Q). Można podpiąć do pierwszego postu. Nie zezwalam na publikację poza tym forum. Wszelkie błędy proszę zgłaszać. Przystanek Łączna nż jest zapowiadany w kierunku Kołłątaja bez "następny przystanek", to nie jest błąd. Miłej zabawy!

Uwaga: potrzebne jest spolszczenie czcionek wyświetlaczy aby wszystko się poprawnie wyświetlało!

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.07.2013 18:32 przez Goppel.)
09.07.2013 20:57
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: skyliner

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #18
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
Autor mapy dziękuję za publikację poprawki:-)

Zaraz ruszam do "optymalizacji" 4 wersji mapy, wczorajsza szybka próba odpalenia mapy skończyła się fiaskiem, trzeba przysiąść nad notatnikiem i poprawić ręcznie...

13.12.2013 19:05
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 378
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 167
Post: #19
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
(13.12.2013 17:16)klocrafi napisał(a):  Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Usunąć stary folder z maps i wrzucić ten. Wszystko pięknie działa.
Należą ci się wielkie przytulaski od jakejś cycatej paniusi:) Działa!

Szybki test na uruchomienie i konkluzje - ustawienia OMSI / OMSI 2 takie same
OMSI 2 - 40 klatek zaraz po włączeniu, czas uruchiomienia mapy, 20 sekund.
OMSI 1 - 30 klatek zaraz po włączeniu, czas uruchiomienia mapy, 4 minuty
No to tak tyle:D


[Obrazek: uAJckdc.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.12.2013 19:22 przez Skiv.)
13.12.2013 19:16
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 236
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 117
Post: #20
[usunięto] Projekt Szczecin 4.0.1 (20150315)
Witajcie.
Wiem, że wielu z was ma problemy z przekonwertowaniem Projektu Szczecin na format zgodny z OMSI 2. Ja tego problemu nie mam - bez problemu mapę przekonwertowałem. Razem z użytkownikiem AlumDark odkryliśmy jak pomóc wszystkim, którzy nie potrafią tego zrobić - wystarczy przesłać takiemu delikwentowi "przekonwertowany" folder z mapą. Dlatego za zgodą mpawa82 udostępniam Wam mój folder, abyście mogli grać na Szczecinie w OMSI 2 bez większych problemów;)
Dla informacji, na AI jeździ tylko przegub i MAN NL 202.

A oto link:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

(mam nadzieję, że pliczek umieściłem w odpowiednim dziale)

13.12.2013 23:26
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: